Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Електроинсталация на Пежо?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Електроинсталация на Пежо?

    Има ли тук някой който да я познава?

  • #2
    Какво по-точно от нея и кое пежо?
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #3
      Ммм ... Предполагам че кое да е дизелово. Значи, генератора си има маса, плюс, изправителя и релето са вътре в него, и излиза още една жица, сигурно 4 квадрата, и отива дявол знае къде. Че закарфичили и някъв диод на нея.

      Коментар


      • #4
        Предполагам, че е за лампата на таблото, макар, че ме озадачават диодът и 4-те квадрата проводник. На някои алтернатори (като жигуловия) е изведен звездният център на трите фази, но на този алтернатор мисля че това е за индикацията, като през лампата минава и възбудителната намотка. Затова при изгоряла лампа на таблото няма и зареждане.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #5
          И аз тъпея в тая посока ...
          Лампа на таблото не са се затруднили да сложат, няма. А къде какво се върти в таблото с бушоните още не мога да вдена. Диода са го треснали на жицата, виси от таблото омотан с изолирбанд. Идиотщина няква.

          Коментар


          • #6
            Да не е някаккъв ЪПГРЕЙД?)) Диодът де
            Мерил ли си напрежението при работещ и неработещ двигател между въпросния проводник и маса? Срещал съм и изведени проводници с цел изкарването на реле-регулатора навън
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #7
              Диода е някъв върхов тунинг...
              Пуска от динамото към таблото. Без контакт на него няма нищо, преди да запали мотора има 8-9 волта, като работи - 14,5. А ако се угаси от помпата - 11 и нещо.

              Коментар


              • #8
                Значи това е за индикаторната лампа При включен контакт на единя край на лампата трябва да има "+" а другият и край се закача на този проводник. Ако зарежда напреженията се изравняват и лампата гасне.
                Обърни внимание мощността на лампата да е 2W
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #9
                  Стефане еее ....
                  Ще ти взема дипломата !!!

                  Как се реализира обортомер в дизеловмотор ???

                  Аааа ???

                  Сети ли се ??
                  Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                  Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                  Коментар


                  • #10
                    Значи това е за индикаторната лампа При включен контакт на единя край на лампата трябва да има "+" а другият и край се закача на този проводник. Ако зарежда напреженията се изравняват и лампата гасне.
                    Обърни внимание мощността на лампата да е 2W
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #11
                      Мда. Изглежда е така, намерих и някви схеми на 405. Сега остава да разбера за какво го използват при мене. Тоя извод има ли отношение към възбуждането, или е само сигнализация?

                      Коментар


                      • #12
                        Хм. 15/1 - 30/1 на контактния ключ ... Включена е като възбудителна намотка. Колко ампера пие това? Все не намирам амперклещи квито искам.

                        Коментар


                        • #13
                          Pravilnite kleshti sa BENING CM1 ... az sam s takiva.... prawo kriwo k'vo se setish do ot 0,01 do300A i multicet ... samo che cenata ... w amperi ..
                          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                          Коментар


                          • #14
                            Аз карам 205 дизел от 5-6 години, и да кажа: алтернатора има 2 извода - единя дебелия с гайката директно ходи към стартера а от там към акумулатора без да има комутираща апаратура по пътя. Другия е за сигнална лампа с обувчица е връзката и ходи директно в таблото без никакви диоди и разни други елементи по пътя. Нямям информация дали от там взима някакво захранване за възбуждането, но когато колата ми се върне след обяд от командировка мога да проверя дали като извадя този извод от алтернатора, влияе в/у напрежението. Ако не е решен проблема де.

                            Айде със здраве и ако не сте го измислили кажете да проверя
                            Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
                            LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
                            Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

                            Коментар


                            • #15
                              Аха, по-интересно е как влияе на запалването на мотора.
                              Мойта работа е по-засукана. През тоя диод жицата влиза в блока бушони и релета от М-2141. И в тия вериги тутакси се забъркват освен възбуждането на генератора и разни чистачки и забравих още какво, и алармата. Явно схемата трябва да се смени ...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X