Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ще си прецакам ли автомата?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ще си прецакам ли автомата?

    Здравейте,

    монтирах алуминиева защита под купето която покрива тунела с тръбите по изпускателната система и скоростната кутия(автомат) с раздатка. На първото излизане от града в голяма жега 32о и изминати 40 км всичко около тунела покрай скоростния лост и пода се беше нагряло до горещо(килимчета, пластмаси и т.н ВЪТРЕ В КУПЕТО). Направихме по големи дупки и други подобрения доколкото е възможно и ефекта е доста добър, НО продължава да има затопляне по гореспоменатите елементи вътре в купето. Не стават горещи, но при допир с ръка се усеща затоплянето. Беше 28о, минах 150 км и не се повиши първоначалното леко затопляне до края на пътуването.При температури на въздуха под 25о остава лекото затопляне само на пода -не и по тунела около ск.лост.

    Притеснява ме , че това макар и леко затопляне е вътре в купето(какво ли е в ск.кутия) и дали наистина трябва да се притеснявам и да сменям тотално концепцията или да си карам. Четох за допълнителен радиатор за охлаждане, но пък зимата няма ли да има негативен ефект...?

    Ще съм благодарен за някой и друго мнение по въпроса,

    Поздрави!

  • #2
    От: Ще си прецакам ли автомата?

    На много коли тунелът за скороститте в купето си грее без никакви защити отдолу, сигурно и на твоята е така. Не си написал каква е, а има смисъл.

    Автомат да пострада от това е крайно малко вероятно - той си се охлажда главно през радиатора и директното охлаждане през корпуса му е по-скоро вредно (особено в студено време). Раздатъчната кутия на повечето коли не отделя значимо количество топлина (но пак зависи коя е).

    За допълнителни радиатори има много писано и крайният извод е че колкото повече, толкова повече. Вътре в автомата има термостат и повече от необходимото няма да се охлажда. Но ако не дава признаци на прегряване, няма смисъл да се занимаваш.

    Коментар


    • #3
      От: Ще си прецакам ли автомата?

      Ясен, благодаря за отговора!

      Колата е Гранд Витара, двг е 3.2, авомата е пет степенен, монтирани са и 1'' по-големи бфг(може би и те оказват влияние). Преди, единствено на дълъг път загряваше зоната около самия лост - всичко в рамките на хромирания ринг, който пък направо си пареше:
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2009_suzuki_grand_vitara_tmr_10-4b77a8a396e90-1417x1409.jpg
Прегледи:1
Размер:85.3 КБ
ID:5729617
      Но никога пластмасата извън ринга, нито меката облицовка по тунела и пода са се затопляли.
      Иначе не усещам разлика в работата на автомата, но и не съм карал много.

      Коментар


      • #4
        От: Ще си прецакам ли автомата?

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        На много коли тунелът за скороститте в купето си грее без никакви защити отдолу, сигурно и на твоята е така. Не си написал каква е, а има смисъл.

        Автомат да пострада от това е крайно малко вероятно - той си се охлажда главно през радиатора и директното охлаждане през корпуса му е по-скоро вредно (особено в студено време). Раздатъчната кутия на повечето коли не отделя значимо количество топлина (но пак зависи коя е).

        За допълнителни радиатори има много писано и крайният извод е че колкото повече, толкова повече. Вътре в автомата има термостат и повече от необходимото няма да се охлажда. Но ако не дава признаци на прегряване, няма смисъл да се занимаваш.
        Термометеро у кутията. Каде.?! Кога.?! .казала циганката. - Къде го сънувахте това при старите автомати,?
        МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

        Коментар


        • #5
          От: Ще си прецакам ли автомата?

          Термометър не знам. Термостат имат повечето. Тия дето нямат явно им е все тая.

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X