Бих искал да чуя мнението ви за това дали шарнирите имат определен лимит на пробег? Ако примерно си изминал 200 000км. и са здрави трябва ли да ги смениш? Знам, че звучи малко глупаво но една случка ме накара да задам тоя въпрос и да се допитам до вашето мнение. Говорих с един майстор но той казва, че шарнир се сменя когато се "разбие". Някой ако знае какво пише в дебелите книги по въпроса ще се радвам ако го сподели.
Чисто здрав оригинален (не е сменян с някое менте) шарнир се скъса на равен без дупки път. Благодарение на господ, че колата се движеше с около 10км/ч. (ако беше с 110км/ч.) Въпросния шарнир е на 428 000км. от Опел Вектра Б малко невероятно но си е чисто здрав в смисъл не е разбит, не скърца има си грес, маншона си е здрав, нитовете към носача стегнати и здрави.
Поздрави
Чисто здрав оригинален (не е сменян с някое менте) шарнир се скъса на равен без дупки път. Благодарение на господ, че колата се движеше с около 10км/ч. (ако беше с 110км/ч.) Въпросния шарнир е на 428 000км. от Опел Вектра Б малко невероятно но си е чисто здрав в смисъл не е разбит, не скърца има си грес, маншона си е здрав, нитовете към носача стегнати и здрави.
Поздрави
Коментар