започнах с биалетки и после се започна .. водна помпа,ремък,ролки ,това ок ... блока заради протекли тапи,от там "майстора" предложи да сменим и гарнитурите.. и след като го сглоби след 40 дена започна да не работи добре сутрин когато е студен като го запаля започва да тресе и пърпори.. не работи гладко .. като загрее на място е спокоен .. като тръгна пак започва да "преде" или пърпори..мъчи се,чак когато се достигне високи обороти се изглажда звука. дано успяхте да ме разберете ,не съм майстор и това чувам. Но нали силата му е долните граници,понеже е нискооборотен. двг е 4.3 бенз.,163к.с.
кабели,свещи, капачка и палец,всичко е ново,с поръчка.
компресията е добре,свещите са с еднакъв цвят и са добре,ред на палене е наред,кабели наред,капачка и палец-наред,комутатор наред,.. датчика на делкото(бобината) e ,ръждива.. тресенето е в диапазона между ниски и средни обороти ..на място още в началото като се подаде едва газ и започва да вибрира цялото шаси,при много газ го няма вибрирането,нещо се случва в долния диапазон и явно губи мощност за да започне да се тресе,или пък се дави.. незнам,но като го изфорсирам замирисва на бензин .. и разхода му е голям около 35л.на 100км. градско.
кабели,свещи, капачка и палец,всичко е ново,с поръчка.
компресията е добре,свещите са с еднакъв цвят и са добре,ред на палене е наред,кабели наред,капачка и палец-наред,комутатор наред,.. датчика на делкото(бобината) e ,ръждива.. тресенето е в диапазона между ниски и средни обороти ..на място още в началото като се подаде едва газ и започва да вибрира цялото шаси,при много газ го няма вибрирането,нещо се случва в долния диапазон и явно губи мощност за да започне да се тресе,или пък се дави.. незнам,но като го изфорсирам замирисва на бензин .. и разхода му е голям около 35л.на 100км. градско.
Коментар