Обява

Свий
Няма добавени обяви.

4Х4 - 4 крака

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 4Х4 - 4 крака



    Все още не са много съвършенни, но гледайте как след някоя друга година тези с ходещите оффроад машини ще ни се смеят че се мъчим с тези колела.
    Статията е тук:http://www.membrana.ru/articles/tech...06/201500.html
    А тук има едно велико филмче, гледайте и се радвайте: http://www.bostondynamics.com/dist/B...eb-26-2006.wmv
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

  • #2
    Това е бъдещето - добре забравено старо Изобретяват коня, вместо да си яздат живи такива, но има и предимство - не иска ядене докато не го подкараш

    Коментар


    • #3
      Що бе, тоя е куче, не е кон. Кучето не може да носи 55 кила.

      Коментар


      • #4
        Абе Дима, тука сме с нинджата и изпокапахме от смех бе. Как па ти не омръзнаха тия простотий бре. Бахти идиотийте
        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Yordan Kolev
          Абе Дима, тука сме с нинджата и изпокапахме от смех бе. Как па ти не омръзнаха тия простотий бре. Бахти идиотийте
          Очаквам да предложиш решение да имплантираш крака на Звяра
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #6
            Гениално! Не знам дали ще му намери някой практическо приложение, но от техническа гледна точка тук има сигурно няколко патента!

            Коментар


            • #7
              Едва ли има нещо ново. Не съм сигурен само дали съм виждал предните и задните колене да са навътре. Това определя много работи, и походката и алгоритъма на управлението. А това сигурно може и да заляга на място.
              То, като станаха събитията през 90-та, не случайно едно от първите неща които унищожиха, освен високотехнологичните производства беше Университета и БАН. А ИТКР-то замина от първите ...
              Четирикракият всякак е по-проходим от четириколесният. Това е все едно много дългоходово независимо окачване с регулируем клиренс. Мечтата на идиота. Шесткракият е още по-проходим, само че става неизгоден заради сложността на управлението. Освен ако не се научат да ги правят като насекомите - с мрежа от процесори и хлабаво централно управление.

              Коментар


              • #8
                Не сме дорасли още за копита, дай да си тъкаляме гумите.
                http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Стефан
                  Едва ли има нещо ново. Не съм сигурен само дали съм виждал предните и задните колене да са навътре. Това определя много работи, и походката и алгоритъма на управлението. А това сигурно може и да заляга на място.
                  То, като станаха събитията през 90-та, не случайно едно от първите неща които унищожиха, освен високотехнологичните производства беше Университета и БАН. А ИТКР-то замина от първите ...
                  Четирикракият всякак е по-проходим от четириколесният. Това е все едно много дългоходово независимо окачване с регулируем клиренс. Мечтата на идиота. Шесткракият е още по-проходим, само че става неизгоден заради сложността на управлението. Освен ако не се научат да ги правят като насекомите - с мрежа от процесори и хлабаво централно управление.
                  Ти видя ли статията и видеото? Идиотското нещо само пази равновесие, даже след силен шут отстрани не пада а само запазва равновесие. И се захранва от едноцилиндров двутактов двигател 50 кубика
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #10
                    Ми да, двигателчето върти хидравлична помпа... Обаче оттам почва интересното - поддържа равновесие при странични шутове, при наклони, сняг, камъни, кал. Като му затъна копитото в калта или като се затисна в камъните другите веднага компенсират с ъгъл и скорост. Верно само защо са му изкривили колената навътре като на всички животни са навън

                    Коментар


                    • #11
                      Навътре са щото е динозавър, а не пада щото е с активно окачване
                      http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                      Коментар


                      • #12
                        По такива неща се работи много отдавна, от 50-те. И въпросите с краченето и равновесието също са решени отдавна. То вече са решени въпросите по скачането и качването по стълби даже. Вярно дву- и еднокраки, но има машинки които правят и салто. Ритниците са оправени още по-отдавна - всеки багер има тресящ клапан. Виждали сте - има режим в който може да изтръсква кофата. Това не е повреда, това е нарочно устройство.

                        Коментар


                        • #13
                          Сега ходих та си гледах кучето специално. Вярно че са така, обаче отдолу има още по една става и управлението става страшно сложно. Това чудо по ми прилича на двама души носят ковчег с лице един към друг
                          Сигурно такава машина може да е полезна, но наличието на толкова движещи се части, шарнирни връзки и сложно управление я правят ненадеждна

                          Коментар


                          • #14
                            Така е друго нещо са си търкалата.
                            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                            Коментар


                            • #15
                              Е добре де, ама защо в природата няма едно търкало?!?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X