Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ръчна спирачка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ръчна спирачка


  • #2
    Това от какво е?
    Някой карал ли е с такъв лост на ръчната? Колко е удобно и колко не, и с какво?

    Коментар


    • #3
      ми ако говоим за лоста в кабинката аз на тойотата съм с такъв! Отпред от таблото и дърпам, но иначе назад съм с жила влизащи в задните спирачки!
      За удобство на лоста, немисла че има някви приемущества! Но при пикапа няма как да се направи защото по средата сяда човек и ... Иначе се тая е ...
      4ао
      Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

      Коментар


      • #4

        Коментар


        • #5
          рино, не ни пускай тайнствени схеми и снимкиот 6-дневната война, ами НАПИШИ това от какво е. стефане, и аз на тлк -то съм с такава ръчна, няма някакви особени предимства, освен че си удрям дясното коляно и си обогатявам речника. обаче при мене блокира задния кардан - странно,нали
          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

          Коментар


          • #6
            А, е те това с коляното и речника имах пред вид. Значи отпада. Трябва да преправям мойта, и се бях зачудил дали да не я направя така. Вече е ясно.
            Ми тъй де, на всички истински джипове е трансмисионна, като от тайната схема на Рино И мойта е така. А предния кардан кво да го хващаш, нали някой може коварно да го изключи право от раздатката)
            И снимката ми се струва по темата. Ясно се вижда че отзад има диск а отпред -нищо!))

            Коментар


            • #7
              ама това си е просто ръчна спирачка, дали ще е на задните, на предните колела или само на едно или на кардана е все едно, въпрос на концепция на съответния автомобил. тя така или иначе се ползва след като автомобила вече е спрял
              drive alive

              Коментар


              • #8
                Не, не е все едно. Работата е че така тя наистина е ДРУГА и ОТДЕЛНА система. Пълната загуба на работоспособност на основната по никакъв начин не може да влияе на пълноценната работа на дублиращата система. В обема в който е предвидена. Това е принцип в конструирането. Ръчната спирачка която хваща същите накладки е бутафория за отбиване на номера. Идеята и е да е резервна и спасителна. Използването и на паркинга е глупост, която рядко се ражда.

                Коментар


                • #9
                  още едно предимство на дисковете, там ръчната спирачка използва други накладки, друга повърхност и друг привод
                  drive alive

                  Коментар


                  • #10
                    Ръчната спирачка е помощна за много авто номера не за по пътищата и не за всеки водач, това което се постига с нея за удоволствие на безопасни места е невероятно по-добро от влакчетата в София ленд особенно на сняг

                    Коментар


                    • #11
                      Аха. Само че всичко това е вътре в колелото. И по теорията за всеобщото и пълно прегряване ще спре да работи едновременно. Да не говорим колко сложен става механизма и че съвсем не всички са такива.

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Стефан
                        Използването и на паркинга е глупост, която рядко се ражда.
                        А за използването и на светофар какво ще кажете

                        Коментар


                        • #13
                          Конгениално!)))))))))

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от go go go
                            там ръчната спирачка използва други накладки, друга повърхност и друг привод
                            освен субару, нисан, форд, фолксваген-ауди-шкода и ред други, където ръчната ползва същите накладки и диск и често води до главоболия
                            Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                            http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                            http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                            Коментар


                            • #15
                              митсубиши,фиат 125(п), "а уди" и много още други! Даже голяма рядкост е, да некажа, че е исключение диска да е барабан на челюсти на ръчна!
                              За ръчна на кардана (каквато имах аз на самурая) смея да твърда, че са и страшно много минусите! 1. Тя никога несе дърпа в движение, защото диференцяла кара едната гума да се върти напред а другата назад, и когато терена е хлъзгав следва завъртане в добрия случай и преобръщане в лошия, а когато не е хлъзгав и дърпането е прекалено ряско просто пиньона и короната стават кайма...
                              2. Когато си на много стръмно, хлъзгаво място и решиш да оставиш колата е невъзможно при блокиран само заден мост, защото задържащото колело към пътя е само една и колата (джипа) просто му се влачи една от гумите!
                              Всички тези неприятности либсват когато колата има блокаж на задния диференциял и съответно преди иползването и е активиран ако не е постоянен!
                              Има и плюс, който е много голям и това е напълно дублиращата система както спомена Стефан, на която можеш да разчиташ в много крайни случаи
                              4ао
                              Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X