Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вортек

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Вортек

    Здравейте,колеги,нов съм може да пиша в грешния сайт,но искам да попитам двигател вортек на GMC GIMMI,4. 3,1999г,надежден ли е,купих си такъв със 2 врати само задно задвижване,та др въпрос ми е,има ли блокаж този модел,със задно задвижване,аз не намерих копче или нещо друго,малко да му подам газ и върти гуми здраво,не знам зимата как ще е от 20г съм шофьор,но не знам,ако някой знае да ми отговори ,мерси.

  • #2
    От: Вортек

    Първоначално публикуван от sharky1 Преглед на мнение
    Здравейте,колеги,нов съм може да пиша в грешния сайт,но искам да попитам двигател вортек на GMC GIMMI,4. 3,1999г,надежден ли е,купих си такъв със 2 врати само задно задвижване,та др въпрос ми е,има ли блокаж този модел,със задно задвижване,аз не намерих копче или нещо друго,малко да му подам газ и върти гуми здраво,не знам зимата как ще е от 20г съм шофьор,но не знам,ако някой знае да ми отговори ,мерси.
    Моли се да няма блокаж, щото зимата на задно с блокаж на диференциала е по-зле. Ако има "блокаж", ще е LSD (limited slip differential), провери го с вдигане на едното задно колело на стойка или крик, така, че да е свободно във въздуха и пробвай леко да потеглиш - ако слезне от стойката, значи има LSD. Друг вариант е вдигнат на подемник, освободен от скорост, като завъртиш с ръце едното колело, след около оборот-два, другото трябва да започне да се върти в същата посока, ако се върти в обратна посока - значи няма блокаж.
    6-цилиндровия V-образен Vortec 4,3 л. минава за един от най-успешните двигатели на GM.
    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

    Коментар


    • #3
      От: Вортек

      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      Моли се да няма блокаж
      Какво има толкова да се моли? LSD-то става на отворен диф за 2 часа с монтажа и демонтажа.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #4
        От: Вортек

        Е с каква цел си взел такава машина само със задно, блейзъри колкото искаш има на ниски цени с 4х4...?
        0899 шест5313нула
        За всекиго по нещо

        Коментар


        • #5
          От: Вортек

          Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
          Е с каква цел си взел такава машина само със задно, блейзъри колкото искаш има на ниски цени с 4х4...?
          Щото му е изпаднал "на далавера",
          и сега ще разбере защо е била такава цената.
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • #6
            От: Вортек

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Какво има толкова да се моли? LSD-то става на отворен диф за 2 часа с монтажа и демонтажа.
            А обратно става ли?
            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

            Коментар


            • #7
              От: Вортек

              Става,с две хилядарки и ден труд
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #8
                От: Вортек

                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                А обратно става ли?
                - Ако преправиш с акъла си LSD на отворен диф, после можеш да го върнеш в изходна позиция.
                - Ако говориш за износено/неработещо LSD, оправя се със смяна на съответните части.
                - Ако говориш за преправяне на отворен диф в LSD - не става. Сменя се касетата. Заедно с нея се сменят и лагари, короната се прехвърля на новата, и се прави реглаж на петното, който ако дифа се регулира с гайки и не се налагат интервенции по пиньона, е що-годе лесно нещо, а ако се регулира с шайби - малко по-трудно, а ако и пиньона е за смяна на лагери или реглаж, още малко по-трудно. Със съответните допълнителни разходи за купуване или направа на реглажни шайби.

                Нагледно, това е "Salisbury" диференциал, при който позицията на касетата спрамо пиньона и натяга на лагерите се регулира с шайби, като за целта трябва да имаш и скоба за разпъване на корпуса му, докато го правиш:
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:sals-diff-swap-151-900x675.jpg
Прегледи:1
Размер:202.7 КБ
ID:5724386

                Това е "Banjo" диференциал:
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:hipinion.jpg
Прегледи:1
Размер:26.5 КБ
ID:5724387

                При него обикновено натяга и позицията на касетата се регулират с гайки, съответно не трябват шайби и става доста по-лесно, удобно и евтино. Допълнителна лесниния е че цялото "прасе" се сваля от моста и си правиш реглажите на масата в работилницата. Представлява това:
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:sides.JPG
Прегледи:1
Размер:69.5 КБ
ID:5724388

                Това е практически целия диференциал. Всичко е накуп. Откачаш кардана, дръпваш настрани полуоските, отвиваш 10 болта, и си го занасяш на стойката или на масата в работилницата, да си го човъркаш на удобно място. Моста си остава на возилото, вярно с измъкнати полуоски, но ти спестява свалянето на целия мост, или реглажа на място. Отделно дето полуоските можеш и да ги върнеш на място докато правиш реглажа, и джипката да си е на гуми. Изобщо, според скромното ми мнение, доста по-удобно решение по отношение на реглажи.

                Има и трети тип, такъв като на УАЗ:
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:61.gif
Прегледи:1
Размер:107.8 КБ
ID:5724389

                ...който нямам ник'ва идея как се регулира, щото н съм го виждал на живо разглобен.

                Има естествено и вариации по темата, но първите 2 типа са масовите, вероятно по 90% от всички американски, немски и японски джипки са такива.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X