Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Транспорт за "джипките"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Транспорт за "джипките"

    Завода УАЗ са направили в малка серия ултимативен пикап. Двигател 4.7 литров V-образен, инжекцион. Три оси, 2.5 тона полезен товар. Мисля че това е перфектното решение за транспорт на по-малките УАЗ-ки




    Цитирал съм статия на руското списание 4х4
    VPetrov.photography

  • #2
    Яко, само да му се скъси базата и няма спирачки по баирите!
    Навремето имаше един такъв експериментален Додж РАМ 6Х6, много сериозна проходимост показа.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      Тук някой беше пуснал и снимки на Дифендър триоска, не си ли ги виждал бе Дима?
      http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

      Коментар


      • #4
        Ми не, аз нали знаеш че съм фен на х`американците...
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          Ето и един тролей от семейството на Тойота

          [img]http://prikachi.com/files/1482881I.jpg[/img]

          Коментар


          • #6
            E ,тая тойота е супер .
            B+

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от vokel
              E ,тая тойота е супер .
              Ех а какъв кемпър 6х6 може да стане....
              LZ1RED

              Коментар


              • #8
                Аз пък си мисля - СРАМОТА
                Двигателя е 8 цилиндров 4.7л, НО САМО с 130к.с. (не случайно в статията се "гордеят" че вдига ЦЕЛИ 110км/ч), знам че говорим за ОффРоад, АМА не можаха ли да сложат някакъв "Нормален" двигател??? Да не говорим че е за бензин А76 т.е. трябва да му се пили главата (и Двете глави).
                Истината си е "Патриота", ама малко да му се засили двигателчето (мечти, мечти), най-добрият компромис (за сега) му път и без път.

                Коментар


                • #9
                  Няма какво да му се прави, има го такъв двигател на Крайслер със същия обем 4.7 на Гранд Чероки и Дюранго се слага. При тръгване на сух асфалт превърта и четирите колела въпреки автоматика...Това му трябва.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #10
                    Аз пък си мисля - СРАМОТАS
                    Двигателя е 8 цилиндров 4.7л, НО САМО с 130к.с.
                    Но с въртящ момент 314Нм! И на нашата Toyota двигателя е 4л. бензин, само със 155кс. и с сподобен въртящ момент...И да ти кажа има значение...
                    VPetrov.photography

                    Коментар


                    • #11
                      Абсолютно! На Гранда е малко над 400nm и наистина има значение
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #12
                        А мойто е с 300нм и като тръгвам имам усещането че отзад ме удря товарния влак Все пак говориме за почти 1300кг
                        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                        Коментар


                        • #13
                          Хубаво, Хубаво, аз съм само с 230Nm и "едвам" се движа.
                          Този двигател има малко по голям въртящ момент, при това на малко по-ниски обороти - дотук добре, ама аз няма само да тръгвам с него, бих искал и да покарам (шегичка) ама за два пъти по-голям обем можеше да направят нещо повече

                          Коментар


                          • #14
                            Ако умножиш въртящия момент х 1.08 за да дойде до реалния за твоя бензин 92 (имам в предвид и двигателя да се направи) резултата е ~340Нм. Този резултат съотнесен към кубатурата на твоя 2.7 и 4.7 литровия е всъщност реалното отражение на разликата в кубатурата между двата...Все пак тя е само 2л...

                            А това къде се намира максимума на въртящия момент е от определено голямо значение при експлоатация извън пътя...разликата от 2200 до 3900 си е направо катастрофална...имам в предвид извън пътя...
                            VPetrov.photography

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от Венцислав Петров
                              Ако умножиш въртящия момент х 1.08 за да дойде до реалния за твоя бензин 92 (имам в предвид и двигателя да се направи) резултата е ~340Нм. Този резултат съотнесен към кубатурата на твоя 2.7 и 4.7 литровия е всъщност реалното отражение на разликата в кубатурата между двата...Все пак тя е само 2л...

                              А това къде се намира максимума на въртящия момент е от определено голямо значение при експлоатация извън пътя...разликата от 2200 до 3900 си е направо катастрофална...имам в предвид извън пътя...
                              Този двигтел, не представлява интерес поне за мен, по-тежък е, нуждае се от сложни конструктивни промени (двете глави трябва да се пилят, при това еднакво), по-слаб е (148 срещу 130) и не на последно място доста по-лаком!
                              Единственото предимство - въртящият момент, спокойно мога да го пренебрегна на фона на всички останали недостатъци

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X