Дали мога да Ви помоля за компетентно мнение, вас, хората, които се занимват с оффроуд по много сериозен начин.
Като се има предвид, че аз няма да го правя по този начин, а в по лек вариант. Може би, най-тежката "дарога", която джипа ще види ще бъде я подходите до яз. Копринка, я до яз. Широка поляна. Както вече е ясно на някой, иде реч за рибарлък и със сигурност няма да изпадам до изкачване на вр. Белмекен, или поход от Рилския манастир до.......по път, който някой бил чул, че има. Прочетох с интерес доста теми тук и шапка им свалям на тези момчета, но моята идея за джип е да може да побере багажа (лодка с двигател, не малка палатка, такъми, чували, столове, маси и т.н.). Т.е. до тук съм сигурен, че трябва да е "дълга база", със сигурност ще е дизел, с ръчна скоростна кутия (естествено, би казал някой
) и от тук започва избора, който аз май не мога да направя: Patrol, Pajero, Galopper или......... Определяща е и цената. Много не трябва да го мисля между дърветата. Та, какво би казал нашего брата- офроудър?
Като се има предвид, че аз няма да го правя по този начин, а в по лек вариант. Може би, най-тежката "дарога", която джипа ще види ще бъде я подходите до яз. Копринка, я до яз. Широка поляна. Както вече е ясно на някой, иде реч за рибарлък и със сигурност няма да изпадам до изкачване на вр. Белмекен, или поход от Рилския манастир до.......по път, който някой бил чул, че има. Прочетох с интерес доста теми тук и шапка им свалям на тези момчета, но моята идея за джип е да може да побере багажа (лодка с двигател, не малка палатка, такъми, чували, столове, маси и т.н.). Т.е. до тук съм сигурен, че трябва да е "дълга база", със сигурност ще е дизел, с ръчна скоростна кутия (естествено, би казал някой


Коментар