"Здравейте!"
на всички патили, препатили, доволни и не особено...от "услугите" на т.нар. "авто-дилъри"
Повод за тази тема е разпространеното мнение, че има дилъри които са особено вежливи към хората, които искат да оставят една торба с пари и да си вземат по цивилизован начин една бройка автомобил от тях.
Аз искам да си закупя 1бр. FJ Cruiser от представителите на Toyota в РБ, но вчера след като ме прехвърляхя по секретарки и асистенти на асистентите на "търговците" - никой не успя да ми обясни две неща:
1. сам ли трябва да се боря с КАТ и Технотест (432,00лв. с ДДС) за сертифициране, че този модел отговаря на ЕС стандарти - щото в КАТ "такОва нещо НЕМА"...
2. Защо след като влеза в сайта на фирмата-майка и се поинтересувам от дилърската мрежа в Европа, там се появяват страни като Сърбия, Гърция, Турция и на беквичката "б" - само Белгия...а розните супер-наточени дилъри..."просто ги НЕМА!"...
Ясно е, че ще се ходи до САЩ и ще се закупува от там, но някак...горчилката и усещането за БГ и родно си стои....
на всички патили, препатили, доволни и не особено...от "услугите" на т.нар. "авто-дилъри"
Повод за тази тема е разпространеното мнение, че има дилъри които са особено вежливи към хората, които искат да оставят една торба с пари и да си вземат по цивилизован начин една бройка автомобил от тях.
Аз искам да си закупя 1бр. FJ Cruiser от представителите на Toyota в РБ, но вчера след като ме прехвърляхя по секретарки и асистенти на асистентите на "търговците" - никой не успя да ми обясни две неща:
1. сам ли трябва да се боря с КАТ и Технотест (432,00лв. с ДДС) за сертифициране, че този модел отговаря на ЕС стандарти - щото в КАТ "такОва нещо НЕМА"...
2. Защо след като влеза в сайта на фирмата-майка и се поинтересувам от дилърската мрежа в Европа, там се появяват страни като Сърбия, Гърция, Турция и на беквичката "б" - само Белгия...а розните супер-наточени дилъри..."просто ги НЕМА!"...
Ясно е, че ще се ходи до САЩ и ще се закупува от там, но някак...горчилката и усещането за БГ и родно си стои....
Коментар