Може ли климатика да му се случи нещо ако е пуснат да работи и в същото време да е врътнато копчето на топъл въздух? така се е карало около 30 км
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
климатик проблем
Свий
X
-
До: климатик проблем
НЕ !
Независимо дали е климатик или климатроник.Даже е препоръчително зимата при изпотено предно стъкло да е пуснат климатика,вкарва сух въздух и по бързо изсъхва стъклото.TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба
-
До: климатик проблем
Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнениеНЕ !
Независимо дали е климатик или климатроник.Даже е препоръчително зимата при изпотено предно стъкло да е пуснат климатика,вкарва сух въздух и по бързо изсъхва стъклото.
Коментар
-
До: климатик проблем
Няма никакъв проблм,дори е препоръчително да го пускаш редовно ,дори и зимно време ,слагаш си на топло и го пускаш за 5мн.е достатъчно ,при влажно време също суши предния прозорец за секунди но трябва задължително да си на въшна
рециркулация.Провери и филтъра на купето ,ако има такъв.FORD MAVERIK 2.7TD
Тел.0898662817
LZ1IID
Коментар
-
До: климатик проблем
за да не тъпча нова тема ще попитам в тази ако колегата не се сърди.. опел омега 2.0/95' климатика работи.... докато изгоря бушона на вентилатора (30А) и след като го смених пак тръгна но за 1 минута изгоря пак бушона. да се готвя за сваляне на таблото и смяна на вентилатора (цифра и мн. пипнява история) или може и да е нещо по-безобидно?"..there is no substitute for cubic inches.."
Коментар
-
До: климатик проблем
Първоначално публикуван от fakir Преглед на мнениеза да не тъпча нова тема ще попитам в тази ако колегата не се сърди.. опел омега 2.0/95' климатика работи.... докато изгоря бушона на вентилатора (30А) и след като го смених пак тръгна но за 1 минута изгоря пак бушона. да се готвя за сваляне на таблото и смяна на вентилатора (цифра и мн. пипнява история) или може и да е нещо по-безобидно?
опелите (май не само те) имат една джаджа, нещо като термичен бушон и като изгори, вентилатоеа работи само на 4-та степен. обикновенно не се сменят (цифра е) ами се запояват..... и моя е такаако е запоен и нещо окъсява пак (от влага и боклуци) може да ти гори бушона
________________________________________________
Subaru OUTBACK 2,5
Hyundai TUCSON 2.0
Коментар
-
До: климатик проблем
Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнениевентилатора дето духа в купето ли?
опелите (май не само те) имат една джаджа, нещо като термичен бушон и като изгори, вентилатоеа работи само на 4-та степен. обикновенно не се сменят (цифра е) ами се запояват..... и моя е такаако е запоен и нещо окъсява пак (от влага и боклуци) може да ти гори бушона
хахахаха гори бушона дето е под кормилото в таблото. само че като сменя бушона докато не изгори отново си работят всички степени но мн за кратко не може да ....духа качествено та да ме порадва. мдааа ходих до гърция и през целия път натам работи без проблеми (климатик + вент на 1-2 степен) на другия ден беше много жега и го пуснах в града на мах. поработи около половин час и изпуши бушона. смених и пак изгоря и се върнах без клима. от тогава не съм го пробвал но мисля, че да пробвам все тая. а вентилатора е на най-удобното място. гледах в аутодата-та как се сваля ми то трябва да разкостя цялото табло за да стигна до него... а опела в електриката е по-зле и от фиат. постоянно някви проблемации я лампа ще изгори я не работят мигачите я вентилатора все нещо не му е таман.
"..there is no substitute for cubic inches.."
Коментар
-
До: климатик проблем
да бе, видях че съм написал голяма глупост за духането, ама казана дума........
аз не разбирам от вентилатори, но идеята ми беше да потърсиш другия бушон, който е термичен да не окъсява.
той няма ампери, една пластина е и изгаря от нагряване, не от късо съединение.
не знам къде е на Омегата, но на астрата беше зад чистачките, под решетката..... пред предното стъкло - до него се стига от към двигателния отсек, не откъм купето.
ако е там - събира се вода, кал, шума и т.н. и може да прави мизериии. на Гранда също имам такъв и е в купето, под таблото...... също беше пълно с кал и изгоря.________________________________________________
Subaru OUTBACK 2,5
Hyundai TUCSON 2.0
Коментар
-
До: климатик проблем
Извинявам се че пиша в тази тема имам проблемн с климатика. Карам Nissan Terrano II 1999 г. като си карах извднъж ми спря да духа топло. Отидох на сержиз (няма да споменавам за да не е реклама) закачиха го към една масшина и ми казаха че фреона е ОК. има в наличност колкото трябва но не намериха проблема. Забелязах докато ровеха като кокошки че на компресора има шаиба която не се включва електромагнита като им казах го замериха напрежението се оказа 7,3 волта. След което те вдигнаха рамене и ми казаха че нямат схема и не могат да ми кажат къде е проблема и ме отпратиха взеха ми само 40 лева за проверка на фреона. А докато четох по горе и аз карам зиме и лете на климатик не изключвам копчето това проблем ли е и дали от това съм го повредил?
Благодаря ви предварително.Георги BMW R1100GS
Коментар
-
До: климатик проблем
Първоначално публикуван от gogo_danailov Преглед на мнениеИзвинявам се че пиша в тази тема имам проблемн с климатика. Карам Nissan Terrano II 1999 г. като си карах извднъж ми спря да духа топло.Само студеното.
Първоначално публикуван от gogo_danailov Преглед на мнениеОтидох на сержиз (няма да споменавам за да не е реклама) закачиха го към една масшина и ми казаха че фреона е ОК. има в наличност колкото трябва но не намериха проблема. Забелязах докато ровеха като кокошки че на компресора има шаиба която не се включва електромагнита като им казах го замериха напрежението се оказа 7,3 волта. След което те вдигнаха рамене и ми казаха че нямат схема и не могат да ми кажат къде е проблема и ме отпратиха взеха ми само 40 лева за проверка на фреона. А докато четох по горе и аз карам зиме и лете на климатик не изключвам копчето това проблем ли е и дали от това съм го повредил?
Благодаря ви предварително.
Извинението за схема - еми тоя съединител е цък-цък. До там трябва да стигат или волтовете на акумулатора, или нищо. От него тръгват кабели. Кабелите си имат цвят. Проследи ги. Не е особено сложно.
Има и сервизно ръководство тук: http://htftp.offroad-bulgaria.com/sp...vice%20manual/
Вътре има всички схеми.
Може да е протъркан кабел, клаясала клема, или реле. Или комбинация от 2-те-3-те, но надали. Най-вероятно клема или реле. В ръководството пише къде е релето. Извади го и провери. Може да е нагорял бушон - също провери.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: климатик проблем
Първоначално публикуван от gogo_danailov Преглед на мнениеИзвинявам се че пиша в тази тема имам проблемн с климатика. Карам Nissan Terrano II 1999 г. като си карах извднъж ми спря да духа топло. Отидох на сержиз (няма да споменавам за да не е реклама) закачиха го към една масшина и ми казаха че фреона е ОК. има в наличност колкото трябва но не намериха проблема.Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
SSang Yong Kyron 2.0xdi
Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd
Коментар
-
До: климатик проблем
за atanas_93
Проблема ми е че не духа студено когато му е кеф духа а когато не не духа. А сервиза е на Дунев едно младо момче. миналата година имаше един на средна възраст имах чувство че разбира а този младок не знам какво знае. Аз съм компютърен специалист и от такива работи не разбирам ( не съм се занимавал с това и нямам време иначе с електроника се занимавах около 13-15 години не че няма да се оправя но работя от тъмно до тъмно и не ми остава време) Ако има някои специалист насочете ме да го закарам че сега започват командировките и ще се пека в собствен сос ако не го ремонтирам.
Благодаря на всички желаещи да ми помогнат. и най вече на колегата дето ми пусна линк за документация с схемите ще се оправя по бързо.Георги BMW R1100GS
Коментар
-
До: климатик проблем
Благодаря на колегата дето ми пусна линк за документацията. разпечатах си схемата и по нея тръгнах от компесора и намерих къде ми е проблема. Оказа се че е един нагорял кабелзахранващ преди предпазителите той захранва 3 предпазитела. закачали клавиатура за имобилаизера (ако няма чип на ключа да игнорира у-ството ковто е до контактния ключ за четене на чипа) и с код да се пали. тази клавиатура беше само усукан кабела и не е запоен и той нагарял и се оказа че захранващия кабел захранва и светлините задните за мъгла и още един предпазител и като друсне нагорелия кабел дава контакт и климатика работи а като друсне пак няма контакт. одрязах нагорялото слозих термошлауха и го запоих стана като нов. Пак благодаря на всички за съветите и най вече за линка от колегата.Георги BMW R1100GS
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар