Обява

Свий
Няма добавени обяви.

катализатори, дизели, екология и чудеса

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: катализатори, дизели, екология и чудеса

    Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
    Така де, ама бензина може да те отрови и без да мирише. С въглероден оксид.
    Трудна задача.

    Ако имаш катализатор и той работи в нормален режим, нямаш забележима концентрация на въглероден оксид и няма миризма на въглеводороди (тя от бензина друга не се и очаква). Ако двигателят работи богато, катализаторът няма с какво да окисли въглеродния оксид, ама няма и с какво да окисли свободните въглеводороди които образуват миризмата. Те са по-трудни за окисление в катализатора така че ако миризма няма значи въпросът е решен.

    Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
    Следващите отровени с СО по редицата са производителите на вино , някои заварчици...
    Бъркаш веществата. Въглероден диоксид е и при виното, и при заваряването. При ДВГ той също се смята за замърсител, но се разглежда само в ролята му на парников газ. Издишаният въздух от човека също съдържа 4-10% въглероден диоксид ама ей на - по цял ден си седим в стаята и нищо ни няма.

    Във винарските изби се случва да се задуши някой, но това си е задушаване, а не отравяне. Просто избата се напълва с почти чист въглероден диоксид и кислород за дишане не остава.

    Впрочем така можеш да се задушиш и с кола с катализатор в затворено помещение ама трябва бая упорство и значително по-рано ще умреш от жега.

    При заварчиците подобни проблеми не се очакват - и да изпуснеш цяла бутилка въглероден диоксид (или аргон ако е това въпросът) в малък гараж пак ще остане доста въздух за дишане.

    Коментар


    • #17
      От: катализатори, дизели, екология и чудеса

      Почна се - https://nova.bg/news/view/2018/09/30...омобили

      И доколкото схващам, не е само за големите градове, а за целите провинции, демек цяла Северна Италия.
      Да чакаме ли евтини дизелови "италианки" по българските пътища?!
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #18
        От: катализатори, дизели, екология и чудеса

        Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
        Почна се - ...
        Добре забравеното старо. Ама мльади мльадежи не помнят га беше забранено за дизели по френската Ривиера и Монте Карло вкл.
        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

        Коментар


        • #19
          От: катализатори, дизели, екология и чудеса

          Да се абонирам, че съм пропуснал отделената тема.
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • #20
            От: катализатори, дизели, екология и чудеса

            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
            Добре забравеното старо. Ама мльади мльадежи не помнят га беше забранено за дизели по френската Ривиера и Монте Карло вкл.
            Ако вземе да падне покрай това и цената на нафтата у Европа, нЕма да е лошо, ама надали...

            Аз съм баш на някакъв немски-селски еквивалент на Ривиерата, ама си пърпорат всякакви таралясници без никакви ограничения.

            Май все пак нЕкога ще ме принудят да карам бензинова кола, а се надявах да минавам направо на електрическите....След доста време де...
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • #21
              От: катализатори, дизели, екология и чудеса

              Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
              Ако вземе да падне покрай това и цената на нафтата у Европа, нЕма да е лошо, ама надали...
              Правителствата в ЕС няма да допуснат такова разхищение на фискален ресурс. Веднага ще коригират цената на нафтата чрез акциза.

              Коментар


              • #22
                От: катализатори, дизели, екология и чудеса

                Те тая картинка търсех:

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:csm_diagramm_pkw-diesel_neu_35e06fb47f.jpg
Прегледи:1
Размер:189.5 КБ
ID:5799807
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • #23
                  От: катализатори, дизели, екология и чудеса

                  Дава границите на различните екостандарти, и какво реално изпускат(средно).
                  Демек класацията реално от най-"чистия" към най-мръсния:
                  1. Евро 6
                  2. Евро 4
                  3. Евро 3
                  4. Евро 5
                  Последно редактирано от cecoa1; 02-10-18, 23:41.
                  Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                  Коментар


                  • #24
                    От: катализатори, дизели, екология и чудеса

                    Тва дизели обаче. При бензина картинката е малко по-сложна (пак има измама де)

                    Коментар


                    • #25
                      От: катализатори, дизели, екология и чудеса

                      Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                      Да се абонирам, че съм пропуснал отделената тема.
                      Почвай да си търсиш бензинов джип
                      На нас клиренс ни трябва , не скорост

                      Коментар


                      • #26
                        От: катализатори, дизели, екология и чудеса

                        Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
                        Почвай да си търсиш бензинов джип
                        Този си е вечно мой до скраб, и ще се ползва според ситуацията, а големият бензинов за сватби и погребения го бях измислил, но ще изчакам да видя новите данъци, като съм почти сигурен, че файда от N1 вече няма да има, което обезмасля ползването на бордюр за междуселско каране.

                        P.S. Една от причините за мислите които ми се въртят в главата за стягането на купето на Мусото е 95-те коня.
                        Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 03-10-18, 11:49.
                        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X