Клеги, понеже имам проблем, който смята разни майстори, че е в кутията на Рейнджа ми, а цените са ...всички знаем какви са, намерих пълно инфо за това, на кои марки, мкодели и модификации се слага автоматичната скоростна кутия 4НР22, ето:
• 1984–1985 Lincoln Continental 2.4L (BMW engine)
• 1981–1987 BMW E28 528e M20/B27
• 1983–1988 BMW E30 325e M20/B27
• 1983–1985 BMW E28 524td M21/D24
• 1983–1984 BMW E28 533i M30/B32
• 1983–1989 BMW E24 633CSi M30/B32
• 1983–1984 BMW E23 733i M30/B32
• 1984–1985 BMW E30 318i M10/B18
• 1984–1985 BMW E30 323i M20/B23
• 1984–1987 BMW E28 535i M30/B34
• 1984–1992 BMW E23 735i M30/B34
• 1986–1992 BMW E30 325i M20/B25
• 1986–1993 Volvo 740 2.3L
• 1986–1991 Volvo 760 2.3L
• 1987–1991 BMW E30 325ix M20/B25
• 1987–1993 Jaguar XJ40 3.6
• 1987–1997 Jaguar XJS 3.6
• 1987–2002 Range Rover - Classic and P38 models
• 1987–1996 Peugeot 505 2.0
• 1987–1996 Peugeot 505 2.5
• 1987–1996 Peugeot 505 2.2
• 1987–1989 Peugeot 604 2.5
• 1988–1990 BMW E34 525i M20/B25
• 1988–1993 BMW E34 530i M30/B30
• 1988–1993 BMW E34 535i M30/B35
• 1986–1992 BMW E32 730i M30/B30
• 1986–1992 BMW E32 735i M30/B35
• 1986–1992 BMW E32 735iL M30/B35
• 1986–1992 BMW E32 750i M70/B50
• 1986–1992 BMW E32 750iL M70/B50
• 1988–1997 Maserati Biturbo 2.5 V6
• 1988–1997 Maserati Biturbo 2.8 V6
• 1991–1995 Volvo 940 2.3L
• 1992–1999 Land Rover Discovery 3.9L
• 1997–2002 Austin Tempest 4.0L
• 1999–2003 Land Rover Discovery Series II 4.0L
• 1988–1992 Chevrolet Opala
Само да допълня, че за тази кутия, ако я купувам за Рейндж Ровър цената започва от 1000-1500лв за употребявана, а за БМВ - от 200лв за употребявана!(лично се убедих).
И още...ако купуваш от София, цената е със поне 70% отгоре, отколкото в провинцията - за един и същ детайл, част или агрегат! Е гати Столицата! Със столични цени!
• 1984–1985 Lincoln Continental 2.4L (BMW engine)
• 1981–1987 BMW E28 528e M20/B27
• 1983–1988 BMW E30 325e M20/B27
• 1983–1985 BMW E28 524td M21/D24
• 1983–1984 BMW E28 533i M30/B32
• 1983–1989 BMW E24 633CSi M30/B32
• 1983–1984 BMW E23 733i M30/B32
• 1984–1985 BMW E30 318i M10/B18
• 1984–1985 BMW E30 323i M20/B23
• 1984–1987 BMW E28 535i M30/B34
• 1984–1992 BMW E23 735i M30/B34
• 1986–1992 BMW E30 325i M20/B25
• 1986–1993 Volvo 740 2.3L
• 1986–1991 Volvo 760 2.3L
• 1987–1991 BMW E30 325ix M20/B25
• 1987–1993 Jaguar XJ40 3.6
• 1987–1997 Jaguar XJS 3.6
• 1987–2002 Range Rover - Classic and P38 models
• 1987–1996 Peugeot 505 2.0
• 1987–1996 Peugeot 505 2.5
• 1987–1996 Peugeot 505 2.2
• 1987–1989 Peugeot 604 2.5
• 1988–1990 BMW E34 525i M20/B25
• 1988–1993 BMW E34 530i M30/B30
• 1988–1993 BMW E34 535i M30/B35
• 1986–1992 BMW E32 730i M30/B30
• 1986–1992 BMW E32 735i M30/B35
• 1986–1992 BMW E32 735iL M30/B35
• 1986–1992 BMW E32 750i M70/B50
• 1986–1992 BMW E32 750iL M70/B50
• 1988–1997 Maserati Biturbo 2.5 V6
• 1988–1997 Maserati Biturbo 2.8 V6
• 1991–1995 Volvo 940 2.3L
• 1992–1999 Land Rover Discovery 3.9L
• 1997–2002 Austin Tempest 4.0L
• 1999–2003 Land Rover Discovery Series II 4.0L
• 1988–1992 Chevrolet Opala
Само да допълня, че за тази кутия, ако я купувам за Рейндж Ровър цената започва от 1000-1500лв за употребявана, а за БМВ - от 200лв за употребявана!(лично се убедих).
И още...ако купуваш от София, цената е със поне 70% отгоре, отколкото в провинцията - за един и същ детайл, част или агрегат! Е гати Столицата! Със столични цени!