Аз си уважавам Rancho и Rubicon Express, ама дали выобще правят за Нива...??? Аз на времето на моята служебна Нива сложих някакви Monroe 4Х4, за някакви много прилични пари, но колко са надеждни един дявол знае, щот скоро след това я продадохме. :
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
И как е, живи ли са още, или е рано за статистика?
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Кво значи подложки? Да ги свиеш повече ли? В никой случай не го прави. И амовете ги избери да имат ход колкото щатните, че иначе или ще се чупят, или ще счупят нещо друго.
Монрото се оказаха разочарование. Не живеят повече от щатните, а струват куп пари((( И на УАЗовете същото нищо.
става въпрос за гумените тампони дето се продават по магазините.заменям старите такива с малко по дебели,май са около 3 см,и затова си мислих че е добре и амортисьора да е с по голям ход,прав ли съм или не
Подложки и аз съм сложил на Гранда - 2" или около 50мм. но не са гумени и не си мисли че можеш да подложиш нещо толкова дебело гумено и да не се изметне след време. Трябват ти струговани от дуралуминий подложки и на тях стандартните гумени легла за пружината. Как изглежда това което аз съм направил можеш да видиш тук:http://www.jeep.avtograd.ru/Grand_Ch...cers/index.htm
При теб няма да е съвсем същото, особенно отпред, където при мен и цял мост а при Нивата независимо, но поне ще ти стане ясна идеята. И амортисьорите по-дълги обезателно. Иначе ще седят напрегнати непрекъснато или при хода на отбой надолу ще ограничават хода на окачването или ще удрят в края и задължително ще счупят нещо или самите тях.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар