Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПОЗДРАВ КЪМ ВС ДЖИПАРИ И НАЙ ВЕЧЕ СТЕФАН

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ПОЗДРАВ КЪМ ВС ДЖИПАРИ И НАЙ ВЕЧЕ СТЕФАН

    момчета на серес като бяхме видяхме ей тая джипка и си викам
    еййй тва стефан ако я види ще се кефи много и току виж почерпил та я снимах де






  • #2
    Като стане така ги черпи на място, като се върнеш - аз ти връщам борча в първата кръчма
    Наблюдават се ако се не лъжа английски военни влияния в тунинга Брадвата на прага. Много пустинно. Имам лошото чувство че след няколко години и ние ще се подготвяме като тоя - тропично ...
    А разгледа ли му ауспуха? Как е изолиран вертикалния участък отзад? Като парното на улицата ли просто?

    Коментар


    • #3
      ми доколкото си спомням тая ламарина дето е над ауспухът бе всъщност надупчена на финни дупчици
      а по принцип тва вилис ли е или нещо по късно
      да ти кажа по принцип снимките бяха много по хубави но като ги намалях за да ги кача и са се поразвалили
      но наживо пък беше много готино
      особенно тая боя супер я бяха избарали

      Коментар


      • #4
        Хм. Като цевта на шпагина. Сигурно си струва да се помисли ...
        Някъв Вилис. Обаче кой точно ... Те са произвеждани от кого ли не и в хиляди модификации. Било е страшна война, живеели са съвсем по малко и са трябвали десетки хиляди на месец. Пък не е имало конвейери с роботи като сега, и всякакви знайни и незнайни фирмички са правели каквото са можели само и само да ги има.
        Имаше една снимка: огромен цех, десетки танкове, хората работят смятай на бегом, мъже, жени, а под подкрива огромен червен трансперант "Не заспивай! Дай още един танк за руснаците!".

        Коментар


        • #5
          стефане а защо резервоара му е под седалката бе
          тва да не е нещо като катапулт
          за по бързо отиване с начална скорост към рая
          може би защото така ще я наглася шофьора че да не го уцелят него най вече а покрай това и резервоара ще се пази
          или човека служи за щит на резервоара и като го целнат се сменя с друг и готово
          или да зарежда без да слиза от колата

          Коментар


          • #6
            Само там им е останало място ...
            В ония години много работи не са били като сега. Хем всеки ден са получавали нови трупове от фронта, хем са строили бензинови танкове да кажем. Сума години са трябвали да измислят сегашните схеми за защита. Това всяка противопехотна мина го прави на бомба без всякакъв шанс за хората, ама толкова са могли ... Пък и толкова време са имали ... Т.е. не са имали.
            То чунким в днешните таратайки много нещо е променено((( Дори не монтират седалките към бордовете, а това е основата на противоминната защита да кажем. Ама нали е по-евтино на пода, и давай, пехотинците са безплатни((

            Коментар


            • #7
              и давай, пехотинците са безплатни
              а стига бе как безплатни
              то едно бебе да го отгледаш от рождението до кат стане на 5 години ти излиза колкото няколко джипа
              да не говорим обучение и т.н.
              да не говорим пък хуманно погледнато че един човешки живот е много по ценен от квото и да е

              Коментар


              • #8
                добре де а на най новите модели военни джипове къде е резервоара на хамъра например

                Коментар


                • #9
                  Сега се проектират другояче. Обитаемия отсек е отделен от всичко останало и е защитен с противопожарни прегради. Те издържат колкото трябва секунди до напускането на екипажа. Боекомплекта по идея е в ниши с отлитащи при детонацията нагоре капаци, така че да насочи взривната вълна и пламъка встрани от хората. Седалките също трябва да са монтирани не на пода, в бронята отдавна е така. Тогава от противодънните мини хората уж не получават компресионни травми на гръбнаците, защото пода и част от борда се явяват енергопоглъщаща зона. А под седалките слагат чували пясък за противоосколъчна защита. Резервоарите се монтират встрани от обитаемия отсек, с най-малка вероятност за обливането му при преобръщане и се защитават с допълнителни листове за дестабилизиране на осколките и малокалибрения буклук. В дизеловите пък тъкмо резервоарите се използват за защита на двигателите и БК, нафтата се пали трудно, гори лошо и се гаси лесно. Слагат се автоматични пожарогасители. И аз искам такива, правят ги в завод "Ивайло" в Търново, ама скъпи(((
                  Конструкторите обикновено приемат за невъзстановими загуби екипажа а не машината. Щабовете смятат така само понякога ... Не знам какво знаеш за армията, обаче тя е нещо силно различно от "казармата", вервай ми.
                  Пехотата във всички времена и войни е консуматив ...

                  Коментар


                  • #10
                    интересно ми стана за ауспуха гледам че стана дума за него ... та значи ясно е изолация требва да има това е лесно ама как става така че е фиксиран отзад и несе къса някъде по тръбите напред мисла и аз да си го права така и още обмислиам как да избегна вибрациите които ще му отъснат тръбите още при старта! Мисла си, че мека връзка не е достатъчна вие какво ще ме посъветвате?
                    то нагоре исках гарнето да сложа , но може и тръбата да е само...
                    при камиони гледах ама пак е направена и тази част която стърчи да играе, но при мене нестава така поради това, че мястото между кабината и лигена е много малка и като се расклати ще чука ...
                    4ао
                    Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                    Коментар


                    • #11
                      не може ли да завариш мека връзка от някоя кола например

                      Коментар


                      • #12
                        да де това е ясно ще го направа, но дали ще е достатъчно да неразбива? Мисла си, че ако издържи няма да смогна пък на меки връзки незнам... някой не е ли пробвал нещо подобно!
                        4ао
                        Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                        Коментар


                        • #13
                          А, силфоните са много здрави. Моя ауспух и скъсания кардан го би, силфона май и не чу за тая работа Работата е да хванеш тръбите от двете му страни здраво.
                          Бе изолацията със стъклена вата хич не ми се вижда хубава работа. Това с перфорираната тръба си е най-баш, въпроса е колко да са големи дупките. Ама не ще да са много големи, че ще влизат камъне и дърве и лошо. А иначе тоя метод за охлаждане наистина работи, виж само картечните пистолети от цяла световна война ...

                          Коментар


                          • #14
                            на кое казваш силфон
                            и нали точно че ако хвана тръбите ще се получи нежелания ефект от който ме е страх :x
                            4ао
                            Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                            Коментар


                            • #15
                              Силфона е ммм ... А, все едно хармониката на Икаруса, ама стоманена. Отгоре е увито с плетени стоманени въжета. Демек това дето му викаш мека връзка.
                              Не схващам проблема. Хващаш кумина здраво за където искаш, той не може да мърда, меката връзка ще обира мърдането на хоризонталния участък.
                              И една клапа от самосвал отгоре на кумина, и ученичките през една ще си режат вените!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X