Днес разсъждавахме с един колега по този въпрос та за това го поставям на обсъждане. Интересувам се от различните мнения.
Хипотетичната ситуация е следната:
Автомобилът е Дискавъри 1 ( не че това е най-важното, но го постулирме, защото е full time 4х4)
Поради повреда се демонтира единия кардан ( преден или заден). Включва се блокажа на централния диференциал и се кара така.
Следват основните въпроси.
1. Има ли технически ограничения да се направи? (Според мен не.)
2. Би ли довело това до проблеми в други възли и детайли?
3. При условие че единия мост не е движещ, има ли ограничения в скоростите на движение, например на асфалт? (Според мен не би трябвало да има)
Надявам се хората с опит и познания да се включат.
Хипотетичната ситуация е следната:
Автомобилът е Дискавъри 1 ( не че това е най-важното, но го постулирме, защото е full time 4х4)
Поради повреда се демонтира единия кардан ( преден или заден). Включва се блокажа на централния диференциал и се кара така.
Следват основните въпроси.
1. Има ли технически ограничения да се направи? (Според мен не.)
2. Би ли довело това до проблеми в други възли и детайли?
3. При условие че единия мост не е движещ, има ли ограничения в скоростите на движение, например на асфалт? (Според мен не би трябвало да има)
Надявам се хората с опит и познания да се включат.
Коментар