Здравейте, искам да сменя двигателя с мерцедесов дизел. Въпросът ми е защо обикновено надлъжно разположените двигатели са с наклон назад? Така е монтиран и оригиналният, което подвежда и раздатката с наклон назад, съответно задният мост е завъртян назад / носът на прасето е вдигнат нагоре/. По този начин е постигната успоредност между челото на вала на раздатката и това на диференциала. Поне така си го обяснявам. Но челата предния вал на раздатката и предния диференциал не са никак успоредни, тъй като предният мост е завъртян напред/носът на прасето също сочи нагоре/. Дали това е грешка при монтажа от предния собственик или е заводско решение. Не се ли.претоварва предният кардан и лагерите в раздатката и диференциала? Не трябвали носът на прасето да сочи надолу, за да се получаи успоредност между равнините? Ако е заводско решение дали разчитат на това, че предният мост се включва рядко?
Погледнах едно Чероки, което имаме в двора и е постоянно 4х4. Двигател, раздатка пак са с наклон назад /да припомня въпроса си - защо се налага?/ , но сякаш носът на прасето на предният мост гледа надолу.
Та освен тези въпроси да се върна на монтирането на ом604. Възможно ли е да го монтирам водоравно разположен ,както и всички останали агрегати, раздатка, диференциали?
Погледнах едно Чероки, което имаме в двора и е постоянно 4х4. Двигател, раздатка пак са с наклон назад /да припомня въпроса си - защо се налага?/ , но сякаш носът на прасето на предният мост гледа надолу.
Та освен тези въпроси да се върна на монтирането на ом604. Възможно ли е да го монтирам водоравно разположен ,както и всички останали агрегати, раздатка, диференциали?
Коментар