Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Покупка на първи джип

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Покупка на първи джип

    Здравейте, предстои ми покупка на джип 4Х4, ще съм ви много благодарен ако ме насочите към конкретни марки и модели.
    ​​​​​​Ще се кара само по асфалт, предимно извънградско между населени места в планината през работните дни, но и малко градско през уикенда извън планината.

    ​Ще се кара доста, така че държа да е автоматик. Общо взето трябва да е надеждна в зимни условия, тъй като ми се налага да пътувам често в планината.

    Бюджетът е до 15000 лева. Колкото по-икономична, толкова по-добре


  • #2
    Хъм, а защо трябва да е "джип" в тоя случай? Ако се кара само по асфалт? Ако искаш 4х4 има доста леки коли с такова. И са по-икономични и по евтини за поддържка и се справя в снега на асфалт перфектно.
    יעבור
    «И това ще мине»

    Коментар


    • #3
      Абсолютно правилно - едни Субарута въртят тук и гледам доволни,в снега горе си се справят еле с добра гума грешка няма.

      Икономична джипка за 15 бона автомат - сега Ще ти предложат Хонда,а аз Тойота РАВ4 ма па те са едни джипки .......маааааани ти
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #4
        Ами.., ще кажа Хонда ЦРВ дизел .
        Който търси , намира !
        Човекът е човек, когато е на път !

        Коментар


        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Подкрепям, но Може и бензин.

      • #5
        Определено ще ми трябва нещо по-високо, тъй като имах проблеми миналата зима с леката кола през обичайнте марширути заради натрупани преспи.

        значи опциите са HONDA CRV, TOYOTA RAV4

        харесах и TIGUAN 2.0 140 к.с.

        другия варинт е да взема истинска джипка за пика на зимата, а в останалото време да си карам леката кола.
        В този случай бюджета ще е наполовина.

        Коментар


        • TigerHunter
          TigerHunter коментира
          Редактиране на коментар
          Препоръчвам ти "другия" вариант. Джипката си е джипка, леката кола-лека кола. Да караш цяла година джипка с всички произтичащи от това негативи, само за няколко дена сняг... Не бих си причинил джип (СУВ) за всекидневна кола.

      • #6
        Хондата или РАВ 4 , с тях няма да имаш проблем за целогодишно каране.
        Който търси , намира !
        Човекът е човек, когато е на път !

        Коментар


        • #7
          Карам CRV целогодишно, и си ми е достатъчно удобно. Имам и Екласа и я карам значително по малко, просто високата позиция на сядане ми е по удобно.

          Коментар


          • #8
            Докато не измислят дизелов сув, или джип, който харчи колкото дизелова лека кола със същата кубатура, няма кой да ме накара да карам джипа пред колата. Особено градско. Не съм фен на бензин-газа, така че нямам изход. Но, всеки си знае. И чергата и предпочитанията.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • TigerHunter
              TigerHunter коментира
              Редактиране на коментар
              Именно де. Къде сув-а гори по-малко?

            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              Е, с колко е разликата?! Под литър, ама колата е само на предно, сто килограма по-лека, сто литра по-малък багажник, и 20см по-ниска височина.

            • TigerHunter
              TigerHunter коментира
              Редактиране на коментар
              Еми, 4х4 би ми трябвало само зимата. Другите месеци джиткане, за какво ми е едни 15К с по литър отгоре? За асфалт става дума.

          • #9
            Първоначално публикуван от Veskopavlov Преглед на мнение
            Определено ще ми трябва нещо по-високо, тъй като имах проблеми миналата зима с леката кола през обичайнте марширути заради натрупани преспи.
            Повярвай ми, разликата в тоя случай при кола 4х4 с клиренс 160-170 мм и "джип" 4х4 с клиренс 190-200 мм е мнооого минимална. А джиповете с по голям клиренс, блокажи, твърди мостове и така нататък не са много-много за асфалт. Ако питаш минал ли съм по този път, ами минал съм. В момента карам Шкода 4х4 и в 99,99% от случаите минавам там, където съм минавал с Теракан или Тигуан. Е, с Мердес G минавам на много други места, ама да караш това по асфалта или градско е малко мазохизъм. Между другото разходите за кола 4х4 и като гориво, и като гуми/консумативи/ремонти са минимум два пъти по малко.
            יעבור
            «И това ще мине»

            Коментар


            • #10
              Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
              Докато не измислят дизелов сув, или джип, който харчи колкото дизелова лека кола със същата кубатура, няма кой да ме накара да карам джипа пред колата. Особено градско. Не съм фен на бензин-газа, така че нямам изход. Но, всеки си знае. И чергата и предпочитанията.
              Джипката "отваря нови хоризонти". Минаваш там, където оставяш леката кола и ако имаш изобщо желание - продължаваш пеш. А желание не винаги има (особено при "придружаващите лица") - я кал трябва да погазят, я в жега да маат гащи, ако пък вали...
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • Skorpion_BG
                Skorpion_BG коментира
                Редактиране на коментар
                Тъй де, ама въпроса беше за 100% каране по асфалт.

              • sapuna
                sapuna коментира
                Редактиране на коментар
                Тъй де ,ама и да е 4х4 ,да е джип и да е автомат .... за градско!
                За 15К безумни съм съгласен ,че незнаещ какво иска ,яко ще се насърба!

              • Bogoljub Gagic
                Bogoljub Gagic коментира
                Редактиране на коментар
                Пазарът на SUV не случайно е в неспирен възход от близо 30 г. насам. Не е само от гъзария. За гъзария си има двуместни спортни коли, кабриолети и т.н. SUV определено са по-функционални.

            • #11
              Точно де. За асфалт и градско стана дума. С джипката 20 пари нафта-100 -110 км, с колата 170-180. За извън пътя, няма да отваряме приказка. Градско джипката я зареждам през ден-два, леката кола, веднъж седмично. Иначе, имам две джипки и лека кола. Ама, кое, за какво си е.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • sapuna
                sapuna коментира
                Редактиране на коментар
                Имам три /уж/жипки и една лека кола.
                Леката не съм я палил от по-миналия април и мисля да отива в мобилето.
                Всеки според себе си викам аз ....

              • TigerHunter
                TigerHunter коментира
                Редактиране на коментар
                Така е. Спор няма.

            • #12
              СRV харчи около и под 8, така че за мен е екстра. Сравнено с разходите за подръжка с лека кола, разлика има, но не вярвам да е чак двойно. Предложението на колегата за лека кола 4х4 е много смислено, заслужава си да го обмислиш.

              Коментар


              • #13
                Човека иска повдигнат Голф (Тигуан), което си е лека кола 4х4,в неговите очи е джип, що да не му върши работа.
                Виден столичен ихтиолог

                Коментар


                • #14
                  Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
                  Човека иска повдигнат Голф (Тигуан), което си е лека кола 4х4,в неговите очи е джип, що да не му върши работа.
                  Абе жената кара такова в момента. Ще му върши работа, ама разхода не е като на Голф, гумите не струват колкото гумите на Голф, обслужването е по-скъпо от Голфа. А иначе, да, работа върши.
                  יעבור
                  «И това ще мине»

                  Коментар


                  • бат'Марто
                    бат'Марто коментира
                    Редактиране на коментар
                    Имам съсед, който си купи Тигуан преди няколко седмици. Вика му ,,Джипа" и съседите му викат ,,на едикойси Джипа" . Да, разходите сигурно не са като на Гоуф, но не са и като на големите батковци.

                  • sapuna
                    sapuna коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ама паркира сам жипа

                  • бат'Марто
                    бат'Марто коментира
                    Редактиране на коментар
                    Екстра си е Тигуанчето, за поставените цели си е бомба !

                • #15
                  Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
                  Човека иска повдигнат Голф (Тигуан), което си е лека кола 4х4,в неговите очи е джип, що да не му върши работа.

                  Баш така,не случайно това СУВ дето му викат е във възход последните 2-3 петилетки,е тук най-продаваната Тойота е РАВ4,че става до магазина,става до бачкането,става обаче за мъгла и 3 пръста сняг ако си решил точно тогава да водиш жена си на пикник.

                  За асфалт едно скоклесто Субарце става ма става и Хондето и Равчето,в заданието няма 180 по магистралата и няма да има разходите каквито ние си ги представяме / с цената на гумите на мойто комби купувам 4 комплекта за резервния Сивик на брата примерно,бензина и той така/.

                  За 15 ще си намери добро СУВче,обикновенно питанките тук са за половината пари
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X