Колеги, от дълго време ме тормози въпроса защо при някой марки с ресьорно окачване, центъра на тежестта е изместен напред или назад по ресьора. Много питах и търсих с търсачката но или не се справям или тази простичка тема не е засягана. Конкретно в моя случай питането е свързано с реставрацията на Y260 при който ц.т. е изместен напред по ресьора /заден мост/. Ако повода на ексцентрицитета е пренебрежимо малък, бих сменил пакета с по-къс при което моста ще запази растоянието до р.к респективно кардана е същия, но ще мога да отрежа около 120мм от рамата. Вече отрязах 140мм. 260мм не е малко,като модела.
Мерси предварително.
P.S. Отдавна съм обещал снимки на проекта, но все не смогвам, за сметка на това снимам обилно и скоро ще побликувам

Мерси предварително.
P.S. Отдавна съм обещал снимки на проекта, но все не смогвам, за сметка на това снимам обилно и скоро ще побликувам

Коментар