Здравейте , ето как започна всичко- беше ми се разварил резонатора точно слет колекторната траба и дефакто колата беше само по колектор , карах я до нас , и колата в нас изведнаш угасна докато гледах къде се е разварило ,помислих си че е свършил бензина , но като сипах не искаше да поткачи. През деня (когато се затопли) колата запали(много, много трудно) и като и се подаде рязко газ , гасне при плавно подаване на газ вдига обороти , но като тръгне няма никаква мощност.Какво ще ме посъветвате , знам че не е автомобил с висока проходимост , но знам и че в този форум има доста интелигентни и запознати хора и потърсих помощ и тук.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Прекъсва и няма мощност;трудно пали.
Свий
X
-
До: Прекъсва и няма мощност;трудно пали.
ццццц Много съм зле.Автомобила е ауди 90 2.3 НГ , 10v. Днес отвих тръбичките от помпата , които водят до дюзите и вътре беше пълно с ръжда , отових капака и продухах до колкото е възможно зачистих сложих го обратно и колата запали много лесно , изгасих и пак запали много лесно , но прекъсваше пак. Това е явно проблема и трабва да се видат дюзите и помпата на стенд? Вие какво ще ме посъветвате?
Коментар
-
До: Прекъсва и няма мощност;трудно пали.
Ми ти откри причината.... Промий горивната система че както изглежда е пълна с буклуци....Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ
Коментар
-
До: Прекъсва и няма мощност;трудно пали.
Колега на 100% имаш нарушена работа на колата, от това че при ауди ламда сондата е в катализатораКато се откъртила заварка и си само с колектор ламда сондата казва на ЕКЮ-то че сместа е много бедна защото при нея няма нищо, а то се опитва да компенсира като подава богата смес на мотора. Нищо не пипай просто завари спуканото и си готов
Поздрави
Коментар
-
До: Прекъсва и няма мощност;трудно пали.
Заклевам се прав е колегата с тоз хубавец горе.
Мери ти колко вьздух влиза в системата,мери ти и какво е количеството кислород в изгорелите газове и компа ти определя какво да набие - гориво или вьздух.Като и откачиш трьбите долу и ЕКУто му се взима акьла.
Виж / как ще го видиш не те знам ма виж/ дали нямаш и сцепен колектор след като си му махнал трьбите след него.
Е ти едно цветно и стерео на принципа кое как работи.
http://www.youtube.com/watch?v=zFwrvWDki9U
Аз това ако го направя на моя кола и ще почне да ме псува на Бьлгарски
Не ги знам Аудитата как са,но за идея само ти казвам,че сьм имал подобен проблем с клапана за налягане на горивото.Набиваше ми гориво през клапана и по вакумите и в мотора.На ЕКУто акьла му беше в гащите,от де идва тоя бензин в мотора след като той не го пуска не му беше ясно и колата си работеше като препикана ЗАЗка.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
До: Прекъсва и няма мощност;трудно пали.
Заварих го , това беше първото което направих. Но проблема си остана и в предвит окаянато състояние на ламда сондата (късани , изолирани , жици , беше дори пробита) си казах , ще я сменя , вярно не взех оргинална , но нова(голдан лодж).Но проблема остава. Отворих и дистрибуторната капачка и там страшно амортизирано , палчето дори спукано , смених ги , проблема пак си остана , даже колата спря и да пали , днес както казах отворих и имаше много ръжда при помпата , сглобих и запали от раз , после пак , но прекъсва много , свалих и дюзите и мисля да ги мина на ултра звук и да им подменя гумените пръстени , защото и там не е сменяно нищо на пръв поглед от мнооооо одавна. Но се си мисла , че нещо се базика екото или "голдан лоджа" , ако не друго ще обслужа колата както е трагнало напално , а бензин от помпата мята като праскачка за градина , на свещите добра искра.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар