Трябва ми малко информация относно този двигател (2.5D VM), а по-точно дали има електрическа помпа в резервоара. Автомобила е Крайслер Вояджър 96г. Предварително благодаря.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Двигател 2.5D VM
Свий
X
-
До: Двигател 2.5D VM
Първоначално публикуван от krumal Преглед на мнениеТрябва ми малко информация относно този двигател (2.5D VM), а по-точно дали има електрическа помпа в резервоара. Автомобила е Крайслер Вояджър 96г. Предварително благодаря.
За тези които оплюват постоянно именно този двигател без дори да са го експлоатирали ще задам един въпрос-"Защо именно този двигател /и негови деривати/ е толкова разпространен и то не само при джипове но и при някои автомобили?" Дали един куп инженери,от една дозина марки и производители,са толкова малоумни та да предпочетат един мъртвороден двигател какъвто го изкарват на приказки или всичко е въпрос на бюджети и вътрешнофирмена политика. Аз лично съм виждал двигател на Вояджър на над 400 хил. км. и то в добро здраве/без ремонт/И ако някой каже,че е въпрос на бройка-човека който го притежава си купи още два Вояджера/говорим за модела с механична ГНП/ и си ги кара без проблем.Дори единия е преоборудван за учебен автомобил за теглене на ремарке,за категория B+E и единственото подобрение,което е направил е ключ за включване и изключване на вентилатора на радиатора/с оглед на продължителното движение на колата с ремарке на учебен полигон и многократно извършваните маневри напред и назад с минимална скорост/иначе на дълъг път си работи термодатчика за вкл/изкл на вентилатора. За инфо VM двигателят се вгражда и в прочутите лондонски таксита където пробегът и условията на експлоатация са екстремни/за двигател-градска експлоатация,голям пробег и многократно стартиране не е най-здравословната комбинация/.Не знам отзивите на тамошните шофери ама ако беше толкова лош VM-а едва ли щеше да се задържи много.
Как беше..."като се чуе че сестра ти.... ходи доказвай че немаш сестра"
Конструкция с долен разпределителен вал без ангренажен ремък/мисля че е със зъбна предавка поправете ме.../и отделни глави на всеки цилиндър е доста ремонтопригодна и проста.Проблемите с терморегулацията в някои автомобили не е проблем на самия двигател.Използването на виско-вентилатор и радитори с недостатъчна/за определени експлоатационни условия/площ не означава че двигателят е лош.Да със сигурност мога да твърдя,че това не е най-икономичния двигател/заради принципа му на работа/сравнен с двигателите с директно впръскване/напр.200 и 300 Tdi Rover/но пък и това не го прави автоматично лош,а дори има предимството да загрява и достига работна температура по-бързо и съответно да се използва по-ефективно за отопление на салона на автомобила./при разни tdi двигатели за отопление се слагат подгревни свещи в тръбопровода за отоплението на купето,които затоплят входящата охлаждаща течност-заводско изпълнение при модели на VAG/.
P.S.Доста се отклоних от темата и .....абе модераторите си знаят работата-да направят каквото трябва.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
До: Двигател 2.5D VM
Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнениеАко попрочетеш темите за VM 2.5D ще разбереш защо се оплюва. А защо е разпространен? Парички!
И наблегни на граматиката...
Не искам да бъда адвокат на "дявола"-VM motori.Въпреки това,продължавам да се съмнявам в представителността на извадката от лоши мнения,имайки в предвид големия брой произведени двигатели,както и вграждането им в най-различни превозни средства.
Темата е изчерпана така или иначе и аз ще потърся някоя тема засягаща граматиката...Все пак и ние простите искаме да се образоваме./дано успеем/Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар