Здравейте.Реших да споделя горчив опит,защото това леко преминава границите на сервизна издънка .Преди повече от 2 месеца закарах Нисан Серена в емкомплект за ремонт на спирачки.Задържаха предните и тресеше при спиране.Казаха ми-рециклиране на спирачни апарати предни,струговане на дисковете и нови накладки.Ок,правете. .Казах им ,че минималната дебелина за дисковете по каталог е 24мм-ако не стават,да купим други.Взех си колата.След 2 дена пак започна да тресе при спиране,но реших да не се занимавам.Миналата седмица вече стана невъзможно да се спира,люлее се като пияна патица колата.Проверих как са цените на дисковете и взех 2броя.Като свалих старите,ми те се напукали.взех че ги измерих с шублера-19мм.Голямо струговане е паднало. .Представих си как се чупят по време на движение и ми стана .За това,че няма лепило на болтовете,не са изчистени и смазани водачите на супортите и не са сменени маншончетата им няма смисъл да споменавам .За мен това граничи с престъпна набрежност,да не кажа по-силна дума.Правете си сами изводите.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ЕМкомплект Дружба-престъпна небрежност или некадърност.
Свий
X
-
От: ЕМкомплект Дружба-престъпна небрежност или некадърност.
Ако това те успокоява - при смяна на гумите огледах накладките и видях, че предните са на свършване (продължавам да ги чакам всеки момент да писнат, въпреки напомнянето на jeko да не се мотам ).
Официалният сервиз каза - 'сменяме само накладки'.
А дисковете?
АААА, те са си добре...
Тъй-като виждам сериозен ръб (за мое учудване - все пак дисковете са с оригиналните накладки, и са врътнали само около 80х.км), хващам шублера (е нямам микрометър) и установявам, че са износени с над 1мм над допустимото....
Иначе официалния сервиз щеше да ми смени накладките и да ме пусне да си ходяВече съм неактивен в този форум и не го следя.
Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
Коментар
-
От: ЕМкомплект Дружба-престъпна небрежност или некадърност.
За съжаление, на подобни места, все още с пълна сила важи старата максима "Те ме лъжат, че ми плащат, аз ги лъжа, че работя." А в официалните сервизи е дори и по-зле. Обикновено заминават на обучение (ако изобщо се ходи де) хора, които после даже и не стъпват в халетата. Пускат се да работят разни надничарчета, уж обучени от обучените. По-нататък става още по-хлъзгаво. Извод - намерете си ваш "доверен" сервиз и ремонтирайте колата си само там.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
От: ЕМкомплект Дружба-престъпна небрежност или некадърност.
Първоначално публикуван от tinalex Преглед на мнение...За това,че няма лепило на болтовете...
Коментар
-
От: ЕМкомплект Дружба-престъпна небрежност или некадърност.
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеА трябва да има лепило на болтовете според сервизното ръководство на Нисан, или вие така сте преценили?
Коментар
-
От: ЕМкомплект Дружба-престъпна небрежност или некадърност.
Аз съм скептично настроен към струговане на дискове, още повече на тая кола. Нови дискове са сугурно 120 лв. двата, сваляне, струговане и качване по софийски ценоразпис сигурно е наполовина. В много сервизи правят каквото им каже клиента, друго не пипват. Ти си се разбрал с някой, ако е под размер да ги смени, ама друг ги е носил на стругар, трети ги взел и т.н. Иначе, още не съм видял сервиз, който да ми направи отлични впечатления с начин на работа, все има по нещо, макар и малко, което не е както трябва да бъде.Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
От: ЕМкомплект Дружба-престъпна небрежност или некадърност.
Предполагам че всички производители се презапасяват по отношение на максимално износване.Но тук става въпрос за 5мм под минимума-с просто око се вижда че диска е изтънял недопустимо.Колата е рибарска и товарна,но понеже на другата един специалист и видя сметката, жена ми я кара понякога.Това ме притеснява всъщност.А по въпроса за новите дискове-имам две коли от магазина-на Кашкая оригиналните дискове издържаха около 150000км с ръб над нормата,а на Кайрона засега 105000км и не са за смяна.Предните,де.
Коментар
-
От: ЕМкомплект Дружба-престъпна небрежност или некадърност.
Като си поръчаш оригинални болтчета от Nissan за осите на супорта си идват със синьо лепило на тях. Болтовете между спирачния апарат и главината са без лепило оригинално. Това за Terrano.
...обаче болтчетата на осите на супорта, стегнати нормално, няма да се отвият никога, дори без лепило. Един ден след стягане, при отвиване вече тръгват с пукане, все едно са залепени.
...но е факт че нищо не пречи да се слага лепило навсякъде - аз слагам (причината да ги отвия беше точно тая - свърши ми лепилото като сглобявах). И друго да не свърши - пази от клеясване. Нямам скъсан болт, където съм слагал лепило, независимо къде се намира и след колко време го махам.
Но това не променя факта че са си оставили ръцете. По тая причина ходя на сервиз само за неща, които не мога да свърша сам. И пак псувам редовно. Последния път маслара тръгна да ми сваля кората под двигателя, при положение че пробката на картера и самия картер вадят очи и не са зад въпросната кора.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: ЕМкомплект Дружба-престъпна небрежност или некадърност.
Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнениеАз съм скептично настроен към струговане на дискове, още повече на тая кола. Нови дискове са сугурно 120 лв. двата, сваляне, струговане и качване по софийски ценоразпис сигурно е наполовина. В много сервизи правят каквото им каже клиента, друго не пипват. Ти си се разбрал с някой, ако е под размер да ги смени, ама друг ги е носил на стругар, трети ги взел и т.н. Иначе, още не съм видял сервиз, който да ми направи отлични впечатления с начин на работа, все има по нещо, макар и малко, което не е както трябва да бъде.
Коментар
-
От: ЕМкомплект Дружба-престъпна небрежност или некадърност.
Това в кой от двата дружбенски сервиза, при Добри, или при г-н Кияков ?
... не, че има разлика като коректност де, но в първият поне разпознават какво е кола по картинка.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
От: ЕМкомплект Дружба-престъпна небрежност или некадърност.
И небрежност и некадърност, бих казал аз. Ако поседиш някъде отстрани да ги послушаш, ще ти се изясни що тъй... и то не конкретно Емк33, а въобще 99% от сервизите:
-Оф, тоя с тая колиба, е... му мамата.
-Въобще не ме занимавай, да си я взима и да върви на майната си.
И все неща в тоя дух. При което е ясно, какво им е отношението към работата. А тя не е проста, то се изисква комбинативно мислене, това тука не е така, а трябва да е така, що тъй е станало, ахаа, счупило се е еди кое си, въпреки че не му личи. 3Д пъзел за възрастни. Кой и кога е решил че автомонтьорството е работа за хора, дето не могат да говорят правилно, па камо ли коли да поправят, не знам, но масово се напълни с такива "монтьори", дето всичко правят по техен си начин. И бачкат за ниски заплати, за сметка на това непрекъснато сменят сервизите (като ги хванат че гепят).
А читави и да ги има, никой няма да ги препоръча. Първо че те самите не искат, защото знаят че капацитета им е малък и много клиенти не им трябват. Второ, че имат свободата да си избират сами клиентите, а не клиентите да избират тях. И трето, че при клиентите им има конкуренция и те също не желаят да водят нови хора при тези сервизи. Лошото е че и да имаш такъв монтьор, той пък не е пенкилер, все ще ти потрябва бояджия, тенекиджия, гумаджия, газаджия, дизелджия или нещо друго специализирани и пак си на същия хал.
А и клиентите са виновни, за това да няма читави сервизи. Никой не му се плаща дебело за труд. А от тези пари те би трябвало да си купуват инструментите, да ходят на обучения, да зареждат материали и така нататък...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар