Здравейте регистрирах се за да потърся компетентно/и мнения относно проблема който очевадно не мога да реша.Автомобила е дизелов 6 цилиндров V образен на Исузу вграждан на моделите Опел Сигнум/Вектра.Сааб 9-5 и Рено Вел Сатис.
Най напред всичко започна с колебания в нивото на разширителния съд,като понякога даваше ниско ниво,понякога беше високо тъй като проблема с времето се задълбочи и взе да надува системата и изби от водната помпа решихме че проблема е в нея и я подмених.След това имаше затишие около 18 месеца и постепенно се завърна като забелязах че сълзи от радиатора който беше подменен със нов както и термостата също.Дотук всичко по охладителната система се смени и не можехме повече да съмняваме че нещо не е в ред със нея(междувременно смених още един път водната помпа).Проблема продължи,надуваше в охл система и взе да изхвърля част от антифриза през капачката,нямаше други опции вече и се тръгна на смяна на гарнитури на главите,по време на ремонта двигателя беше свален за да може да е лесен достъпа и да може да се работи както трябва,блока се огледа но повърхността(под гарнитурата) се зачисти на ръка понеже не се виждаше да има проблем,главите отидоха на шлайф(минимален)според човека който изпълни поръчката той също ги тества главите и каза че няма открити пропуски.Уви след сглобяването на двигателя и стартиране на експлоатацията му проблема си седи т.е.продължава да държи високо налягане в системата като е една две идеи по добре от преди.Моите варианти се изчерпаха с този "вампир"оставих една купчина пари за ремонти а проблема не е решен.Имам въпрос ЕГР-а в охладителя на газовете му има ли възможност от там да вкарва налягане в системата,т.е налягането на газовете в охладителя по високо ли е от това на охлаждащият антифриз??
Моля да ми бъдат дадени смислени съвети,а не какъв боклук е двигателя понеже това вече го знам.Поздрави
Най напред всичко започна с колебания в нивото на разширителния съд,като понякога даваше ниско ниво,понякога беше високо тъй като проблема с времето се задълбочи и взе да надува системата и изби от водната помпа решихме че проблема е в нея и я подмених.След това имаше затишие около 18 месеца и постепенно се завърна като забелязах че сълзи от радиатора който беше подменен със нов както и термостата също.Дотук всичко по охладителната система се смени и не можехме повече да съмняваме че нещо не е в ред със нея(междувременно смених още един път водната помпа).Проблема продължи,надуваше в охл система и взе да изхвърля част от антифриза през капачката,нямаше други опции вече и се тръгна на смяна на гарнитури на главите,по време на ремонта двигателя беше свален за да може да е лесен достъпа и да може да се работи както трябва,блока се огледа но повърхността(под гарнитурата) се зачисти на ръка понеже не се виждаше да има проблем,главите отидоха на шлайф(минимален)според човека който изпълни поръчката той също ги тества главите и каза че няма открити пропуски.Уви след сглобяването на двигателя и стартиране на експлоатацията му проблема си седи т.е.продължава да държи високо налягане в системата като е една две идеи по добре от преди.Моите варианти се изчерпаха с този "вампир"оставих една купчина пари за ремонти а проблема не е решен.Имам въпрос ЕГР-а в охладителя на газовете му има ли възможност от там да вкарва налягане в системата,т.е налягането на газовете в охладителя по високо ли е от това на охлаждащият антифриз??
Моля да ми бъдат дадени смислени съвети,а не какъв боклук е двигателя понеже това вече го знам.Поздрави
Коментар