От: повдигане на пасат 3ка
По темата:
Преди 6г. си купих такъв Пасат, щото ми изпадна "на далавера".
Оправих му проблема и го обслужих, и едвам го продадох на ебати далаверата, ама за тоя дето го купи, а го пуснах на една от най-ниските цени - 1400лв., а май го дадох за 1200.
Купувача беше първият, и единственият, който ми се обади за няколко седмици !
Пасата '94 комби 1.8 с газ.
На градско около 14, на извънградско 7-8 газ.
Пасата бял, без забележки по купе и салон с хидравлика, соларен шибидах, оригинален теглич, мизика, аларма, перфектни документи, и т.н.,
НО ... не можеш да се качиш на средно висок бордюр, щото треска предният мост, а и предната броня в най-малката дупка, а като строшиш въздухозаборника, който е част от нея, го правиш на чайник !
Та тая прехвалена кола, сигурно от хора дето друга не са виждАли, става само за асфалт и дълги разстояния, и не мисля че има работа по черно, еле па и с дупки и коловози, дори и да се повдигне, което пък е и безсмислено като инвестиция в труд и пари.
По темата:
Преди 6г. си купих такъв Пасат, щото ми изпадна "на далавера".
Оправих му проблема и го обслужих, и едвам го продадох на ебати далаверата, ама за тоя дето го купи, а го пуснах на една от най-ниските цени - 1400лв., а май го дадох за 1200.
Купувача беше първият, и единственият, който ми се обади за няколко седмици !
Пасата '94 комби 1.8 с газ.
На градско около 14, на извънградско 7-8 газ.
Пасата бял, без забележки по купе и салон с хидравлика, соларен шибидах, оригинален теглич, мизика, аларма, перфектни документи, и т.н.,
НО ... не можеш да се качиш на средно висок бордюр, щото треска предният мост, а и предната броня в най-малката дупка, а като строшиш въздухозаборника, който е част от нея, го правиш на чайник !
Та тая прехвалена кола, сигурно от хора дето друга не са виждАли, става само за асфалт и дълги разстояния, и не мисля че има работа по черно, еле па и с дупки и коловози, дори и да се повдигне, което пък е и безсмислено като инвестиция в труд и пари.
Коментар