Този стар автомобилен атлас ( издаден през далечната 1967-ма година ) се търкаляше в родната ми къща. Много отдавна имах намерение да го намеря и да го покажа, та ето:

Най-обикновен атлас. Интересни за мен са последните му страници, използвани за реклама на Балканкар


и стигаме до най-последната страница

Явно по това време са имали идея ( предполагам и някакви договорки с ФИАТ ), за сглобяване на ФИАТ 1400 и по-малкия му брат 850.
Защо този проект не е бил реализиран, мога само да гадая?
Предполагам, че "големия брат" е ударил по бюрото и е отсякъл: "Не!"
Сещам се и за спряния проект ( не знам по чия причина? ), (Булгар) Рено 8 и 10. В ранните ми години те бяха доста разпространени и до колкото съм слушал мнения на притежателите им, са си били доста подходящи за нашите условия.
Та ако някой знае подробности за проваления проект на Фиат, а също и защо ни спряха ( или ние сами си го спряхме ) другия проект на Рено, моля да сподели!

Най-обикновен атлас. Интересни за мен са последните му страници, използвани за реклама на Балканкар


и стигаме до най-последната страница

Явно по това време са имали идея ( предполагам и някакви договорки с ФИАТ ), за сглобяване на ФИАТ 1400 и по-малкия му брат 850.
Защо този проект не е бил реализиран, мога само да гадая?
Предполагам, че "големия брат" е ударил по бюрото и е отсякъл: "Не!"
Сещам се и за спряния проект ( не знам по чия причина? ), (Булгар) Рено 8 и 10. В ранните ми години те бяха доста разпространени и до колкото съм слушал мнения на притежателите им, са си били доста подходящи за нашите условия.
Та ако някой знае подробности за проваления проект на Фиат, а също и защо ни спряха ( или ние сами си го спряхме ) другия проект на Рено, моля да сподели!
Коментар