Здравейте,колеги,нов съм може да пиша в грешния сайт,но искам да попитам двигател вортек на GMC GIMMI,4. 3,1999г,надежден ли е,купих си такъв със 2 врати само задно задвижване,та др въпрос ми е,има ли блокаж този модел,със задно задвижване,аз не намерих копче или нещо друго,малко да му подам газ и върти гуми здраво,не знам зимата как ще е от 20г съм шофьор,но не знам,ако някой знае да ми отговори ,мерси.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Вортек
Свий
X
-
От: Вортек
Първоначално публикуван от sharky1 Преглед на мнениеЗдравейте,колеги,нов съм може да пиша в грешния сайт,но искам да попитам двигател вортек на GMC GIMMI,4. 3,1999г,надежден ли е,купих си такъв със 2 врати само задно задвижване,та др въпрос ми е,има ли блокаж този модел,със задно задвижване,аз не намерих копче или нещо друго,малко да му подам газ и върти гуми здраво,не знам зимата как ще е от 20г съм шофьор,но не знам,ако някой знае да ми отговори ,мерси.
6-цилиндровия V-образен Vortec 4,3 л. минава за един от най-успешните двигатели на GM."An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
-
От: Вортек
Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнениеМоли се да няма блокажДолните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Вортек
Е с каква цел си взел такава машина само със задно, блейзъри колкото искаш има на ниски цени с 4х4...?0899 шест5313нула
За всекиго по нещо
Коментар
-
От: Вортек
Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнениеЕ с каква цел си взел такава машина само със задно, блейзъри колкото искаш има на ниски цени с 4х4...?
и сега ще разбере защо е била такава цената.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
От: Вортек
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеКакво има толкова да се моли? LSD-то става на отворен диф за 2 часа с монтажа и демонтажа."An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
-
От: Вортек
Става,с две хилядарки и ден трудGalloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От: Вортек
Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнениеА обратно става ли?
- Ако говориш за износено/неработещо LSD, оправя се със смяна на съответните части.
- Ако говориш за преправяне на отворен диф в LSD - не става. Сменя се касетата. Заедно с нея се сменят и лагари, короната се прехвърля на новата, и се прави реглаж на петното, който ако дифа се регулира с гайки и не се налагат интервенции по пиньона, е що-годе лесно нещо, а ако се регулира с шайби - малко по-трудно, а ако и пиньона е за смяна на лагери или реглаж, още малко по-трудно. Със съответните допълнителни разходи за купуване или направа на реглажни шайби.
Нагледно, това е "Salisbury" диференциал, при който позицията на касетата спрамо пиньона и натяга на лагерите се регулира с шайби, като за целта трябва да имаш и скоба за разпъване на корпуса му, докато го правиш:
Това е "Banjo" диференциал:
При него обикновено натяга и позицията на касетата се регулират с гайки, съответно не трябват шайби и става доста по-лесно, удобно и евтино. Допълнителна лесниния е че цялото "прасе" се сваля от моста и си правиш реглажите на масата в работилницата. Представлява това:
Това е практически целия диференциал. Всичко е накуп. Откачаш кардана, дръпваш настрани полуоските, отвиваш 10 болта, и си го занасяш на стойката или на масата в работилницата, да си го човъркаш на удобно място. Моста си остава на возилото, вярно с измъкнати полуоски, но ти спестява свалянето на целия мост, или реглажа на място. Отделно дето полуоските можеш и да ги върнеш на място докато правиш реглажа, и джипката да си е на гуми. Изобщо, според скромното ми мнение, доста по-удобно решение по отношение на реглажи.
Има и трети тип, такъв като на УАЗ:
...който нямам ник'ва идея как се регулира, щото н съм го виждал на живо разглобен.
Има естествено и вариации по темата, но първите 2 типа са масовите, вероятно по 90% от всички американски, немски и японски джипки са такива.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар