Напоследък съм започнал да отминавам такива неща едва ли не като нормални. Ама ми дойде на ум че и други колеги може да идат да пазаруват от там та ще споделя моя опит.
Преди 7-8 месеца взех от тях един Banner. Преди месец го видях че е олят с електролит и им го занесох обратно. Тогава беше първата част от цирка с майсторските приказки...
Ооо тоя акумулатор не е за тая кола...слаб е много..пусковия му ток е нисък за тоя мотор...ти си му ударил полюса...това дето тече не е електролит ами грес дето си мазал полюсите и т.н. и т.н.
Видя се че тия приказки не минават. Взеха го да го тестват и дадоха оборотен. Държаха го една седмица, казаха че единия полюс е отлепен от корпуса и от там тече електролит а на самия полюс напрежение няма (акумулатора беше с 4 полюса, т.е. позволява и ляв и десен плюс, та течащия полюс не беше в употреба и не съм усетил че няма ток там). Акумулатора дефектен и за смяна като гаранционен. Ама да сме чакали да го върнат на Banner и да пратят друг. Е почакахме един месец и на мен ми се изчака чакането и отидох на място да видя какво става.
Оказа се че дефектния акумулатор си е още там и никъде не е пращан. Питам какво правим. Започват пак майсторските приказки.
Ма ти как може да сложиш 65Ah на тая кола, трябва поне 100. Ти не гледай че фабрично е 65Ah, колата като остарява и трябва много повече ток
Това от много неща така става 
Видя се че и това не минава и чак тогава получих нов акумулатор.
Та такива са особеностите на пазаруването там. Без разправии не стават нещата и бая странни неща може да чуе човек
Преди 7-8 месеца взех от тях един Banner. Преди месец го видях че е олят с електролит и им го занесох обратно. Тогава беше първата част от цирка с майсторските приказки...
Ооо тоя акумулатор не е за тая кола...слаб е много..пусковия му ток е нисък за тоя мотор...ти си му ударил полюса...това дето тече не е електролит ами грес дето си мазал полюсите и т.н. и т.н.
Видя се че тия приказки не минават. Взеха го да го тестват и дадоха оборотен. Държаха го една седмица, казаха че единия полюс е отлепен от корпуса и от там тече електролит а на самия полюс напрежение няма (акумулатора беше с 4 полюса, т.е. позволява и ляв и десен плюс, та течащия полюс не беше в употреба и не съм усетил че няма ток там). Акумулатора дефектен и за смяна като гаранционен. Ама да сме чакали да го върнат на Banner и да пратят друг. Е почакахме един месец и на мен ми се изчака чакането и отидох на място да видя какво става.
Оказа се че дефектния акумулатор си е още там и никъде не е пращан. Питам какво правим. Започват пак майсторските приказки.
Ма ти как може да сложиш 65Ah на тая кола, трябва поне 100. Ти не гледай че фабрично е 65Ah, колата като остарява и трябва много повече ток


Видя се че и това не минава и чак тогава получих нов акумулатор.
Та такива са особеностите на пазаруването там. Без разправии не стават нещата и бая странни неща може да чуе човек

Коментар