
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ръчна спирачка
Свий
X
-
ми ако говоим за лоста в кабинката аз на тойотата съм с такъв! Отпред от таблото и дърпам, но иначе назад съм с жила влизащи в задните спирачки!
За удобство на лоста, немисла че има някви приемущества! Но при пикапа няма как да се направи защото по средата сяда човек и ... Иначе се тая е ...
4аоНикога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
Коментар
-
рино, не ни пускай тайнствени схеми и снимкиот 6-дневната война, ами НАПИШИ това от какво е. стефане, и аз на тлк -то съм с такава ръчна, няма някакви особени предимства, освен че си удрям дясното коляно и си обогатявам речника. обаче при мене блокира задния кардан - странно,налиStop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
А, е те това с коляното и речника имах пред вид. Значи отпада. Трябва да преправям мойта, и се бях зачудил дали да не я направя така. Вече е ясно.
Ми тъй де, на всички истински джипове е трансмисионна, като от тайната схема на РиноИ мойта е така. А предния кардан кво да го хващаш, нали някой може коварно да го изключи право от раздатката
)
И снимката ми се струва по темата. Ясно се вижда че отзад има диск а отпред -нищо!))
Коментар
-
Не, не е все едно. Работата е че така тя наистина е ДРУГА и ОТДЕЛНА система. Пълната загуба на работоспособност на основната по никакъв начин не може да влияе на пълноценната работа на дублиращата система. В обема в който е предвидена. Това е принцип в конструирането. Ръчната спирачка която хваща същите накладки е бутафория за отбиване на номера. Идеята и е да е резервна и спасителна. Използването и на паркинга е глупост, която рядко се ражда.
Коментар
-
Първоначално публикуван от go go goтам ръчната спирачка използва други накладки, друга повърхност и друг приводStop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
митсубиши,фиат 125(п), "а уди" и много още други! Даже голяма рядкост е, да некажа, че е исключение диска да е барабан на челюсти на ръчна!
За ръчна на кардана (каквато имах аз на самурая) смея да твърда, че са и страшно много минусите! 1. Тя никога несе дърпа в движение, защото диференцяла кара едната гума да се върти напред а другата назад, и когато терена е хлъзгав следва завъртане в добрия случай и преобръщане в лошия, а когато не е хлъзгав и дърпането е прекалено ряско просто пиньона и короната стават кайма...
2. Когато си на много стръмно, хлъзгаво място и решиш да оставиш колата е невъзможно при блокиран само заден мост, защото задържащото колело към пътя е само една и колата (джипа) просто му се влачи една от гумите!
Всички тези неприятности либсват когато колата има блокаж на задния диференциял и съответно преди иползването и е активиран ако не е постоянен!
Има и плюс, който е много голям и това е напълно дублиращата система както спомена Стефан, на която можеш да разчиташ в много крайни случаи
4аоНикога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар