Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Почистване на запекли сегменти с газ за горене...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Почистване на запекли сегменти с газ за горене...

    Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
    ...
    Може и да има някакви химии да разтворят тая гад ,но правилният подход е нови сегменти и коректно механично почистване на каналите.Никаква химия не може да възстанови маслообиращия пръстен.
    Другото е от лукаваго
    Да де, ама колко струва отваряне на мотор за смяна на сегменти, а и като се отвори обикновено излизат още доста неща за смяна, като може и да се окаже, че като туриш чертата няма и смисъл да се продължава, и колко струва една по-агресивна добавка при смяна на маслото, което така или иначе си е в графа "обслужване" ?
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #62
      От: Почистване на запекли сегменти с газ за горене...

      Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
      Да де, ама колко струва отваряне на мотор за смяна на сегменти, а и като се отвори обикновено излизат още доста неща за смяна, като може и да се окаже, че като туриш чертата няма и смисъл да се продължава, и колко струва една по-агресивна добавка при смяна на маслото, което така или иначе си е в графа "обслужване" ?
      Да де , ама баба го изяде.Сегментите са коксували , щото моторът е работил на маслена обтурация.
      Ако ша го жениш ги разкисни , ако е да те слуша...
      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

      Коментар


      • #63
        От: Почистване на запекли сегменти с газ за горене...

        Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
        Да де , ама баба го изяде.Сегментите са коксували , щото моторът е работил на маслена обтурация.
        Ако ша го жениш ги разкисни , ако е да те слуша...
        Пропускаш момента, че този проблем се появява при мърлячи или коли последна грижа, щото ако колата не е прегрявана, е карана с гадни масла и/или без смяна щото "аз нали постоянно доливам и то си е ново", като и в двата случая никой няма да даде пари за ремонт.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • #64
          От: Почистване на запекли сегменти с газ за горене...

          Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
          Пропускаш момента, че този проблем се появява при мърлячи или коли последна грижа, щото ако колата не е прегрявана, е карана с гадни масла и/или без смяна щото "аз нали постоянно доливам и то си е ново", като и в двата случая никой няма да даде пари за ремонт.
          Нищо не пропускам.Техниката не търпи компромиси и тарикати!
          некой балък може и да се закачи , ма ми е вече през трансфраграшъна.
          Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

          Коментар


          • #65
            От: Почистване на запекли сегменти с газ за горене...

            Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
            Нищо не пропускам.Техниката не търпи компромиси и тарикати!
            некой балък може и да се закачи , ма ми е вече през трансфраграшъна.
            Може ли пак последната думичка, ама по-бааавно, че я не разбрах ?!
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • #66
              Преди 30 години, направих номера с газ за осветление на m110 mercedes мотор. Изкара още 200 хиляди километра след това без ремонт..
              При Toyota prius, едно от слабите места на нередовно работещия двигател с вътрешно горене е че коксува сегментите и започва да гори масло... Повече от Вартбург...
              Онзи ден сипах антикокс в четирите цилиндъра на приуса.
              Сега ще видим какъв е ефекта.. засега като че ли почна да работи по-тихо и може би малко повече повечко тяга има...
              TLC 200 V8
              TLC LJ79
              Toyota Prius2

              Коментар


              • #67
                Антикокс пробвах наскоро. Резултата беше обратен - много завишен разход на масло. При развъртането изхвърли много чернилка. След разглобяване се оказа, че сегментите имат 4мм. ключ. Двигателя вътре се оказа перфектен, но сегментите са слабо място на модела. Надявам се след смяната да нямам повече проблеми, в момента е в разработка на около 900км.. Скоро ще му сменям маслото и ще го пробвам по-сериозно, че сега го карам до 3000 оборота и не мога да го усетя, но определено има разлика. Ще видим и компресията как ще е, беше под 9 на топъл двигател.
                Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                Телефон - в профила!

                Коментар


                • Джоу (x3mrjoe)
                  Джоу (x3mrjoe) коментира
                  Редактиране на коментар
                  С 4мм ключ как да е ?

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X