Обява

Свий
Няма добавени обяви.

4x4 Frontera (4х4 режими, хъбове и т.н.)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 4x4 Frontera (4х4 режими, хъбове и т.н.)

    Така, тъй като съм млад шофьор имам нужда от вашата помощ, въпросат ми е следния: Как се пуска 4x4 до колкото знам е посредством тази лост , а и съм чувал че има бързи и бавни ако е възможно и за тях да ми дадете инфо ?

    И 2-ро какво предтсавлява това
    мисля, че е свързано с 4x4, моля да ми разесните.
    Благодаря Ви.

  • #2
    2H - само задните колела са двигателни - за сух път.
    Когато искаш двойното - 4Н - бързи, 4L - бавни.
    За целта обаче е необходимо да включиш хъбовете на LOCK.
    Когато излезеш на сухо влкючваш на 2Н и изключваш хъбовете.
    Ако искаш бавни само на задно предаване (примерно ти се налага да теглиш нещо много тежко на сух път) включваш 4L а хъбовете на free
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #3
      Един приятел я има и при включени хъбове се чува отпред силно щракане,какво ли е?

      Коментар


      • #4
        Силно нежелателно е да включваш хъбовете на сух асфалт например.
        И да не трака ще почне)) Този автомобил е PART TIME!!!
        Тракат каретата - не хъбовете - подлагате го на издевателство, което не заслужава. Не ви ли прави впечатление, че воланът е значително по тежък?
        За Фронтерката се обърни към Fanatic Той кара такава машина и ще те светне на доста неща
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #5
          Хъм те тва го виждам за сефте


          ей сега ходих да гледам мойте са автоматични. поне така пише ауто лок нъб

          Коментар


          • #6
            а може ли дами каже някой кой са по добри и защо някой са автоматични други не, мота е от първите 92-ра г и са автоматични

            Коментар


            • #7
              предимството на автоматичните е, че няма нужда да слизаш и да си цапаш ръцете.

              недостатък е, че са по-лесни за счупване - трябва да включваш Н4 само при спрял автомобил, да не "лашкаш" напред-назад с много газ /при всяка смяна посоката на движение автоматичните хъбове се отключват и заключват/, биха могли да не зацепят и т.н.

              Едно не разбрах: какво общо има заглавието с темата? на късатабаза нещата стоят по същия начин на не-фронтерите - също /при всички 4х4 с парт тайм и отключващи се главини, че има и с постоянно зацепени /
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #8
                Трай бе Тедо, сега развали на хората усещането за уникалност ... Тъкмо са си намерили молив за първи А клас и ти така грубо в душата(((
                Аз да бях модератор ...))

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X