Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ом604 на Уаз 452 - колко да е наклонен?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ом604 на Уаз 452 - колко да е наклонен?

    Здравейте, искам да сменя двигателя с мерцедесов дизел. Въпросът ми е защо обикновено надлъжно разположените двигатели са с наклон назад? Така е монтиран и оригиналният, което подвежда и раздатката с наклон назад, съответно задният мост е завъртян назад / носът на прасето е вдигнат нагоре/. По този начин е постигната успоредност между челото на вала на раздатката и това на диференциала. Поне така си го обяснявам. Но челата предния вал на раздатката и предния диференциал не са никак успоредни, тъй като предният мост е завъртян напред/носът на прасето също сочи нагоре/. Дали това е грешка при монтажа от предния собственик или е заводско решение. Не се ли.претоварва предният кардан и лагерите в раздатката и диференциала? Не трябвали носът на прасето да сочи надолу, за да се получаи успоредност между равнините? Ако е заводско решение дали разчитат на това, че предният мост се включва рядко?

    Погледнах едно Чероки, което имаме в двора и е постоянно 4х4. Двигател, раздатка пак са с наклон назад /да припомня въпроса си - защо се налага?/ , но сякаш носът на прасето на предният мост гледа надолу.

    Та освен тези въпроси да се върна на монтирането на ом604. Възможно ли е да го монтирам водоравно разположен ,както и всички останали агрегати, раздатка, диференциали?
    Прикачени файлове

  • #2
    Те за това са карданите да обират ъгли и дължини. Иначе ще ореш. Според мен идеята да избегнеш максимално окантарване и е добро инженерно решение.

    Коментар

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X