Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Wrangler от 2008 избор на гуми ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Wrangler от 2008 избор на гуми ?

    Здравейте
    Харесал съм си един Wrangler модел Sport от 2008 физел . Гумите му са много зле с оригиналните джанти 17 . Няма фланци или повдигания , фабричен е . Въпроса ми е искам да му сложа някакви гуми за каране градско и леко по черен път. Гледах много видеа и разбрах че размера 285/70 R17 прави проблеми при пълен завой гумата се търка в една греда , Следващия размер който гледам е 255/75 R17 При него има ли проблеми ? Като цяло ще съм благодарен за съвети и мнения . Може гумите да са и всесезонни с голям грайфер .

    Благодаря

  • #2
    245/75R17 и 265/70R17 са стандартните и в двата разнера има избор. 255/75/17 за който споменаваш със сигурност ще влезе без проблем, но е екзотика и не знам какво ще намериш в този размер.

    Ако решиш да минаваш на 16-ки (с идеята за по-високи бордове на гумата) предварително провери, дали спирачните апарати позволяват. Уж модела излиза със 16-ки, но аз установих, че не се отнася за моя след като купих един комплект...
    Technical Rescue Direct - life lies in courage
    http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

    Коментар


    • #3
      Благодаря ти много за отговора ,
      Имам само още един въпрос , понеже вранглерите са предимно на заден мост . Казаха ми че зимата ако е заледено ще е много тегаво ако го карам само 4х4 защото може да се скапе раздатката .Бих се радвал ако мога да полу4а повече инфорамция какви са минусите ако го карам по магистрала зимата при заледени условия . Опасен ли е независимо от това че гумите сахубави ?

      Благодаря много

      Коментар


      • icerunner
        icerunner коментира
        Редактиране на коментар
        С хубави гуми на магистрала си караш на задно, като 90% от участниците в движението. Ако стане плътна снежна покривка си вкарвсш двойно и влизаш при 10те% тарикати. Единственото, което ограничава парт тайма е лукса, когато е сухо и само тук там има сняг или лед да караш на двойно. Както и на дъжд примерно. И в двата случая, това повече има значение ако НЕ си с хубави гуми, което е често при джиповете, които повече се карат в гората.

    • #4
      Първоначално публикуван от aliensa123 Преглед на мнение
      Благодаря ти много за отговора ,
      Имам само още един въпрос , понеже вранглерите са предимно на заден мост . Казаха ми че зимата ако е заледено ще е много тегаво ако го карам само 4х4 защото може да се скапе раздатката .Бих се радвал ако мога да полу4а повече инфорамция какви са минусите ако го карам по магистрала зимата при заледени условия . Опасен ли е независимо от това че гумите сахубави ?

      Благодаря много
      С каква раздатка си? 231 е парт тайм и 4х4 се включва само на неравен или хлъзгав терен. На магистрала можеш да караш на 4х4 при наличие на сняг или лед, но при това НЕ искаш да караш бързо, за да не те вадят от канавката или мантинелите ...
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • коко келеша
        коко келеша коментира
        Редактиране на коментар
        Къде е Гадича да ти разкаже как се кара със 120 по магистрала и с 231 )))))))))))))))))))))

      • Чавдар (V93)
        Чавдар (V93) коментира
        Редактиране на коментар
        Ами един друг ми разказваше как двама юнаци на служебния им джип ръгнали партайма и газ към Пловдив. За чий точно са го направили на сух път не стана ясно, ама доде стигнат до Филибето раздатката била се окотила ...

    • #5
      коко келеша
      #4.1
      коко келеша коментира
      Днес, 10:44
      Къде е Гадича да ти разкаже как се кара със 120 по магистрала и с 231 )))))))))))))))))))))
      Така е, старшинка. И с над 120 може. На ПРАВИ участъци. И при аквапланинг е по-гот на "парт-тайм" - там, където ти ще се завРЪтиш кат пуНпал с твоето "фул-тайм с отворени дЕфРинцЯли". Зададе ли се лек завой - пускаш гаСта. Зададе ли се по-остър завой - буташ лоста на раздатката "едно напред" и минаваш на задно. Когато скоростите са автомат - няма го проблема "два лоста, па само една рЪка ?!".
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • icerunner
        icerunner коментира
        Редактиране на коментар
        Когато е автомат първо буташ единия лост на неутрал, после другия на 2/4 както си решил и после пак първия на Д, при което още 1-2 секунди той обмисля какво се случва, преди отново да прехвърли въртящ момент към колелата... И определено не позволява голям шоферлък през цялото това време.

      • icerunner
        icerunner коментира
        Редактиране на коментар
        ГОРНИЯ КОМЕНТАР НЕ Е ВЕРЕН. ЗАБЛУДИЛ СЪМ СЕ.

    • #6
      icerunner коментира
      Днес, 11:46
      Когато е автомат първо буташ единия лост на неутрал, после другия на 2/4 както си решил и после пак първия на Д, при което още 1-2 секунди той обмисля какво се случва, преди отново да прехвърли въртящ момент към колелата... И определено не позволява голям шоферлък през цялото това време.
      Какви са тия глупости?! И си писал по-горе, че имаш Jeep...
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • icerunner
        icerunner коментира
        Редактиране на коментар
        Виждам, че ти е забавно, но на моя Вранглер JK 2.8 автомат лоста на раздатката е блокиран при положение Д на скоростите. Ако искаш да ти покажа. Нататък си признавам без бой, че никога не съм се интересувал от тази кола, тя си е на жена ми, нищо че и въртя по 30-40 000 на година

      • icerunner
        icerunner коментира
        Редактиране на коментар
        Всъщност си прав. Вероятно в някакъв конкретен момент съм нацелил в който не можех да прехвърля на 4 от Директ, а в неутрал. Сега седнах в колата и пробвах.

    • #7
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Shiftproc.png
Прегледи:166
Размер:411.9 КБ
ID:6800303
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • #8
        Aзе не съм се въртял ,нито с кола с предно , нито с кола със задно , ама с парттайм успешно и многократно . За по-интересно да ми е , с две марки возила , може би ми помагат и LSDтата им . За радост , без щети , само уплах , за сега
        TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X