Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

    Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
    Още малко полезна информация.След консултация с колеги и доста ровене из нета
    Оказва се, че почти винаги когато прегаря крайното стъпало управляващо клапана, по незнайни причини изгаря и датчика за ъгъла на ротация в помпата.Намира се вътре, свързан е с електронният блок с лентов кабел.
    Старият с сваля като се отпоява от мястото му лентовият кабел. Намира се от външната страна на ел.блок.
    ВНИМАНИЕ
    Новият датчик се продава в комплект с лентовият кабел и гарнитура
    Трябва да се монтира внимателно, работата е фина
    И за да не се чудите, номера по бош на комплекта
    1 467 255 103
    Цената е около 180лв.
    нека някой качи този пост и един по-нагоре в "систематизирана" моля


    как точно трябва да се нагласи въпросния датчик за ъгъла на ротация за да заработи колата както трябва

    Коментар


    • От: До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

      Първоначално публикуван от kopsa Преглед на мнение
      как точно трябва да се нагласи въпросния датчик за ъгъла на ротация за да заработи колата както трябва
      На стенд. Измерване и програмиране на делта-фи се нарича процедурата. А след това трябва да се калиброват и горивата на различните режими. Тогава ще заработи като хората.
      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
      Суперскан България www.decbg.com
      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

      Коментар


      • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

        Мнение на kiki.t
        Още малко полезна информация.След консултация с колеги и доста ровене из нета
        Оказва се, че почти винаги когато прегаря крайното стъпало управляващо клапана, по незнайни причини изгаря и датчика за ъгъла на ротация в помпа

        .....горното ще да е писано доста отдавна......

        Датчика за обороти в помпата не гори от изгарянето на крайното стъпало !!!!
        А за положението му - на стенд. На стенда се записва в паметта на електрониката текущото му местоположение(при монтирането).То е отправна точка за началото на впръскване съобразено с нагнетяването на високото налягане(от механиката).Един вид вътрешна центровка на помпата.Ако е преместен в аванс - по-малка порция нафта на изхода , и обратно при закъснение - повече нафта (беше спомената някъде разлика до 15-20%).Но дори и с изместен датчик - колата пали!

        Steve

        Коментар


        • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

          Първоначално публикуван от steveb Преглед на мнение
          Мнение на kiki.t
          Още малко полезна информация.След консултация с колеги и доста ровене из нета
          Оказва се, че почти винаги когато прегаря крайното стъпало управляващо клапана, по незнайни причини изгаря и датчика за ъгъла на ротация в помпа

          .....горното ще да е писано доста отдавна......

          Датчика за обороти в помпата не гори от изгарянето на крайното стъпало !!!!
          А за положението му - на стенд. На стенда се записва в паметта на електрониката текущото му местоположение(при монтирането).То е отправна точка за началото на впръскване съобразено с нагнетяването на високото налягане(от механиката).Един вид вътрешна центровка на помпата.Ако е преместен в аванс - по-малка порция нафта на изхода , и обратно при закъснение - повече нафта (беше спомената някъде разлика до 15-20%).Но дори и с изместен датчик - колата пали!

          Steve
          Тя за палене пали, ама как работи. То не е само да запали. При определяне на нов делта-фи, което ти наричаш вътрешна центровка, после трябва и да се калиброват отново горивата. Като се почне от максимал, та до стартовото количество. Това с вдигане и сваляне на горивото с местене на датчика е абсолютно неправилно. Така се изместват в плюс или в минус всички горива. А при програмирането на стенда, максимала например може да иска корекция към повишаване, а празния ход и стартовото-към понижаване. Обикновено точно така и става.
          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
          Суперскан България www.decbg.com
          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

          Коментар


          • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

            Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
            Тя за палене пали, ама как работи. То не е само да запали. При определяне на нов делта-фи, което ти наричаш вътрешна центровка, после трябва и да се калиброват отново горивата. Като се почне от максимал, та до стартовото количество. Това с вдигане и сваляне на горивото с местене на датчика е абсолютно неправилно. Така се изместват в плюс или в минус всички горива. А при програмирането на стенда, максимала например може да иска корекция към повишаване, а празния ход и стартовото-към понижаване. Обикновено точно така и става.
            Не виждам в какво ти ПРОТИВОРЕЧА в моя пост ? А и аз не споря с теб ! Нищо лично (и професионално).....
            1.kopsa позовавайки се на твой стар пост - явно има някакви проблеми с електрониката(може би крайно стъпало) и е решил да сменя И датчик обороти - съгласно "систематизирана" -та ти информация. Така и не отрече това "абсолютно неправилно" твърдение!
            отговора е :
            Датчика за обороти в помпата не гори от изгарянето на крайното стъпало !!!!
            2.kopsa : к
            ак точно трябва да се нагласи въпросния датчик за ъгъла на ротация за да заработи колата както трябва ?
            отговора е :"
            А за положението му - на стенд." ( По скоро трябваше да уточня че се слага както дойде , а стенда си намира и програмира новото положение.)
            3.kopsa не е виждал стенд за VP44 (пък и аз също...) да му пишеш за процедура по "
            Измерване и програмиране на делта-фи" . Затова и по просто съм обяснил какъв е принципа и какви са последствията от разместването на датчика.
            4. та за "
            абсолютно неправилно" - това са 2 последователни твои изречения:
            "Това с вдигане и сваляне на горивото с местене на датчика е абсолютно неправилно."
            "Така се изместват в плюс или в минус всички горива. " ? хем неправилно , хем пък всички горива ?

            ....все пак това е преди всичко ФОРУМ , .....

            Steve

            Коментар


            • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

              Не е въпроса дали спориш, аз също не го правя. Така както си го обяснил за датчика е съвсем вярно. Даже се радвам, че има и хора дето се интересуват и имат представа как точно работят тези помпи.Колко хора мислиш знаят, какво точно представлява въпросното програмиране на делта-фи. А това е именно синхронизация на механичната с електронната част на помпата. Мисълта ми беше друга, чрез местене на датчика се опитват да правят настройка на помпата, а това е глупост. Защото обикновено горивото в един режим трябва да се намали, а в друг - увеличи. С местенето на датчика не става...
              Какво обикновено се получава когато се сменя изгорял транзистор на крайното стъпало. Първо новия който се слага е с различни параметри и това променя горивото. Като добавиш и това, че датчика се сваля и после се поставя пак в произволно положение без корекция на делта-фи, и горивата отиват на кино. На стенда се вижда веднага, примерно на Ауди 2.5 на максимал горивото трябва да е 62мг. , а то е 45. Колата е мъртвец. Или пък обратното, пуши като комин и харчи двойно.
              Последно редактирано от kiki.t; 10-04-13, 10:22.
              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
              Суперскан България www.decbg.com
              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

              Коментар


              • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                Имам следния въпрос,имаш ли идея колко е максималния ресурс на VP 44 или по-скоро на какви максимални километри си виждал читава не-отваряна помпа?
                По конкретно на Ауди,фолксваген 2.5 тди - ръчна кутия(ако е от значение)?
                Също ме интересува кое освен двутактово масло и добавка в качествена нафта е полезно за удължаване живота на помпата?
                Благодаря предварително.

                Коментар


                • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                  Първоначално публикуван от АРКАН Преглед на мнение
                  Имам следния въпрос,имаш ли идея колко е максималния ресурс на VP 44 или по-скоро на какви максимални километри си виждал читава не-отваряна помпа?
                  По конкретно на Ауди,фолксваген 2.5 тди - ръчна кутия(ако е от значение)?
                  Също ме интересува кое освен двутактово масло и добавка в качествена нафта е полезно за удължаване живота на помпата?
                  Благодаря предварително.
                  Ресурса на електрониката е около 10 год. Механиката на помпите, ако е сменян редовно филтъра и е карана с качествено гориво, може би около 300-500К. Съвет - сменяй филтъра на 5-6К км. и по малко двутактово масло в нафтата. Никакви добавки за почистване и т.н.
                  0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                  Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                  Суперскан България www.decbg.com
                  Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                  Коментар


                  • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                    Слагам по 1л двутактово на 80 л нафта и добавка Бардал по 80 ml на 80 л гориво лятно време и двойна доза добавка при минусови темп.Горивния го сменям на 10К
                    Въпроса ми е свързан с това че автомобила ми вече подмина 210К, а не е пипано нищо по помпа и ел.блок на помпата,а всичко(да не чува дявола)работи перфектно
                    Просто не знам кога какво да очаквам....

                    Коментар


                    • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                      Привет на всички в този полезен форум! Имам следния проблем...колата е OPEL Vectra B 2.0 DTH 101 k.с. с помпа BOSCH VP 44, след 2500 оборота светва чек енджин на таблото, влиза в авариен режим и ако продължиш да мачкаш газта изпушва яко бял пушек, отнемаш газта и чек-а гасне, до към 2500 оборота се държи прилично след това проблема се повтаря. Резултата от диагностицирането е P1220. Преди го правеше само сутрин на студения старт и след 3-4 км. се оправяше и нямаше и помен от проблема, форсираше се и нямаше никаква разлика във вървежа; но от 3-4 дни дори след > от 40 км. в градски условия проблема си остава, таблото ми е като коледна елха-чек-а постоянно гасне и святка. Забелязах, че от както се появи проблема се промени и самия звук на помпата, няма го онова характерното "крр-кррр-кррр" при "припомпване" на газта. Предварително благодаря за всички мнения и препоръки за решаване на проблема!

                      Коментар


                      • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                        Първоначално публикуван от G_Yanev Преглед на мнение
                        Привет на всички в този полезен форум! Имам следния проблем...колата е OPEL Vectra B 2.0 DTH 101 k.с. с помпа BOSCH VP 44, след 2500 оборота светва чек енджин на таблото, влиза в авариен режим и ако продължиш да мачкаш газта изпушва яко бял пушек, отнемаш газта и чек-а гасне, до към 2500 оборота се държи прилично след това проблема се повтаря. Резултата от диагностицирането е P1220. Преди го правеше само сутрин на студения старт и след 3-4 км. се оправяше и нямаше и помен от проблема, форсираше се и нямаше никаква разлика във вървежа; но от 3-4 дни дори след > от 40 км. в градски условия проблема си остава, таблото ми е като коледна елха-чек-а постоянно гасне и святка. Забелязах, че от както се появи проблема се промени и самия звук на помпата, няма го онова характерното "крр-кррр-кррр" при "припомпване" на газта. Предварително благодаря за всички мнения и препоръки за решаване на проблема!
                        То е ясно. Помпата не достига исканият аванс. За момента може би е само за авансово бутало и гарнитури. Покарай още така, и ще стане и за смяна на корпус. Тези проблеми се отстраняват своевременно.
                        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                        Суперскан България www.decbg.com
                        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                        Коментар


                        • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                          Здравейте и от мен колеги.Колата ми е бмв е46 136к.с. и проблема е в помпата и е от 5 % които не са от кондензатора(колегата kiki.t в началото на темата е споменал за 95% на проблема на vp44).Моята ми забива на около 50 ило 90 км и за да се оправи трябва да задържа педала на газта и колата да подмине 2000 оборота,обикновенно се отпушва на 2200 оборота като забиването се получава без да има значение дали съм използвал Cruise Control.Въпроса ми е дали е възможен някакъв ремонт на електрониката с тези симптоми или трябва да се сменя цялата и какъв е най оптималния вариант за моя проблем че цените на Бош са доста атрактивни.Майстора ме съветва да си купя втора ръка по възможност от някоя катосрвофирала или от някоя англичанка защото повечето които се предлагат на пазара са дефектирали помпи и който си е сменил неговата продава старата за да избие някой лев.А и нафта ми текна от помпата тези дни така че поне да комбинирам нещата така и така ще се сваля.Благодаря предварително ако някой ми помогне в решаването на проблема

                          Коментар


                          • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                            Първоначално публикуван от pochostz Преглед на мнение
                            Здравейте и от мен колеги.Колата ми е бмв е46 136к.с. и проблема е в помпата и е от 5 % които не са от кондензатора(колегата kiki.t в началото на темата е споменал за 95% на проблема на vp44).Моята ми забива на около 50 ило 90 км и за да се оправи трябва да задържа педала на газта и колата да подмине 2000 оборота,обикновенно се отпушва на 2200 оборота като забиването се получава без да има значение дали съм използвал Cruise Control.Въпроса ми е дали е възможен някакъв ремонт на електрониката с тези симптоми или трябва да се сменя цялата и какъв е най оптималния вариант за моя проблем че цените на Бош са доста атрактивни.Майстора ме съветва да си купя втора ръка по възможност от някоя катосрвофирала или от някоя англичанка защото повечето които се предлагат на пазара са дефектирали помпи и който си е сменил неговата продава старата за да избие някой лев.А и нафта ми текна от помпата тези дни така че поне да комбинирам нещата така и така ще се сваля.Благодаря предварително ако някой ми помогне в решаването на проблема
                            Аз пък точно това не те съветвам да правиш-да си купуваш помпа втора ръка. И въобще не знам защо хората се хващат веднага за боклуците втора ръка. Ще си хвърлиш парите на вятъра, тази втора ръка помпа най вероятно ще е над 10 годишна и ще си голям късметлия ако изкара една година. Отделно още от началото е възможно да не работи добре, ако въобще работи. По това което описваш, трябва да се види твоята помпа, вероятно проблема не е в електрониката а механичен. И евентуално да се отремонтира с гаранция. Това е моя съвет, и не се хващайте веднага с тази електроника, нямаш представа колко унищожени помпи съм виждал с барникана електроника, а проблема е бил другаде. Най добре свали помпата и проверка на стенд, там ще си покаже.
                            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                            Суперскан България www.decbg.com
                            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                            Коментар


                            • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                              Благодаря за съвета но с тези цени за ремонт ... 100 - 80 + 20 лева пътни от Стара Загора до София(такава цена за диагностика ми е известна на мен) за стенд и от там ако кажат че ремонта ще е 1000 + на мен лично ми идва доста тъй като не всички можем да си позволим 1300 за ремонт на помпа и за това всеки търси някакъв по евтин вариант.Вярно че старите попи няма гаранция колко време ще изкарат но аз лично мога да си позволя до 500-600 лева най много а дойде времето да избирам някакъв вариант .... немотията - новото робство което разсипва българина.Ако е механичен проблема колко е ремонта с гаранция или е пакента цената за ремонт ?

                              Коментар


                              • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                                Първоначално публикуван от pochostz Преглед на мнение
                                Благодаря за съвета но с тези цени за ремонт ... 100 - 80 + 20 лева пътни от Стара Загора до София(такава цена за диагностика ми е известна на мен) за стенд и от там ако кажат че ремонта ще е 1000 + на мен лично ми идва доста тъй като не всички можем да си позволим 1300 за ремонт на помпа и за това всеки търси някакъв по евтин вариант.Вярно че старите попи няма гаранция колко време ще изкарат но аз лично мога да си позволя до 500-600 лева най много а дойде времето да избирам някакъв вариант .... немотията - новото робство което разсипва българина.Ако е механичен проблема колко е ремонта с гаранция или е пакента цената за ремонт ?
                                В момента гадаем, но ако е в авансатора проблема(както си мисля), смяната на ав. бутало+смяна на гарнитурите+настройки ще дойде около 450лв.
                                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                                Суперскан България www.decbg.com
                                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X