Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ремонт на шаси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ремонт на шаси

    Здравейте група,
    Закупих наскоро Тойота Такома от Канада с доста ръжда основно по шасито и окачването. Купето е обработвано с Раптор боя и са се справили доста добре. Но за сметка на това пък шасито е в ужасно състояние и по носещите греди има дупки.
    Търся човек, който би се заел да свали купето, да мине цялото шаси с пясъкоструйка, да завари парчета по дупките, където трябва, да го запечата с някакъв грунд и накрая с раптор. Аз съм от Благоевград, но бих често пътувам и до София.
    Ще съм благодарен ако споделите опит с подобен тип работа и майстори, от които сте доволни. Прикачам снимки.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_921018.jpg
Прегледи:842
Размер:202.9 КБ
ID:6801031
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2021-12-20_17-36-40-854.jpg
Прегледи:496
Размер:203.4 КБ
ID:6801182
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_921020.jpg
Прегледи:741
Размер:203.5 КБ
ID:6801033
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_921021.jpg
Прегледи:721
Размер:202.5 КБ
ID:6801034
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_921022.jpg
Прегледи:699
Размер:217.0 КБ
ID:6801035
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_921023.jpg
Прегледи:697
Размер:152.5 КБ
ID:6801036
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2021-12-20_17-36-40-854.jpg
Прегледи:518
Размер:203.4 КБ
ID:6801183
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от sabin; 21-12-21, 10:20.

  • #2
    Доста гнилоч си си докарал. На втората снимка се вижда, че и праговете ти са тръгнали. Под раптора, ако желязото не е перфектно изчистено и грундирано, гние жестоко, а отгоре рапторът стои непокътнат, дори не се надува.

    Коментар


    • #3
      Сега писах на един познат майстор , да видим дали ще поеме поръчката .
      На нас клиренс ни трябва , не скорост

      Коментар


      • #4
        Реално е по-зле,отколкото изглежда. Правил съм подобни неща, но никога повече... Нищо трайно няма да се получи.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #5
          Никой трезвомислещ и уважаващ себе си майстор няма да се захване с тази паяжина.
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • #6
            Първата ми кола беше ГОЛФ 1 ,аз си я купих от немско ,по тия години (1995) имах хора навсякъде и с голям мерак оправях всичко дахе и тук там ръждички колкото и малки да бяха.
            Обаче и до ден днешен помня думите на моя проятел и маистор по железарите - много битки са спечелени с ръждата но воината с ръждата никога не е печелена и няма и да се спечели.

            Моита добавка - тука в америка съм ходил във фирми дето реставрират стари коли ама там и дума не може да става за сравнвнение- там клента плаща такива кинти че свят да ти се замае .
            Тия реставратори дето съм видял , може да ти падне чеинето от апаратурата и техниките дето имат, но както казах там са едни цифри .....

            Коментар


            • #7
              Ето тези могат да ти свършат работа но не знам дали ще ти хареса цената .

              https://www.facebook.com/GalaxyCusto...ons&__tn__=K-R
              Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
              За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

              A1+

              Коментар


              • #8
                Тази работа от снимки и компютър нества! Първо трябва да се види колата (от къде тръгваме) и после да се знае до къде да стигнем (бюджет)
                Ето нещо https://offroad-bulgaria.com/forum/%...88%D0%BA%D0%B0 от по-млади години
                Последно редактирано от дядо владо; 20-12-21, 22:21.
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                  ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                  Редактиране на коментар
                  Деди , аз последно останах с впечатление , че не се занимаваш вече с тенекии , затуй не те споменах ...

                • дядо владо
                  дядо владо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Баш както си писАл, - цената за забавленията ми с тенекиите. Живота ми наложи малко по-различни правила и вече немога да работя "на кеф и себестойност". Другото е, че от "мастУри" и "майсторчЕта" (особенно в интернет) човек може да бъде лошо подведен. Винаги побеснявам на "колегите" когато при мен дойде стар клиент с дупето и вазелина и вика оправиме, че батГьоре (кварталния майстор) казА "ногУ я зле, докар"я, че я опрАвим .....и човека в последния момен се сетил за мен.

              • #9
                Аз взех едно Терано и ми предстои подобно нещо, но при мен ръждите са само по рамата и са сравнително малко. Повърхностни, няма дупки или дълбоки ръжди, номерата по рамата се четат ясно. Просто превантивно ми се иска да й удължа живота и да я запазя колкото успея повече. Та, след консултации с колеги и четене из форумите, за себе си стигнах до някои заключения и си съставих свой собствен план за действие. Мисля сам да го направя, само да се стопли времето. Та, към момента се спрях на следната схема, която, не е окончателна и приемам съвети, разбира се. Но към момента съм замислил нещата така : Първо с телена четка ще "мина" проблемните места, където има ръждичка, После ще опитам да изчистя и измия рамата и от вътре с вода до голкото мога. След това пръскам с обезмаслител на Фертан, изплаквам отново с вода и на тънък слой нанасям Фертан ръждопреубразувател по ръждивите места. Мисля с пистолет за шагрен да пръскам и вътрешно рамата където успея от отворите със същия ръждопреубразовател. След 30- 40 часа изплаквам обилно с вода вътре- вън и чакам да изсъхне. Външно ще изсъхне значително по- бързо и след ден да речем мисля да боядисам цялата рама външно с Ферпокс 1- К грунд, който пак е на Фертан. Да приемем, че лятно време ще се извършва процедурата и за 2 седмици рамата би трябвало да е изсъхнала и вътрешно. Мисля да смеся горяло масло с грес и да пръскам и пълня къде що има отвори и кухини по рамата. Грес и масло имам доста вкъщи, така че, няма да пестя. Евентуално най - накрая мога да напръскам всичко отдолу с безцветната вакса на Фертан за финиш.
                Ако е машина, нека бъде немска!
                XJR 1200
                ETZ 150
                Kawasaki Ninja ZX10R

                Коментар


                • gy6ter
                  gy6ter коментира
                  Редактиране на коментар
                  Рамата на пикапа я мих отвътре с лидълския маркуч за отпушване на канали .

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X