Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Двигател 2.5D VM

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Двигател 2.5D VM

    Трябва ми малко информация относно този двигател (2.5D VM), а по-точно дали има електрическа помпа в резервоара. Автомобила е Крайслер Вояджър 96г. Предварително благодаря.

  • #2
    До: Двигател 2.5D VM

    JEEP с този мотор няма ел. помпа. Най-вероятно и Вояджърът от 96г. няма.
    Lancia Delta HF Integrale Evolucione

    Коментар


    • #3
      До: Двигател 2.5D VM

      При Рандж Ровера също няма ел. помпа, а има механична, много приличаща на бензиновата помпа на Лада
      [SIGPIC][/SIGPIC]
      RR Classic

      Коментар


      • #4
        До: Двигател 2.5D VM

        Разгледай архивите на форума, има писано много. В тази кола, моторът е крайно проблемен. Отнасяй се с него внимателно.

        Коментар


        • #5
          До: Двигател 2.5D VM

          За двигателя знам (намер доста изписано), но нама информация за горивонагнетателната помпа.

          Коментар


          • #6
            До: Двигател 2.5D VM

            Според мен няма на Воеджера .На моето Чероки няма

            Коментар


            • #7
              До: Двигател 2.5D VM

              ГНП то е Бош, механична, и според един майстор има вградена вакумна помпа за горивото, иначе на Рейнджа има и една помпа механична за подкачване на горивото, с едно палче за ръчно подкачване.

              Коментар


              • #8
                До: Двигател 2.5D VM

                Първоначално публикуван от krumal Преглед на мнение
                Трябва ми малко информация относно този двигател (2.5D VM), а по-точно дали има електрическа помпа в резервоара. Автомобила е Крайслер Вояджър 96г. Предварително благодаря.
                Всички бутално-разпределителни ГНП на Бош /типове VE,VA,VP/ имат вградена подкачваща помпа/пластинчат тип/.Отделна помпа,по принцип не им е необходима,но някои автомобили имат такава ръчна или електрическа/най-често в разервоара/,която служи за обезвъздушаване или в случая с ел.помпата за подпомагане на подкачването.Когато няма помпа обезвъздушаването става чрез въртене на стартер докато запали или може да се свали горивния филтър и да се напълни с гориво.Втория начин е за предпочитане защото пали по-бързо и не товарим много стартер и акумолатор,а също така спестяваме на ГНП въртене в полу-сухо състояние/нафтата смазва ГНП...когато я има/.Темата е стара,но ми е интересно за какво точно ти трябва и какво стана в крайна сметка.
                За тези които оплюват постоянно именно този двигател без дори да са го експлоатирали ще задам един въпрос-"Защо именно този двигател /и негови деривати/ е толкова разпространен и то не само при джипове но и при някои автомобили?" Дали един куп инженери,от една дозина марки и производители,са толкова малоумни та да предпочетат един мъртвороден двигател какъвто го изкарват на приказки или всичко е въпрос на бюджети и вътрешнофирмена политика. Аз лично съм виждал двигател на Вояджър на над 400 хил. км. и то в добро здраве/без ремонт/И ако някой каже,че е въпрос на бройка-човека който го притежава си купи още два Вояджера/говорим за модела с механична ГНП/ и си ги кара без проблем.Дори единия е преоборудван за учебен автомобил за теглене на ремарке,за категория B+E и единственото подобрение,което е направил е ключ за включване и изключване на вентилатора на радиатора/с оглед на продължителното движение на колата с ремарке на учебен полигон и многократно извършваните маневри напред и назад с минимална скорост/иначе на дълъг път си работи термодатчика за вкл/изкл на вентилатора. За инфо VM двигателят се вгражда и в прочутите лондонски таксита където пробегът и условията на експлоатация са екстремни/за двигател-градска експлоатация,голям пробег и многократно стартиране не е най-здравословната комбинация/.Не знам отзивите на тамошните шофери ама ако беше толкова лош VM-а едва ли щеше да се задържи много.
                Как беше..."като се чуе че сестра ти.... ходи доказвай че немаш сестра"
                Конструкция с долен разпределителен вал без ангренажен ремък/мисля че е със зъбна предавка поправете ме.../и отделни глави на всеки цилиндър е доста ремонтопригодна и проста.Проблемите с терморегулацията в някои автомобили не е проблем на самия двигател.Използването на виско-вентилатор и радитори с недостатъчна/за определени експлоатационни условия/площ не означава че двигателят е лош.Да със сигурност мога да твърдя,че това не е най-икономичния двигател/заради принципа му на работа/сравнен с двигателите с директно впръскване/напр.200 и 300 Tdi Rover/но пък и това не го прави автоматично лош,а дори има предимството да загрява и достига работна температура по-бързо и съответно да се използва по-ефективно за отопление на салона на автомобила./при разни tdi двигатели за отопление се слагат подгревни свещи в тръбопровода за отоплението на купето,които затоплят входящата охлаждаща течност-заводско изпълнение при модели на VAG/.
                P.S.Доста се отклоних от темата и .....абе модераторите си знаят работата-да направят каквото трябва.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • #9
                  До: Двигател 2.5D VM

                  Ако попрочетеш темите за VM 2.5D ще разбереш защо се оплюва. А защо е разпространен? Парички!
                  И наблегни на граматиката...
                  Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                  Коментар


                  • #10
                    До: Двигател 2.5D VM

                    всичко е свързано с пари да знаете

                    Коментар


                    • #11
                      До: Двигател 2.5D VM

                      Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
                      Ако попрочетеш темите за VM 2.5D ще разбереш защо се оплюва. А защо е разпространен? Парички!
                      И наблегни на граматиката...
                      Наистина не съм прочел всичко.Доста нашироко е обсъждана темата и аз едва ли мога да кажа нещо ново.
                      Не искам да бъда адвокат на "дявола"-VM motori.Въпреки това,продължавам да се съмнявам в представителността на извадката от лоши мнения,имайки в предвид големия брой произведени двигатели,както и вграждането им в най-различни превозни средства.

                      Темата е изчерпана така или иначе и аз ще потърся някоя тема засягаща граматиката...Все пак и ние простите искаме да се образоваме./дано успеем/
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X