и аз това се питам ама каската му тече и до ден днешен, пък е заливано с течен метал и незнам още кфо е правено. Фулдата спомена, че предишният собственик му го е поверчвал за ремонт и е бил изгнил. незнм кое как, ама аз периодично доливам и се моля да не цъфне дифа неприятен момент се явява свалянето на моста за ремонт, тъй като за сега не съм намерил адекватно място, кадето да го направя без риск от некадърие и огромни суми за работа.
Точно Братя Флекс погледнаха моста и казаха че е толкова изгнил че единствения начин за ремонт е неговата смяна. Аз все пак мисля че евентуално обваряване може и да помогне, но ще трябва да се свали моста и да се поработи.
Този проблем с изгнилите мостове на дискавъри вече за трети път го виждам и то все на коли от Австрия докарани... Не знам с каква луга ръсят там през зимата но е нещо като сярна киселина... Странното е че забелязвам подобен ефект и с някои автомобили вкарани напоследък от Германия. Наскоро правихме един Нисан Патрул който на четири години беше поне три пъти по изгнил от тукашен на 14 години...!
цената за нов е........................ за друг, не за мен
на старо са към 500 лв. ама гаранция за състоянието му друг път ))
обмислям 2 варянта... или да се наварява, но трябва да се свали и да се чисти обстойно + цената за аргон става приятна сума сравнима с мост на старо. другото е да си внеса от еу някой ударен и ефтин за части, че има и други дреболии нужни. изчаквам защото си прав за блокажа, пък сега нямам пари и за него...
купи си ползван мост, махни му карантиите и ползвай само кожуха
па може и направо да му смениш собственика - щом дифа е изгнил, представи си останалата железария на какво дередже е...
Другото е добре, а моста е ударен, подбит на това място, нещо е кърпен и там по шева е изгнил... Пробвахме се да го позаварим пак, ама нямаше как да го обезмаслим добре в полеви условия и не стана за съжаление, иначе може да се направи, но трябва да се излее всичкото масло, да се почисти до метал и да се перне една кръпка
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Хайде, ама не можахме да отвием пробката последния път, сълзеше масло и нямаше как да се завари...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Моста не е гнил като цяло... просто е подбит там слд което е загнило и е протекло! Дори и да се источи маслото пак няма да се спре теча! Ръкава трябва да се свали и това е единствения начин да се спаси положението! След свалянето направо го кара на песъкоструй, след това трябва да премахне всичките сегашни заварки със сребърни припои и лепила, което ще се окаже най-трагичната задача, защото всяка частица от тези неща е трагедия за аргона... Но няма нищо невъзможно... проблема на човека е свалянето на моста и по точно място на което да се свали и да престои джипката!
А при несваляне на моста категорично обезмасляването е проблем, който неможе да се избегне и теч винаги ще има!
4ао
Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
Моста не е гнил като цяло... просто е подбит там слд което е загнило и е протекло! Дори и да се источи маслото пак няма да се спре теча! Ръкава трябва да се свали и това е единствения начин да се спаси положението! След свалянето направо го кара на песъкоструй, след това трябва да премахне всичките сегашни заварки със сребърни припои и лепила, което ще се окаже най-трагичната задача, защото всяка частица от тези неща е трагедия за аргона... Но няма нищо невъзможно... проблема на човека е свалянето на моста и по точно място на което да се свали и да престои джипката!
А при несваляне на моста категорично обезмасляването е проблем, който неможе да се избегне и теч винаги ще има!
4ао
Абсолютно вярно, точно така стоят нещата.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар