Здравейте, колеги!
Чудих се, къде да пусна темата, и накрая реших да бъде тук.
Въпросът е следния - как да си запазим акумулатора при по-рядко използване на автомобила?
Лично аз имам следната дилема - две от колите (Паджеро и Вектра) се държат в подземен гараж, като се карат през няколко месеца. Вчера излязох да ги раздвижа малко. Вектрата запали добре, Паджерото (с два акумулатора по 75 ампера) нямаше ток да отключи вратите. Тук няма да изпадам в подробности, какви врътки съм правил, тъй като нямам ключалки на вратите, затова ще продължа направо към моите предложения и вие да споделите, кое от тях е най-удачно в моя случай или, ако има някое друго, да го предложите.
Тъй като е подземен гараж, опцията за припалване на колите отпада. Другата опция, която си мислех, е да разкача клемите на акумулаторите и на двете коли. Тук идва моето притеснение - ако ги разкача клемите и ги оставя на една страна и по някаква случайност клемите се допрат до акумулатора, може да стане някоя беля. Мисля си да сложа от тези пластмасовите капачки, с които идват покрити плюса и минуса на акумулатора, но също така ми се иска и нещо подобно да сложа на клемите, които са закачени за кабелите. Вектрата е с един акумулатор, но Паджерото е с два акумулатора.
Другата опция е да взема Jump Starter (или както там се казва това преносимо устройство за подаване на ток) и когато падне акумулатора, да подавам ток, за да запали колата, после сам да се зареди акумулаторът, докато колата е в движение, както реално и вчера стана, само че подават ток на Паджерото от Вектрата.
Очаквам всякакви предложения и идеи!
Благодаря и поздрави!
Чудих се, къде да пусна темата, и накрая реших да бъде тук.
Въпросът е следния - как да си запазим акумулатора при по-рядко използване на автомобила?
Лично аз имам следната дилема - две от колите (Паджеро и Вектра) се държат в подземен гараж, като се карат през няколко месеца. Вчера излязох да ги раздвижа малко. Вектрата запали добре, Паджерото (с два акумулатора по 75 ампера) нямаше ток да отключи вратите. Тук няма да изпадам в подробности, какви врътки съм правил, тъй като нямам ключалки на вратите, затова ще продължа направо към моите предложения и вие да споделите, кое от тях е най-удачно в моя случай или, ако има някое друго, да го предложите.
Тъй като е подземен гараж, опцията за припалване на колите отпада. Другата опция, която си мислех, е да разкача клемите на акумулаторите и на двете коли. Тук идва моето притеснение - ако ги разкача клемите и ги оставя на една страна и по някаква случайност клемите се допрат до акумулатора, може да стане някоя беля. Мисля си да сложа от тези пластмасовите капачки, с които идват покрити плюса и минуса на акумулатора, но също така ми се иска и нещо подобно да сложа на клемите, които са закачени за кабелите. Вектрата е с един акумулатор, но Паджерото е с два акумулатора.
Другата опция е да взема Jump Starter (или както там се казва това преносимо устройство за подаване на ток) и когато падне акумулатора, да подавам ток, за да запали колата, после сам да се зареди акумулаторът, докато колата е в движение, както реално и вчера стана, само че подават ток на Паджерото от Вектрата.
Очаквам всякакви предложения и идеи!
Благодаря и поздрави!
Коментар