Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нужда от съдействие за оглед на 4х4 (Кия Соренто)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нужда от съдействие за оглед на 4х4 (Кия Соренто)

    Здравейте всички,
    Съвсем нов съм във форума и вече "рева" за помощ ...
    Харесал съм еднo Соренто в София, Обявата в мобилето е с номер 21638360592058120
    Тъй като това би била първата ми джипка, ако някой, който разбира повече има възможност да дойде за един поглед - ще съм много благодарен.
    Приемам всякакви съвети и идеи.

    p.s. Търсенето и евентуална покупка са по необходимост ...



  • #2
    Нямам идея как става търсенето по номер на обява в "Мобиле", за това за конкретната обява немога да помогна. Като цяло кия се славят като непретенциозни и евтини за поддръжка машини. Пишещия тук като нинджа1 ( на латиница) Соти се слави като главен фен на кия
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #3
      https://m.mobile.bg/details/21638360592058120

      Това е питането на колегата.Тоя мотор страда от гарнитура глава,дюзи ,турбо.Тоя от обявата е ръчка,ако търсиш автомат....гледай да е от 2006 г и нагоре.Като цяло ,нищо страшно...нормална поддръжка.

      Рециклирано турбо е около 300-400 лв.Дюзите незнам какви пари са...Комънрейл....до колкото пак знам ,в основата на тоя мотор стои японския 4D56
      Естествено доста променен....имах служебно соренто...за кратко време...
      Последно редактирано от Roninn; 25-01-22, 20:25.
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • дядо владо
        дядо владо коментира
        Редактиране на коментар
        Ахах благодаря! Към пусналия темата -
        Ако някой плаща за "топ оферта" вече съм маааалкичкону с предубеждения

      • Asen Kushlev
        Asen Kushlev коментира
        Редактиране на коментар
        То и като видиш КАТО НОВ на 16 годишна кола...Колко пък да е нова.

    • #4
      Описанието на екстрите в обявата са като за оборудване ЕХ. Радиото и липсата на копчета по волана, обаче, не са за това ниво на оборудване. Просто, нещо ми намирисва, не че би било някаква драма, ако всичко друго си е наред.
      Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

      Коментар


      • #5
        На моето Соренто също има надпис ЕХ,но няма нито копчета по волана,нито климатроник,нито странични възглавници.А иначе добре изглежда на снимките и ако километрите са наистина такива,си заслужава.
        П.П.Смяна на разпръсквач на дюза във Варна струва 160 лв.

        Коментар


        • Тропчо
          Тропчо коментира
          Редактиране на коментар
          На Сорентото от обявата няма, нито LX, нито EX. Просто, не ми се връзват обявените екстри с аудиооборудването.

      • #6
        Здравейте пак и благодаря на всички отзовали се !

        Ходих да видя Сорентото и видях следното:

        - що се отнася до купе, врати и т.н. всичко е както и на снимките - наистина доста запазено и все още здраво, отдолу ръжда имаше малко и само тук-там,
        салона и тапицериите бяха също в изненадващо прилично състояние (но не и нови) ... климатика работеше - на затопляне разбира се
        Радиото не е оригинално и слагано набързо, но това ми е последна грижа.
        - доколкото са познанията ми няма вид на удряна кола (познанията ми са бегли)
        - при -12С запали на около 1,5-2 оборота, обаче преди това продавача 2 пъти подгрява и разправяше, че на студено време така било най-сигурно...
        - Колата беше изцяло студена и пое мнение поне 5-6 часа преди това не е била загрявана.

        Това което ме притеснява е:

        Като запали и отзад имаше доста количество син пушек, след 13-15 мин. работа на двигателя намаля видимо ... но си остана, особено при подаване на газ ?
        Самото форсиране някак си не беше рязко - може би за този двигател да е нормално или пък не ?
        Продавачът разправяше, че като загреел още малко двигателя и щял да изчезне синия пушек ...
        До пробване в движение засега не се стигна.

        Та въпросът ми е - нормално ли е това със синият пушек или има по-сериозен проблем двигателя - ако от описанието ми може да се направи някакъв извод ?
        Питам такива неща, защото наистина не разбирам (доскоро имах бензинова кола )

        Нормална е необходимостта от ремонти, но се притеснявам от това че нямам никаква идея кой ще ги прави, колко време и дали няма да са на цената на колата...
        Просто, ако можех да си позволя нова кола - нямаше да ви занимавам с не особено умните си въпроси.

        Поздрави и благодаря !
        Последно редактирано от нов лаик; 26-01-22, 10:35.

        Коментар


        • Чавдар (V93)
          Чавдар (V93) коментира
          Редактиране на коментар
          Син пушек на мен не ми звучи добре. Примерно, като на горене на масло.

        • Roninn
          Roninn коментира
          Редактиране на коментар
          Какво ти разправя продавача...няма никакво значение....питай го,колко време е карал тая кола...или всички в салона ,та знае кога ще спре да пуши...

          Само българина не вярва във ваксините,но вярва че си купува кола от Германия на 150 к километра....

      • #7
        Благодаря.
        Уффф ... и на мен не ми харесва , а и никак не ми е ясно дали може да са само сегменти и/или гарнитура на глава ...
        То е ясно - каквото и да взема все ще има изваждане
        Опитвам се да си оценя потенциалните щети.

        Коментар


        • Roninn
          Roninn коментира
          Редактиране на коментар
          От гарнитура глава ,няма да пуши синьо....съществува малка вероятност от маслена магистрала да влиза в някой цилиндър.....но не ми се вярва.

          Ако пак през тая гарнитура вкарва охладителна течност....на студено палене ще прави мъгла през ауспуха....подгревната свещ на въпросния цилиндър ще свети чиста....

      • #8
        За оглед съм ползвал услугите на Карс хелп. Бях се засилил да вземам едно Мицубиши но при огледа човека ми посочи много забележки които сам не бих забелязал при огледа. В крайна сметка не го купих.

        Коментар


        • нов лаик
          нов лаик коментира
          Редактиране на коментар
          Благодаря, това не беше ми идвало наум.

      • #9
        Син пушек зависи колко е син.
        като гори масло се познава освен по цвета и по миризмата.
        Като нищо просто му е студено на тоя кош.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • нов лаик
          нов лаик коментира
          Редактиране на коментар
          Благодаря,
          Поне за мен си беше доста , не усетих миризма на масло ... хремав съм та не е ясно какво съм усетил и какво не съм.
          Доскорошната ми кола, а и тези на съседите - не съм ги виждал и при по-голям студ (вчера) да пушат така ... те също са почти пълнолетни

      • #10
        Пушек има и от дюза ,не е задължително да е масло.
        ​​​​​​А и маслото при загряване не спира а се увеличава даже. Проблемите на тоя ДВГ са веригите а не сегменти и гарнитури. А и по бавното форсиране навежда на мисълта за поразтеглени вериги и недобре работещи дюзи.

        Коментар


        • dido uzunov
          dido uzunov коментира
          Редактиране на коментар
          Наистина тоя мотор има лоша слава. Доста има по въпроса и тук във форума. Ако се звънне на обявите в коита се продават на части такива джипове ще се установи, че на всички моторите са продадени (здрав мотор такъв необорудван върви 2000лв) На един приятел му изпадна една такава с уникален външен вид по с проблемен мотор. започнахме с разузнаване-обиколихме в областа всички морги и никъде нямаше такъв цял двигател, обаждания на всички обяви от интернет.....същия резултат. Та едно на ум за този мотор. Иначе и аз ги оглеждах много, но се спрях на Туксон и не съжалявам.

      • #11
        Карам Сорентото повече от четири години,но никога не ми е изпушвало нито синьо,нито бяло до -15 градуса.Никога не съм подгрявал по два пъти.Според мен да се има едно наум.Това със синия пушек 10-15 минути след палене не ми харесва...

        Коментар


        • #12
          При палене в тоя студ и изгорели подгревни свещи е задължително да пуши синьо....но ако след половин минута не е спряло, вероятно ще си пуши постоянно.

          Тая есен до преди месец два пъти сменям подгревни свещи....и в момента при палене ,пускам две големи сини индиански кълба дим....пак имам неработещи свещи и вече не се впрягам ....нося си втори акумулатор и кабели просто...нямам нерви да слагам повече боклуци.

          Но след половин минута пуска само и единствено пара.

          Ако къди черно,липса на въздух ... въздушен филтър...не надува турбото...скъсани връзки на турбо пътища.

          Ако къди бяло синьо...няма гориво...дюзи...малки порции циклови ...толкова по снимка.

          15 минути работа на място,дори за комънрей са достатъчни мотора да влезе в час....

          Турбото на тоя мотор си заминава от 200-250 к километра.

          преди две седмици изтървах едно соренто 2009г автомат,за жената.

          Продаваше се на 5 минути от дома ми,реших че сутринта нямам време и вечерта ще отида след работа да го видя,звъня на човека и ми казва...купиха го по интернет без оглед, с капаро по банка ,и го карам за Варна....да го доставя...

          Казах му да размисли и да го стовари в нас по комшийски..но...пари по банка,са си пари по банка!
          Последно редактирано от Roninn; 26-01-22, 23:15.
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #13


            Засега с упоменатата по-горе Кия спирам да се занимавам.
            Ще продължа с огледи на следващите подобни...
            Трябва ми МПС за ползване и предпочитам грозно, очукано и поддържано, отколкото красиво и недвижимо

            Благодаря на всички за споделеното - ще го имам наум.
            Поздрави и хубав уикенд!

            Коментар


            • bullet_pk
              bullet_pk коментира
              Редактиране на коментар
              Да ти кажа, от моя опит, грозна,очукана и окъсана кола има минимален шанс да е в добро техническо състояние. Който си поддържа колата в идеално техническо състояние, няма да търпи и сериозни външни и интериорни проблеми. Тук не говорим за някой драскотина или пък, че двигателят не бил измит и гумите не са намазани с лъскаво.

              Обратното не е в сила. Всички знаем какви факири са нашите автоджамбази в лъскането на автомобили.

              За това като гледам автомобил - не трябва да виждам никаква забележка, после задължително в сервиз. Знам, че трудно се намират такива екземпляри, но не е невъзможно. После и да излезне нещо, няма да те е яд толкова

              Винаги, когато съм виждал дефект и съм го пренебрегвал, се е оказвало нещо много по- сериозно и замаскирано.

            • Roninn
              Roninn коментира
              Редактиране на коментар
              И аз така,от последните четири коли,двете бяха нови,но другите две не,купих ги без дори да вдигна капака.......

              Едната още е в мое владение 16 години ....другата морално остаря и както си беше пушка,на самоход замина в белканто.....Не я ли харесам как изглежда...нямам интерес,ако ще и да излиза от ТО2

          • #14
            Първоначално публикуван от нов лаик Преглед на мнение

            Засега с упоменатата по-горе Кия спирам да се занимавам.
            Ще продължа с огледи на следващите подобни...
            Трябва ми МПС за ползване и предпочитам грозно, очукано и поддържано, отколкото красиво и недвижимо

            Благодаря на всички за споделеното - ще го имам наум.
            Поздрави и хубав уикенд!
            Ако намериш читава автомат ,свиркай! Аз търся такава.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X