Здравейте на всички,
не е много темата за този форум ма видях голям зор и реших да се обърна за помощ и тук.
Та на въпроса - имам един еспейс 95 г V6 автомат.
Когато го купих от Германия бе монтиран допълнително темпомат на VDO.
Тези модели до 96 г нямат фабрично монтиран темпомат.
Карам го вече почти година и никакви проблеми. Обаче от преди месец ту включва ту не. Предполагам че е някакъв проблем при някой кабел, т.е при някой от кабелите от където взема информация за скоростта.
Когато го изключвам без значение дали е сработил или не, чувам специфичен звук от изпълнителното звено, демек от кутийката която дърпа жилото. Това ме навежда на мисълта че относно захранването нямам проблеми, демек проблема е при датчика който отчита скоростта или във връзката между него и изпълнителния механизъм.
И тук вече идва проблема. Нямам идея къде е монтиран този датчик.
Фирмата, в която работя се занимава с ограничители на скорост при камиони и автобуси и там съм напълно наясно с проблематиката. Има импулсен датчик който се монтира на жилото, излизащо от скоростите към тахографа. Принципа е същия.
Но мой колега каза че е виждал и датчик монтиран като лепенка на полуоската.
Та не знам от къде да почвам да разглобявам. Та ако някой е имал сходен проблем ще се радвам да сподели опит.
Другото което се сещам е че не видях никакъв номер на темпомата а само щампа VDO.
Чичо Гугъл не каза нищо.
Благодаря предварително.
не е много темата за този форум ма видях голям зор и реших да се обърна за помощ и тук.
Та на въпроса - имам един еспейс 95 г V6 автомат.
Когато го купих от Германия бе монтиран допълнително темпомат на VDO.
Тези модели до 96 г нямат фабрично монтиран темпомат.
Карам го вече почти година и никакви проблеми. Обаче от преди месец ту включва ту не. Предполагам че е някакъв проблем при някой кабел, т.е при някой от кабелите от където взема информация за скоростта.
Когато го изключвам без значение дали е сработил или не, чувам специфичен звук от изпълнителното звено, демек от кутийката която дърпа жилото. Това ме навежда на мисълта че относно захранването нямам проблеми, демек проблема е при датчика който отчита скоростта или във връзката между него и изпълнителния механизъм.
И тук вече идва проблема. Нямам идея къде е монтиран този датчик.
Фирмата, в която работя се занимава с ограничители на скорост при камиони и автобуси и там съм напълно наясно с проблематиката. Има импулсен датчик който се монтира на жилото, излизащо от скоростите към тахографа. Принципа е същия.
Но мой колега каза че е виждал и датчик монтиран като лепенка на полуоската.
Та не знам от къде да почвам да разглобявам. Та ако някой е имал сходен проблем ще се радвам да сподели опит.
Другото което се сещам е че не видях никакъв номер на темпомата а само щампа VDO.
Чичо Гугъл не каза нищо.
Благодаря предварително.
Коментар