Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Някой знае ли как е устроено задвижването на Рено Трафик 4х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Някой знае ли как е устроено задвижването на Рено Трафик 4х4

    Ясене виж и този модел http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=13852 гори газ 13 - 15 и возията е много добра . Можеш да го видиш на живо при Ицо 4/4.-
    На нас клиренс ни трябва , не скорост

    Коментар


    • #32
      От: Някой знае ли как е устроено задвижването на Рено Трафик 4х4

      Ясене, погледни L400. На шаси от Паджеро 2, с бавни, отзад е на ресьори, прост 2.4 бензин, който се газифицира лесно, добър обем вътре. Става да отидеш до Чаирите със семейството, което няма как да направиш с Трафик или Синхрото на VW T4. Цените са много добри, трябва внимателно да се гледа за ръжда.

      Коментар


      • #33
        От: Някой знае ли как е устроено задвижването на Рено Трафик 4х4

        Мисля, че моята хасковска кола ще ти пасне като сандал на бял хавлиен чорап
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #34
          От: Някой знае ли как е устроено задвижването на Рено Трафик 4х4

          Прираста на населението трябва да е много сериозен за да умалее така чувствително Еспейса ! С тия темпове трябва да се ориентираш към едно творение на Чавдар с шаси на Камаз !(не мога да пусна линк от таблетката !)
          Еспейс с плюс колко места се търси ?

          Коментар


          • #35
            От: Някой знае ли как е устроено задвижването на Рено Трафик 4х4

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Не ми харесват немските и това е. Лично отношение, няма връзка с техниката. А най-много не ми харесват VW.
            Ти сериозно ли ? То голфсваген ясно ,че много хора не харесват,ама швабите по правят коли от всички жаби,спагети,френци и т.н
            РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.

            0895шест29410 .

            Коментар


            • #36
              От: Някой знае ли как е устроено задвижването на Рено Трафик 4х4

              Първоначално публикуван от bay pres Преглед на мнение
              Ти сериозно ли ? То голфсваген ясно ,че много хора не харесват,ама швабите по правят коли от всички жаби,спагети,френци и т.н
              Немските коли са само две марки и цитираната не е сред тях.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #37
                От: Някой знае ли как е устроено задвижването на Рено Трафик 4х4

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:hqdefault.jpg
Прегледи:1
Размер:21.7 КБ
ID:5706709

                Кара се с категория B.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • #38
                  От: Някой знае ли как е устроено задвижването на Рено Трафик 4х4

                  Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
                  Все бягаш от правилната марка за бусове 4х4 - ФВ.
                  Имаме си и спец по реставрации във форума.
                  Това го твърдя най сериозно не за друго ами защото ФВ имат много и най разнообразна моделна гама от 4х4 товарни и товаро-пътнически автомобили.
                  Може да се каже че ФВ предлагат в сегмента 4х4 повече бройки от всички останали марки взети заедно

                  А че държат цена ФВ на ново и на старо държат.

                  А че френските са недомислени и недосглобени също е вярно, това при директно сравнение на Опел и Пежо и двете 1997 година купени за подобни пари стари от Германия.
                  Опела е мислен от инженер и качеството на последното ел. ключе е 3 пъти по добро от това на Пежото
                  Кабела на масата от акумулатора на Пежото е заврян на кучи гъз и като почне да прави проблеми колата гасне без да знаеш защо и става интересно - и изобщо много други подобни недомислици.
                  Ама това е друга тема
                  Land Rover Discovery II, V8 4.0
                  VW Golf VI variant
                  Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                  Коментар


                  • #39
                    От: Някой знае ли как е устроено задвижването на Рено Трафик 4х4

                    ^ Притежавам Пежо 307 '03, Нисан Терано '01 и активно карам ФВ Поло '10 служебно...Пежото е най-измислено и има най-малко детски болести.

                    На новото (няма и 50К км) Поло гаранционно сменен обтегач на верига, скоро сменяха сума ти неща по окачването (и продължава да скърца като каруца на спящи полицаи...същото го прави и Шкода Супърб на близък в семейството, на нея й гръмна и компа още в гаранция), чистачките нови от Porsche 90-100 кинта, непрекъснато има проблеми с "невероятния" механизъм за отваряне на багажника (емблемата дето се върти, за да отвориш)

                    Тераното на първия дъжд откакто го притежавам текна от 3 места в купето, единия теч доста сериозен! Да, уплътненията са, не е нещо страшно, но за мен кола, която си наводнява багажника при прокъсано уплътнение просто не е измислена като хората. За прословутия проблем на Тераната с таблата няма да обяснявам, а моето е сменяно гаранционно!

                    Пежото е на 170К км, досега съм сменял няколко биалетки (2-3, не повече), лагер на главина, съединител, изгнило задно гърне....друго не мога да се сетя.

                    За разлика от другите изброени автомобили на Пежото не му спират чистачките по средата на джама като го изгасиш - прибират си се, също така можеш да му вдигнеш стъклата след като си изгасил. Това са дреболии, с които съм свикнал и като карам друга кола, която ги няма ме дразнят адски много. И не са някакви велики екстри, но някой се е замислил, че така трябва да бъде. (Пежото е почти най-ниския клас на марката, базов модел, Супърба е флагман на Шкода и малко или много е VAG-продукт при това с високо ниво на оборудване) Това по темата с кое е измислено и кое не е.

                    Не твърдя, че Пежо е най-страхотната марка на света, нито че прави изумителни коли. Не съм фен, просто споделям впечатления от собствения си опит.

                    P.S. Да кажа нещо и за премиум марките на немското автомобилостроене - на шефа едната кола 530xi individual ('06 - '07г) на 170К км обслужвана само в официални сервизи 1 месец беше в бокса, отидоха към 5К лв за ремонти и все още нещо свети чека и трака в двигателя. Последно ставаше дума за смяна на 4 (!) катализатора.
                    Другата каляска А6 Allroad 3.0 TDI '13, пак поръчкова, на 30К км е отварян двигател.

                    Да, там нещата са на много високо ниво, особено Аудито е просто изумително от всяка гледна точка докато се возиш, но...ето, че пак има сериозни проблеми, а там вече поддръжката не е за всеки.
                    Последно редактирано от ivokbg; 16-03-16, 11:10.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Някой знае ли как е устроено задвижването на Рено Трафик 4х4

                      Колега имаше същото 307, и си пълнеше багажника с вода. Fabia 2006-та базов модел има датчик за нивото на антифриза, 307-цата няма. ...отделно на 2 от трите 307-ци, върху които имам наблюдения, имаше проблем с измислената централна "конзола", показваща не помня какво, при положение че са на възраст 1/3 от тая на тераното ти.

                      Аналога на 307-цата е поне Golf, не Polo.

                      Тераното ми е 1998-ма, и няма ни един теч в купето. Не знам какво е накарало въпросното уплътнение да се прокъса, ама при положение че моето си е още здраво на по-дърта кола и то от Италия, ще да е нещо от експлоатацията на тия преди теб. Ако пък имаш шибидах, там си е недоклатено, да. Като на много други автомобили.

                      Пълното щастие още не е измислено...
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Някой знае ли как е устроено задвижването на Рено Трафик 4х4

                        Аз честно казано за първи път чувам за дачтик за ниво на охладителната течност на лек автомобил от такъв тип. Това е прекрасно...полото например дори няма показание за температурата, вероятно само лампа ако прегрява.
                        Да, дисплея на тази конзола е проблемен, просто е на такова място, че се нагрява и работи по-скапано. Това наистина е слабо място, но моя започна да прави проблеми едва около 10-тата годишнина на колата. В смисъл не е крайно слаб показател за дисплей. На тераното пък не ми бачка дисплея на радиото

                        Да, аналога на 307 не е Поло, но се съмнявам заключването на багажника да е различно, чистачките да са различни, както и окачването. (след като същото скърцане го има и на Супърб, който е съвсем съвсем друг клас)

                        Драмата с уплътнението на багажника е дискутирано в една от темите, имаше поне няколко човека със същия проблем, при това е труден за диагностициране, защото мокри на съвсем различно място от възникването на теча. Какво да говорим за теча от капака на парното под чистачките, който се проявява в краката на шофьора...изумителна работа Проблема с шибедаха ми беше най-благ от трите честно казано и не вярвам да се прояви отново.

                        Да, пълно щастие няма, просто обяснявам защо от моя житейски опит твърдението, че френските коли не са измислени не е съвсем вярно. Затова и уточних, че не претендирам за общовалидност, просто излагам моите преживявания

                        Коментар


                        • #42
                          От: Някой знае ли как е устроено задвижването на Рено Трафик 4х4

                          Та за какво беше темата по принцип, че вече забравих??? За "немските коли и всички останали'! Или кои са по-по най?
                          Ааааааа, то Ясен питаше конкретно за ФРЕНСКА машина. И изрично каза, че не харесва НЕМСКИТЕ такива! Въпросът не е "Какъв бус да си купя и не е в "Какъв джип (автомобил) да си купя?". А прекрасно разбирам, че тук има колеги, които не само знаят как е устроено задвижването на Рено Трафик 4х4,а и могат да го обяснят перфектно и имат опит точно с това или подобно 4x4.........Не е ли по-добре така, а не да се нападат или издигат в култ дадени марки, националности и т.н.?
                          P.S. Между другото съм имал лични 4 марки немски автомобила (Опел, Форд, БМВ и Ауди, без да броим тези, които докарвахме едно време за препродажба). Не мога да кажа нищо сериозно лошо за тях. Не знам защо, но напълно съм съгласен с Ясен - ФВ (и клонингите им Шкода) са ми най-неприятни и то като субективно усещане, чувство главно като интериор.
                          Ауди-тата не. Не говоря за качества, надежност и други.
                          И на мен ми е любопитен отговорът на въпросът в заглавието на темата. И то конкретно от запознати и разбиращи, а не Уки-то....
                          Лек и успешен ден на всички.
                          Последно редактирано от venciru; 16-03-16, 12:03. Причина: Тавтология
                          Венцислав Петров
                          Горното е изцяло мое лично мнение, с което не ангажирам никое друго лице.
                          Рекстън 2 2.7 165 к.с. ; Лагуна купе 2.0 dci 210 к.с.
                          0889 62 8четири 6четири

                          Коментар


                          • #43
                            От: Някой знае ли как е устроено задвижването на Рено Трафик 4х4

                            Това ли се питало?! Краткия отговор - като на Еспейс. Той Ясен има Еспейс.
                            По-дългия отговор е, че има и по-истински варианти с цели мостове на базата на Савием. Но са малко като умните блондинки - няма ги много.

                            За другото - на вкус и цвят...приятели няма.

                            Подозирам че търсенето е ориентирано и към ниската цена на такива возила.
                            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                            Коментар


                            • #44
                              От: Някой знае ли как е устроено задвижването на Рено Трафик 4х4

                              Спамери
                              Темата се изчерпа с второто мнение
                              Калин Владов,09РСПБЗН

                              Коментар


                              • #45
                                От: Някой знае ли как е устроено задвижването на Рено Трафик 4х4

                                Мога да кажа нещо друго за старекса понеже вуйчо има такова 2.5TD под 100 коня (задно задвижване).
                                Та по негови думи: Здрава ламарина, добро окачване (но колата се кара в чужбина), колата я взе на няколко години и е на реални около 500 000км. (по спомен), нисък разход по негови думи и до сега не съм чул за никакъв по сложен ремонт било двигател,задвижване, предаване и тн.

                                По мои думи: Прекалено шумна за семейно пътуване, самите пластмаси тракат. Вътре изглежда добре и отвън не е зле, вратите сякаш са малко тежки удобството/возия и екстрите са на ниво за ЕГН-то.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X