Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
    Дано не повтарям някой.


    Дизел и рьчка го палех и трьгвах веднага без да го натискам до достигане на нормална работна температура.
    Бензин рьчка го палех и чаках минута и трьгвам без да го натискам.
    Бензин автомат го паля и го чакам да му паднат оборотите до нормални / 30 секунди /,после му включвам климатика и го оставям да си брьмчи 2 минути.После трьгвам без да натискам до отваряне на термостата и минута след това.
    Кола за която не ми дреме я паля и с мрьсна газ ако ще вьн да е 15 под нулата.

    Идеята е да достигне максимално бьрзо мотора до нормална работна температура.Дизела ако го оставя и 10 минути да чука на място пак няма много да сгрее,но ако го опьна на втора по баира след като сьм го запалил и го дьржа под 2000 оборота и ще загрее доста по-бьрзо.

    При автоматика главно следя да ми загрее автомата,че между мотор и автомат ако трябва да избирам избирам МОТОР да правя,а не автомата.

    И аз така процедирам, ако и автоматик да не съм ползвал до сега, знам, че трябва да се подгряват. Колата ми сега е бензин с ръчни, забелязвам, че ако я оставя да поработи малко, после много по-бързо влиза в работна температура. Дизел е диското и него му двам малко, но то не се усеща с минути, та като цяло го подкарвам почти веднага. Ако е мноого студено и не е валяло, че да се моткам с чистенето на снега и така да се топли де... Може да минат и бая минутки. Последния сняг, докато разчистя колата и вътре беше станало сауна.

    Коментар


    • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

      На някои автоматици има клапан за задьржане на оборотите при превключване на дадена предавка на студен автомат.Това е така за да го караш на леко по-високи обороти на дадената предавка до оптималното загряване на автомата.

      Няма смисьл аз да го натискам,а чукачките му да ми правят сечено.

      Зависи и кьде живеш - ако сьм до магистралата и вьн е 10 под нулата / че и над нея да е / и карам дизел / а и бензин да е / ще го чакам поне 3 минутки.Това пали и газ сьс 130 щото всички така карат просто няма начин

      2 Патрула 3.3 дизел сьм карал като живеехме в Драгалевци,една Самурайка и едно Субарце.За бакшиш и 2 пьлни зими на Боровец имам и от там тия изводи.
      Тук ги чакам автоматиците да се усвестат и при вьншна температура 15 градуса ги карам леко поне 8-10 минутки.После зависи с коя кола сьм,но е ОК за натискане.

      Нормален дизел би трябвало да охлажда много добре на място.Зимата след пьрвата минута няма голям смисьл да го чака човек,караш да загрее.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

        Съвсем за малко,колкото да качи масло в турбо-компресора.

        Коментар


        • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

          Изчаквам около 1-3 минути. Зависи колко съм изпушил от цигарата преди това
          По принцип във всяка една система преходните процеси са най-вредни. Тъй като паленето на двигателя е силно преходен процес , според мен е добре да премине без излишно натоварване. След това карам с до 2000 об., докато мръдне стрелката. После просто си карам
          Galloper II Exceed, 2001, 2.5 TDI, къса база

          Коментар


          • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

            Зависи колко бързам ако е под нулата поне 3 минути, лятото 1 е достатъчна и бензина и дизела така ги третирам.

            Коментар


            • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

              Няма значение каква е околната температура
              поне за мен,моята джипка я паля на бензин изчаквам една минута прехвърлям на газ и тръгвам. до ден днешен нито е прекъсвала нито ми е замръзвал ипарителя.
              0898496264 -Пламен

              Коментар


              • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                Имах Исузу Трупър 2.8ТДИ и никога не съм го чакал да загрее. Паля и веднага тръгвам смело. Няма значение от температурата, а тук при нас около Пампорово си е студено през зимата. Нямал съм никакви проблеми с него. Сега си взех Нисан Терано 2.7ТДИ и отново паля и тръгвам веднага.

                Коментар


                • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                  Карам Санг йонг Мусо 2.9 дизел и Мерцедес 200 ЦЕ мисля, че е най-добре веднага след палене да се тръгва, да се кара по-възможност в по-ниски обороти докато загрее.
                  Така двигателят достига по бързо работна температура, правим икономия на гориво и щадим околата среда.За 5 минути както някои подгряват аз вече съм на работното място.
                  0877256393 LZ1GMD

                  Коментар


                  • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                    Здравейте!
                    От не много време насам имам опит с машините.Мина и тази зима,но все още преобладават зимните студове.Старая се като запаля автомобила да изчакам около 2-3 минути и след това тръгвам.Чел съм в много автомобилни справочници,че преди тръгване е добре да поработи на едно място автомобила,докато пораздвижи движещите се части и порозкара маслото из магистралата.За дизела съм чул ,че не е добре да работи много време на тихо обороти понеже може да коксира дюза по този начин.Истината е палиш,след 2-3минути тръгваш и караш до 2000 обороти,независимо дизел или бензин.
                    Поздрави!

                    Коментар


                    • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                      аз мойта не я оставям да работи поради липса на време.. пък и вече 8 години карам мерцедес 250 D и никога не съм го оставял да работи пък не съм му правил сериозни ремонти

                      Коментар


                      • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                        Когато са минусови температури чакам 2-3 минути и потеглям бавно,докато загрее малко и мотора започне да работи меко. Това са само 5 минути.
                        Последно редактирано от Чавдар (V93); 15-02-09, 20:24.
                        0887 526 564/ 0897 933 755 /

                        Коментар


                        • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                          Имам галопер 2.5тди
                          дукато 2.5д
                          пунто 1.7тд всичките ми железа са дизели и от както се помня сутрин особенно при минусови температури винаги ги оставям да поработят минимум 3-4 мин.
                          Galloper II 99г. 2.5TDI дълга база

                          Коментар


                          • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                            Едно приятелче има М5 и като я запали електрониката не му позволява да форсира двигатела докато не загрее.Загряването на двигателя е най-разумното нещо,което един собственик може да направи за мотора си.

                            Коментар


                            • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                              мога да кажа следното вранглер 2.8 дизел автомат мотора е на вм. и независимо от времето задължително трябва да изчакаш поне 5 мин. в противен случеи има непоносим звук в мотора и вибрация на шасито и чероки 2.1 дизел тои е наи коровия двигател имам чуството че е вечен нямам никакъв проблем паля и до 1 мин. потеглям
                              http://www.vbox7.com/play:f7388cc7</a>
                              0896415228

                              Коментар


                              • До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                                Дизелов туарег го паля и за 10 20 сек оборотите се понижават до нормалните и потеглям след още 10 сек.
                                С диското процедурата е същата ,само че като потегля не ги вкарвам във високи обороти ,по-добре да си пърхат с ниска скрост на по-висока предавка ,тогава на двг му е по-трудно и по-бързо загрява до работна темп

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X