Обява

Свий
Няма добавени обяви.

яка машина !!! (Wrangler)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    За какви марки и модели говориш това е къстъм билд

    И с кой да се мерим с чукчи ли

    За парите това и малчоганите го знаят че бензиновите спортове не са за социално слаби хора

    В момента се прави нещо по въпроса ще пусна снимки на Кирасир
    интересно ми е да видя какво ще каже

    Ама аиде да си стоим пред нас и зад нас и да си мислим че живеем по по добър начин


    Робът се бори за свобода
    Свободният за съвършенство

    Коментар


    • #17
      колко така подготвени коли има в България и колко хора имат условията да ги подготвят или все още са си нещото, което един ден някой ще направи и тук

      Коментар


      • #18
        ама какво не и харесвате на колата. това си е CJ с мостове от пикап и окачване домашно производство, в света на кролинга този човек е сиромах имал е само 50000$ за кола и си я е сглобил сам в гаража.

        не съм виждал такова нещо у нас, ако някой го направи тогава може да критикува.

        сега се върнах от гърция и имам едно ДВД с много интересно състезание траял, ама си нямам идея как да го кача. има един CJ и един YJ, паджеро и ровер, тунинговани до края на възможностите, много хубава съпоставка на колите
        drive alive

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от go go go
          ама какво не и харесвате на колата. това си е CJ с мостове от пикап и окачване домашно производство, в света на кролинга този човек е сиромах имал е само 50000$ за кола и си я е сглобил сам в гаража.

          не съм виждал такова нещо у нас, ако някой го направи тогава може да критикува.

          сега се върнах от гърция и имам едно ДВД с много интересно състезание траял, ама си нямам идея как да го кача. има един CJ и един YJ, паджеро и ровер, тунинговани до края на възможностите, много хубава съпоставка на колите
          Главное - начать... Три года назад триал у нас выглядел примерно так:





          А тепрь это выглядит так:
















          Нужно просто оттолкнуться от какого-то свода правил, например, Евротриала, и не выдумывать велосипед
          Андрей Судьбин ("Кирасир"), журнал Off Road DRIVE

          Коментар


          • #20
            Во-во, и я об этом неоднажды говорил...
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #21
              Да доста бързо развитие на машините и начина на промяна на изпитанията Лошото е че в България повечето карачи смятат кална поляна или движение с 60-70 км.ч по черен път за оф-роуд От доста време не е правен качествен траял Организаторите на прояви смятат че е достатъчно да има една по дълбока кална дупка и да набият участниците в нея Няма никаква зрелищност и не се показват някакви умения Да не говорим че по този начин и автомобилите не се подобряват и развиват

              Много се радвам че проследихме някои от етапите на Дакар защото вече нямам никакви съмнения какъв тип кола ще правим за оф-роуд

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA
                Да доста бързо развитие на машините и начина на промяна на изпитанията Лошото е че в България повечето карачи смятат кална поляна или движение с 60-70 км.ч по черен път за оф-роуд От доста време не е правен качествен траял Организаторите на прояви смятат че е достатъчно да има една по дълбока кална дупка и да набият участниците в нея Няма никаква зрелищност и не се показват някакви умения Да не говорим че по този начин и автомобилите не се подобряват и развиват

                Много се радвам че проследихме някои от етапите на Дакар защото вече нямам никакви съмнения какъв тип кола ще правим за оф-роуд
                Мнението ми е че скоро ще запишем първия смъртен случай.
                LZ1VMH

                Коментар


                • #23
                  аз пък мисля, че една или две така подготвени коли може да са си постижение, но само за България
                  на фона на тези, които правят предимно такива коли са си нещо обикновенно сигурно

                  и, ако някой си направи такава кола нека мери сили с пилоти, които управляват машини от същия клас иначе е смешно

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA
                    Да доста бързо развитие на машините и начина на промяна на изпитанията Лошото е че в България повечето карачи смятат кална поляна или движение с 60-70 км.ч по черен път за оф-роуд От доста време не е правен качествен траял Организаторите на прояви смятат че е достатъчно да има една по дълбока кална дупка и да набият участниците в нея Няма никаква зрелищност и не се показват някакви умения Да не говорим че по този начин и автомобилите не се подобряват и развиват

                    Много се радвам че проследихме някои от етапите на Дакар защото вече нямам никакви съмнения какъв тип кола ще правим за оф-роуд
                    А что лучше, цирк или балет? Ралли-рейды а-ля Дакар, пусть даже не в виде марафона, в в формате бахи, 2-3 дня и 1000-1500 км - самый дорогой вид внедорожного спорта. Этот спорт в принципе не может быть массовым - по причине очень высоких требований к пилоту, ну и в силу дороговизны. Например, в Чемпионате России годовые бюджеты топ-команд доходят до 1 миллиона долларов - но и этого мало для побед на том же Дакаре! В трофи рейдах (то есть то же самое по сути, но СУ проложены по очень тяжелому бездорожью, масса работы с лебедкой и скорости, сравнимые со скоростью пешехода, годичные бюджеты топ-команд, борющихся за первые места, составляют порядка $100000 - $150000 в год. Но стоимость участия в региональных сериях типа Кубка Порволжья или Кубка Черноземья или Трофея России может быть раз в 20 меньше - и подготовка машины дешевле, и взносы, и без технички и команды механиков можно обойтись. Соответственно, такой спорт уже может быть массовым. Триал пока у нас еще бюджетней, чем трофи. Подготовка автомобиля чемпионского уровня для триала и для трофи стоит примерно одинаково (а может, для триала и дешевле), а годовой бюджет участия не слишком велик. Плюс правильно организованные триалы исключительно зрелищны и собирают тысячи зрителей! Но центр России - это равнина, и у нас не так уж много мест для проведения триалов. Другое дело - Болгария. Здесь есть все предпосылки развивать триал (ну или рок-кроулинг, по сути - очень близкие дисциплины).
                    Андрей Судьбин ("Кирасир"), журнал Off Road DRIVE

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X