Здравейте колеги,Моля за малко помощ, понеже не съм сигурен какъв точно е проблема. Та...всичко започна с вдигането на Дувара
натегнах торсиони, смених амортисьори, пружини, сложих боди лифт и т.н. Знам, че попринцип е хубаво да се направи реглаж при каквато и да е промяна на окачването, но тогава не го направих. Откакто се захванах с вдигането колата бие леко в дясно, като градско е почти незабележимо, но при висока скорост извън града постоянно трябва да държа волана и дори леко да го кривна в ляво за да мога да поддържам треактория. До тук всички си казвате "тоя идиот трябва да направи реглаж, кво пуска тема" обаче странното е, че криви само когато съм с калните гуми - 32 инча, когато сложих временно АТ-тата които са 29 инча този феномен не се наблюдава. Та въпроса ми е - може ли да е заради гумите или съм си за реглаж? Благодаря на отзовалите се
Поздрави,Венци


Коментар