Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Радиатор VS Перка - помощ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Радиатор VS Перка - помощ

    Здравейте,
    Днес докато си тествах новото окачване и лебедка претърпях много странна за мен повреда.
    Спука ми се радиатора Дотук добре. Обаче като го свалих да разгледам к'во става се оказа, че е спукан от вътрешната страна (т.е. откъм перката).Ясно личи , че е имало удар в радиатора (отвътре).
    Ако мога да помоля специалистите да ме посъветват:


    1. Възможно ли е нещо странично (клон, дебел трън или нещо подобно) да влезе между перката и радиатора?Когато стана аварията се намирах на средата на една канавка в доста голям храсталак)

    2. Възможно ли е новото окачване (амортисьори с по-голям ход|) и натегнатите торзиони да са направили така, че перката да има възможност да се вреже в радиатора
    Nissan Patrol Y61

  • #2
    Оооох,всичко е възможно.Имах такъв проблем наскоро-ислизайки от една кал в едно дере,буксувах си с 5-6000об/мин.перката се счупи и парче от перото се вряза в радиатора-резултата е 2 дупки колкото жълтица в двата края на радиатора-бърз ремонт(1 ден и 30лв.)и аз съм в чуденка от тогава. А перката я дочупих симетрично и си перкам сега...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #3
      Да, ама моята перка си е здрава.
      Nissan Patrol Y61

      Коментар


      • #4
        Re: Радиатор VS Перка - помощ

        Първоначално публикуван от Novice
        1. Възможно ли е нещо странично (клон, дебел трън или нещо подобно) да влезе между перката и радиатора?
        Виждал съм такова нещо. Преди бая години, по време на един запас на камиона, в който се возех (ГАЗ-53), по някакъв начин между перката и радиатора беше попаднал някакъв камък. Резултатът беше една хубава дъга, изорана в радиатора. И после - на буксир с възкъсо въже до София.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #5
          Re: Радиатор VS Перка - помощ

          Първоначално публикуван от Novice
          Здравейте,
          Днес докато си тествах новото окачване и лебедка претърпях много странна за мен повреда.
          Спука ми се радиатора Дотук добре. Обаче като го свалих да разгледам к'во става се оказа, че е спукан от вътрешната страна (т.е. откъм перката).Ясно личи , че е имало удар в радиатора (отвътре).
          Ако мога да помоля специалистите да ме посъветват:


          1. Възможно ли е нещо странично (клон, дебел трън или нещо подобно) да влезе между перката и радиатора?Когато стана аварията се намирах на средата на една канавка в доста голям храсталак)

          2. Възможно ли е новото окачване (амортисьори с по-голям ход|) и натегнатите торзиони да са направили така, че перката да има възможност да се вреже в радиатора
          Ти доколкото си спомням беше с Паджеро. Перката ти е с вискосъединител. Откъм радиатора може да изпадне някой от 6-те болта, които я държат или биметалната пластина.
          1.Външно тяло може да попадне само ако са сваляни ламарините около перката(горна и долна) и после не е качена вероятно долната която е по-трудна за монтаж. При монтирани ламарини всичкия въздух минава през радиатора и няма откъде да засмуче външно тяло
          2. Не

          Коментар


          • #6
            да, има голяма връзка между лебедката и радиатора. ако лебедката е монтирана неправилно и натиска радиатора ... другото предполагам е ясно.

            имай предвид, че лебедката се държи на шасито а радиатора на купето, които се местят с няколко сантиметра едно спрямо друго.

            кой е монтирал лебедката ?
            drive alive

            Коментар


            • #7
              Аз я монтирах . Това е червеното паджеро , което беше в сервиза .
              За монтажа гарантирам !

              Коментар


              • #8
                Ламарините си бяха на място. Болтовете на перката също.
                Тая би-метална пластина не я знам кое е
                Nissan Patrol Y61

                Коментар


                • #9
                  Подобен ефект може да се появи и ако не са затегнати или са повредени тампоните на двигателя. Ако досега автомобила не е "напъван" и това му е първото по-сериозно изпитание е нормално и точно сега да се появи този ефект... Но във всички случаи е добре да се погледне от Митко например...
                  VPetrov.photography

                  Коментар


                  • #10
                    Тчно така, двигателя барабар със скоростите може да се е поместил напред и да е резнал радиатора.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      Кой не знае Фулдата, кой не е чувал за него

                      Аз също не искам да се съмнявам в монтажа на лебедката.

                      Днес жена ми откри повредата -
                      след като систематизира :
                      1. Веднъж отскубнах скоростния лост;
                      2. За 70 мин. спуках 3 гуми;
                      3. Радиото ми се кодира ;
                      4. Лявата седалка спря да се мести нормално;
                      5. при регистрацията в КАТ ме върнаха, щото ми били тъмни мигачите;
                      6. Един полицай ме глоби (неофициално), щото съм транспортирал огнестрелно оръжие в неразглобемо състояние;
                      7. Спукан радиатор отвътре

                      просто каза, че колата е "омагьосана"

                      Ако днес лед като монтирам новия радиатор ми се случи нещо друго ще си преместя всички мои теми в раздел "Хумор..."
                      Nissan Patrol Y61

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Венцислав Петров
                        Подобен ефект може да се появи и ако не са затегнати или са повредени тампоните на двигателя. Ако досега автомобила не е "напъван" и това му е първото по-сериозно изпитание е нормално и точно сега да се появи този ефект... Но във всички случаи е добре да се погледне от Митко например...
                        Ми, то Митко гледа цялата джипка..................
                        Nissan Patrol Y61

                        Коментар


                        • #13
                          Разхлабен тампон на двигателя спокойно може да остане незабелязан. Все пак е добре да го види Митко, пък ако той не може да помогне ще търсим свещенник
                          VPetrov.photography

                          Коментар


                          • #14
                            Скапан тампон на скоростната кутия има същия ефект При напъване на бавните двигателя се мести диагонално по височината си дори и да са нови тампоните на мотора те сами не издържат натоварването Има и вариант от стари тампони на купето да се разхожда няколко мм напред назад или крива предна ляска

                            Коментар


                            • #15
                              Днес в Ратола провериха тампоните и на двигателя и на ск.кутия.
                              Според тях всичко е ок.Залепих радиатора, щото ме страх сега да си купя нов да него срежа и него.
                              Дайте някакви други идеи к'во може да е причината............
                              Nissan Patrol Y61

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X