От: Обсъждане направата на експедиционен камион.
Темата, която отворих е по-скоро за събиране на информация и разбиране на принципите на работа на отделните части от една офроуд машина. Повечето от участниците във форума се захванаха единствено за избора ми на превозно зредство - Газ 66. Този избор не е краен, но смятам че има хляб в него. А и е доста рано да говоря за проект, тъй като в началото още споделих ,че това е една мечта. Искам да съм наясно с доста неща, за да мога да правя избор между кое е добро и кое няма да върши работа. Затова не съм съгласен ,че познания не ми трябват а ми трябват пари. Има места по света на които можеш да изпаднеш в такива ситуации ,е колкото и пари да имаш си напълно безполезен на себе си ако не можеш сам да си помогнеш. Посоченият МАН за не знам колко стотици хиляди е тежък камион ,който може да носи много багаж, дори мотоциклет и предлага страхотни удобства, но за по трудни терени не смятам ,че е толкова добър. А ако се построи нещо просто ,надеждно и лесно ремонтируемо с мисъл, това ще е незаменим спътник в пустошта. Естествено всичко се чупи един ден при дадени обстоятелства. Но някои неща се чупет по-малко от други.
Относно комфорта в кабината на газка съм чувал ,че е правено не за хора. Но стойката може да се подобри. Шумът може да се изолира. Има различни начини за закрепване на кабината върху рамата ... Седалки и прочее. Смяна позицията на скоростния лост. Доста възможности. Ето един смел в преправянето човек до къде е стигнал. Трябва мисъл и фантазия.
https://www.drive2.ru/r/other/1151104/
Първоначално публикуван от Кольо
Преглед на мнение
Относно комфорта в кабината на газка съм чувал ,че е правено не за хора. Но стойката може да се подобри. Шумът може да се изолира. Има различни начини за закрепване на кабината върху рамата ... Седалки и прочее. Смяна позицията на скоростния лост. Доста възможности. Ето един смел в преправянето човек до къде е стигнал. Трябва мисъл и фантазия.
https://www.drive2.ru/r/other/1151104/
е да речем 2.6 /както е при един модел такива редуктори ,които се използват за направа на портални мостове/ а диференциала 3.5:1 то общото предаване ще бъде 9.1:1. Но ако се стремим да постигнем "по-стандартно" главно предаване и се използват по-бързи диференциали примерно 2.2:1 /говоря теоретично, не знам съществуват ли с такова предавателно число диференциали/ то тогава това ,което казвате: "позволява да се изработи с по масивни зъби и от там по голяма здравина" - за зъбите в самия диференциал ли става въпрос. Тъй като ще са по-малко на брой съответно и по-масивни, а и друг плюс излиза че самият диф ще е по-малък от където и по-голям просвет. Оплетено се изразявам, но така разбирам думите ви........
Коментар