Обява

Свий
Няма добавени обяви.

разход на Г класа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • разход на Г класа

    как ви горят Г класите 2.8 бензин карбуратор с 2 блокажа е 88г на офф,градско и извънградско? с големия карбуратор с 4 дроселови клапи не знам дали има разновидности къса база е
    П.С. не бях почитател досега на МБ винаги съм бил за японците и американците ама като гледам май съм собственик на тази бангия

  • #2
    сложи му газ
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #3
      Колегата имаше такъв .
      И, градско 20 извън градско 15.
      Все го чоплеше но неможа да го смъкне по-малко
      четири е повече от два

      Коментар


      • #4
        Бе, има варианти...
        Ако не ти се набутва за майстори и заварки, може просто да туриш по един степан парцал на по едната камера, криво - ляво запушва. На москвичите също помагаше, верно там имаше само една ускорителна камера, ама се същото.
        Може да туриш и тухла под педала на газта, така всичките дросели се отварят по-малко.
        Или да отрежеш един - два цилиндъра от блока, така единия карбуратор ще работи без натоварване, и КПД-то трябва да се дигне.
        Мда. Виждал съм двувратка, 300 S, всички мислими екстри, отделно тунинг. А в багажника - битова бутилка за газ. Така се било утепало, ефффтинджос!
        На въпроса И кат не можеш даже да и сипеш за кво ти е тая кола? отговор разбира се няма.
        А ако ти е само за диагностика, въпроса де, по-всякакво е да я включиш в някой комп който я вижда.

        Коментар


        • #5
          тези цифри за разход са малко скромни, при яко каране работата е над 20 навсякаде. това е лакома кола, гори много, върви средно, много е здрава. на който му е скъпо си взима дизел
          drive alive

          Коментар


          • #6
            то щото нафтата я направиха без пари
            PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
            КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
            0899187766

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от churov
              то щото нафтата я направиха без пари
              дори да е същата цена нафтата, дизела винаги гори ПО-МАЛКО...
              пък вече има и биодизел

              според мен разхода е важен само ако се кара много км годишно... ако въртиш под 10 000км, и бензин става...
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #8
                Колега, старата ми Gкласа , тази която кара сега Семко в трасето на бавните стигаше 90 на 100 . Един приятел сметна ,че сечението на тръбичките няма да позволи такъв разход но уви , тя си горише и хич не и пукаше от неговите сметки.Иначе нормално на асфалт смесен разход трябва да я докараш до 16-17 на 100 , а на бавни по черно около 30-35.Не се отчайвай , кеф цена няма. Това е правилния автомобил.

                Коментар


                • #9
                  да нафтата верно гори по-малко,върви по-малко(сравнявайки едни и същи модели),ама верно нафтата я направиха ебати парата.
                  В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                  Коментар


                  • #10
                    a

                    колеги мерси за отговорите въпроса ми беше просто за сравнение, има си газ колата но мислех да я махам интересува ме да върви много и малко по малко ще я подготвям за новия сезон да видим кво могат тиа мерцедеси

                    Коментар


                    • #11
                      Добре дошъл в Gклуба,могат повече отколкото си представяш.
                      Правилния модел с правилния двигател. ако решиш да го правиш инжекция ми се обади , имам глава инжекция и смукатели.
                      Пожелавам успехи

                      Коментар


                      • #12
                        мерси , за тази Г класа дето говориш по мостовете пипано ли е нещо допълнително последно на бистрица счупи преден мост май, и там имаше още една такава но мисля без блокажи ?

                        Коментар


                        • #13
                          уж беше фен на вранглерите, а си взе Г класа

                          послушай терзиев и му се обади да ти обясни какво ти трябва, той е изпотрошил сумати нещо, да не откриваш топлата вода
                          drive alive

                          Коментар


                          • #14
                            спокойно аз пак ги обичам много често си сменям колите и имам по много наведнъж така че вообще няма да се учуда ако имам и вранглер до 2-3 месеца, а като махна хондичката може и повече джипки да взема

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от Kaishin
                              мерси , за тази Г класа дето говориш по мостовете пипано ли е нещо допълнително последно на бистрица счупи преден мост май, и там имаше още една такава но мисля без блокажи ?
                              Тази G класа вече е с друг двигател,мостовете са от460 като му я дадох беше с по бавни диференциали но мисля ,че ги смени, усилени са допълнително от долната страна.Според мен няма смисъл да усилваш задния , досега не съм кривил заден мост. Поиграй си основно с пружините и амортисьорите има разни пинизи дето ще ти помогнат много /ако ти се дават пари де/

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X