Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Български радиатори - от мед

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от Yordan Kolev
    А защо не си го купи за 30лв навсякъде са по толкова? Ако беше казал даже можеше да ти подаря един.
    Ами проблема си има своята история.Една година,след като купих колата радиатора протече и така обичайната процедура-смяна с нов 40,50лв.
    Отново преди 3-4 месеца спрял на един сфетофар,за мое учудване видях,че светна лампата за антифриза.Оказа се,че единият пласмасов щуцер на радиатора е счупен и виси на маркуча(явно слаб материал).Голямо менте!

    И пак следва същата неприятна процедура.
    В Юнитрейд ми обясниха да направя поръчка(една или две сед-ци) и цена около 300лв за "уш оригинален"радиатор.Впоследствие видях обява на фирма Авторадиатори,и това че са все пак медни наклони везните,пък и цената е доста по-ниска.

    Все пак благодаря!!!
    sigpic УАЗ-452

    Коментар


    • #32
      30 лв !

      Първоначално публикуван от Yordan Kolev
      А защо не си го купи за 30лв навсякъде са по толкова? Ако беше казал даже можеше да ти подаря един.
      30лв струва китайското радиаторче за парно - с пластмасови казанчета и "икономична" алуминиева питичка, което във всеки един прекрасен момент ще протече, след което клиентът отново ще трябва да сваля таблото, да тръгва по магазините и т.н. ...
      125лв струва радиаторче за парно с медна пита и месингови казанчета - с гаранция 1год., но то на практика ще надживее автомобила.
      В крайна сметка "скъпото излиза по-евтино".
      LA DONNA E MOBILE

      Коментар


      • #33
        Re: 30 лв !

        Първоначално публикуван от Radiano
        30лв струва китайското радиаторче за парно - с пластмасови казанчета и "икономична" алуминиева питичка, което във всеки един прекрасен момент ще протече, след което клиентът отново ще трябва да сваля таблото, да тръгва по магазините и т.н. ...
        125лв струва радиаторче за парно с медна пита и месингови казанчета - с гаранция 1год., но то на практика ще надживее автомобила.
        В крайна сметка "скъпото излиза по-евтино".
        Изпитано на собствен гръб!
        sigpic УАЗ-452

        Коментар


        • #34
          Тази поговорка не важи за всичко още по малко за конкретния случай. Ако беше така както казваш и "китайските" радиатори дефектираха на няколко месеца никой нямаше да ги внася. А радиатор за парно за 125лв си е една направо неразумна покупка защото пасата след 5 години и без това ще е за боклука. Явно някой не си е направил тая сметка.
          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

          Коментар


          • #35
            А ако си купите радиатор на NISSEN за парно на Пасат цената му ще е ~77лв.

            С една година гаранция, напълно неотличим от оригиналния и произведен от фабрика сертифицирана по ISO 9001...

            Въобще не ми е ясно каква ще да е причината да се харчат 125лв. за занаятчийско изделие когато може да се купи фабрично произведен в Дания радиатор с всички европейски сертификати и пълна гаранция за по-малко пари...
            VPetrov.photography

            Коментар


            • #36
              Г-н Петров,
              Възможно ли е да се поръча радиатор NISSEN от София?
              Гледах сайта на фирмата,но не можах да отворя каталога им и да поръчам необходимият ми радиатор on-line
              Въобще не ми е ясно каква ще да е причината да се харчат 125лв. за занаятчийско изделие когато може да се купи фабрично произведен в Дания радиатор с всички европейски сертификати и пълна гаранция за по-малко пари...
              Сигурно има ред причини за това:
              - не знаем за наличието на алтернативни места за доставка на части.
              - липса на навици за поръчване по Интернет
              - недоверие-"ръка да пипне,око да види"
              - доста фирми до скоро не правеха доставки до Бг
              - мито,ДДС,време,нерви...
              Колкото до "ценообразуването в Бг",то това си е велика тайна
              Поздрави.
              There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
              No wahalla.

              Коментар


              • #37
                Най-добре позвънете във фирмата:
                София, ул. "11 Август" No 46,
                (в двора)

                тел 9835141 и се разберете по телефона.
                и кажете че сте от OFFRoad-Bulgaria.com - хората там казаха че ще дават най-добрите си условия за нас..

                А ако искате да видите каталога онлайн ето ви линка но ще трябва да се регистрирате. (безплатно е)

                http://www.nissens.dk (бутона каталог)


                .
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #38
                  Благодаря Ви много за тази информацията г-н Петров
                  There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
                  No wahalla.

                  Коментар


                  • #39
                    Първоначално публикуван от Венцислав Петров
                    Най-добре позвънете във фирмата:
                    София, ул. "11 Август" No 46,
                    (в двора)

                    тел 9835141 и се разберете по телефона.
                    и кажете че сте от OFFRoad-Bulgaria.com - хората там казаха че ще дават най-добрите си условия за нас..
                    Благодаря Ви!
                    Най-ценното нещо е информацията!
                    sigpic УАЗ-452

                    Коментар


                    • #40
                      От: Български радиатори - от мед

                      Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                      Една от основните разлики е размера на елементите на питата т.е. на "джиповите" питата е по рехава и респективно по-трудно се задръства от кал, прах и прочие... И естествено и по-лесно се почиства...

                      Малко да опресним темата. Покрай одисеята с некачествения авторадиатор, произведен от фирмата, за която става въпрос в темата, понатрупах малко наблюдения върху радиаторните пити и резултатите не са много в подкрепа на тезата "по-рехава пита е по-добре за джип".

                      В конкретния случай (радиатор на Нисан Патрол) по-рехавите пити се оказаха силно проблемни за нормалното охлаждане на двигателя, за разлика от доста по-гъстата пита на оригиналния радиатор, с който джипът излиза от фабриката.

                      Според мен, проблемните моменти са 2:

                      По-рехава пита означава по-малко количество ламели (а евентуално и по-малък брой тръбички), което на свой ред означава по-ниска охладителна способност на радиаторната пита.

                      Вторият проблем е следствие от първия и го задълбочава при обичайната за джиповете система за задействане на вентилатора на охлаждането с вискомуфа. В резултат на по-малкото отделена от радиатора топлина вискомуфата започва да се задейства по-късно.
                      В конкретния случай с Нисан Патрол вискомуфата, която при оригиналния радиатор зацепва около (малко над) 90*, при по-рехавите алтернативни варианти започна да се задейства едва когато температурата на охладителната течност надвишава 100* ...

                      Т.е. пак опираме до закона за липсата на пълно щастие. По-гъстата пита (повече тръбички и повече ламели) осигурява по-голяма охладителна способност, но ще се задръства по-лесно. По-рехавата пита ще се задръсти по-трудно, но и осигурява по-лошо охлаждане, поради което радиаторът ще трябва да е с по-големи размери (примерно да е 3-редов, вместо само с 2).
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Български радиатори - от мед

                        Пълно щастие явно няма..., а някой може ли да сподели откъде да намеря радиатор за Г 460, освен от известните вносители на оригинални части(цифроманияци).
                        I want out !!!

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X