До: Джипове със цял преден мост
Аз търсих бая. Най здраво и да не е тясно.
1, Нисан GR-Няма преден блокаж и междинен диф.
2, Тойота - там е сложно много модификаций но фабрично няма преден блокаж и само някои са с междинен диф.
3, Г класа - Само 463 има междинен диф. По широк е от патрула вътре, по тесен като коловоз.
4, Вранглер - обикновенно няма ни блокажи ни междинен диф, но ако решиш да сложиш май са най ефтини. Има избор.
Всичко е на цена от 7 до 15 хилки в зависимост от това как го намериш и какво има по него.
Гол Нисан 7-9к.
Гола тойота 7-10к
Гол Гек 8-10к
Гол Вранглер7-12к
Ако имаш пара, може да вземеш Нисан GR Къс 3.0DI 2000г. трепач е ама 15-20к. Или Гек 463 пак толко.
Другото е компромис или недостъпно или аз съм го пропуснал.
Аз търсих бая. Най здраво и да не е тясно.
1, Нисан GR-Няма преден блокаж и междинен диф.
2, Тойота - там е сложно много модификаций но фабрично няма преден блокаж и само някои са с междинен диф.
3, Г класа - Само 463 има междинен диф. По широк е от патрула вътре, по тесен като коловоз.
4, Вранглер - обикновенно няма ни блокажи ни междинен диф, но ако решиш да сложиш май са най ефтини. Има избор.
Всичко е на цена от 7 до 15 хилки в зависимост от това как го намериш и какво има по него.
Гол Нисан 7-9к.
Гола тойота 7-10к
Гол Гек 8-10к
Гол Вранглер7-12к
Ако имаш пара, може да вземеш Нисан GR Къс 3.0DI 2000г. трепач е ама 15-20к. Или Гек 463 пак толко.
Другото е компромис или недостъпно или аз съм го пропуснал.
Коментар