Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Разлика в гуми,питане..

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Разлика в гуми,питане..

    Нямах предвид само дърпане на волана в една страна...
    Става въпрос за въртене на сателитните зъбчатки в самия диференциал само в една посока - нещо, което по принцип не е разчетен режим на диференциала. Когато едното колело ти е с по-малка обиколка, то ще прави повече обороти от другото при движение направо. Все едно постоянно да се движиш в кръг - външното колело ще прави повече обороти от вътрешното.....
    При краткотрайно действие - никакъв проблем. Но при продължително/постянно такова движение неминуемо ще има допълнително износване...
    При LSD вече пораженията ще са доста по-големи - износването ще е сериозно...
    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

    Коментар


    • #17
      От: Разлика в гуми,питане..

      Да, интересно, аз си мислех, че сателитните колела се вътрят в различни посоки...когато колата завива се предизвиква забавяне на единият полувал,като едното сателитно колело се върти на една посока ,а другото в друга...но не бях наясно когато върви направо как стоят нещата!

      Коментар


      • #18
        От: Разлика в гуми,питане..

        Ами точно това си е, но двете сателитни зъбчатки винаги се въртят в една посока - иначе ще се сблъскат
        В случая с различния размер на гумите, единия ти полувал се върти по-бавно от другия дори когато се движиш направо...
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • #19
          От: Разлика в гуми,питане..

          Е те това е форум.
          Човек задава въпрос с напълно достатъчни данни и започват да валят десетки акъли кво ще стане, ама в друг случай.
          Директен отговор, на директен въпрос - Ако правилно се използва системата 4х4, няма да има негативни последствия за автомобила, но ще се намали устойчивостта.

          Коментар


          • #20
            От: Разлика в гуми,питане..

            Защо да е 'друг случай'?!
            Първоначално публикуван от vozi Преглед на мнение
            На мен(Витара) ми се спука задна гума и сложих по малка и по широка от другите 3.. 205/70/15, а останалите 3 са 195/80/15... има ли проблем, понеже гумаджиите ми казаха ,че не е от значение.......
            'Простия' отговор звучи идеално, но не носи никаква информация.
            И при слагане на гуми с различна обиколка на един и същ двигателен мост, същия проблем би се появил и при автомобили 4х2..
            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

            Коментар


            • #21
              От: Разлика в гуми,питане..

              Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
              Раздатка ли е или моста се включва с някаква муфа?
              Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
              Защо да е 'друг случай'?!
              Ми защото въпросът е зададен за точно определена кола, на която явно не знаеш как се задейства 4х4.
              не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

              Коментар


              • #22
                От: Разлика в гуми,питане..

                Първоначално публикуван от jaxan Преглед на мнение
                Ми защото въпросът е зададен за точно определена кола, на която явно не знаеш как се задейства 4х4.
                Прав си - затова и питах какъв точно тип е...
                А и проблема с диференциала на задния мост при този случай си стои и не зависи от това дали въобще автомобила е 4х4, нали ?
                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                Коментар


                • #23
                  От: Разлика в гуми,питане..

                  Истината е че ,трябва да се кара с четери еднакви гуми. Всичко останало е компромис.
                  не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

                  Коментар


                  • #24
                    От: Разлика в гуми,питане..

                    Ето отговора Натиснете снимката за да я уголемите

Име:kalkulator gumi.jpg
Прегледи:1
Размер:70.6 КБ
ID:5552364Натиснете снимката за да я уголемите

Име:калкулатор гум.jpg
Прегледи:3
Размер:145.2 КБ
ID:5552365 С поздрав Борето / препоръчвам Ви да питате компютъра а не ГУМАДЖИЯТА / Нищо лично

                    Коментар


                    • #25
                      От: Разлика в гуми,питане..

                      Първоначално публикуван от jaxan Преглед на мнение
                      Истината е че ,трябва да се кара с четери еднакви гуми. Всичко останало е компромис.
                      +1
                      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Разлика в гуми,питане..

                        Намерил съм си четири еднакви гуми,единственото нещо е че две от тях са малко по износени.Това ще е проблем ли за раздатката когато съм включил и предното?
                        Кое не е пределно ясно: човека има парт тайм автомобил, ще сложи едната двойка отпред, другата отзад(това по подразбиране).
                        При движение по суха твърда настилка, трябва да кара на 4х2 режим, така че няма значение разликата, а в режим 4х4 ще е достатъчно слабо сцеплението, за да пробуксуват по-ниските и да изравняват скоростта.

                        На моето Диско гумите имат около 1мм разлика всяка във височините на протектора и макар и фултайм, нямам притеснения, че нещо по трансмисията ще умре. Диференциалите са направени затова, да приплъзват.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Разлика в гуми,питане..

                          В крайна сметка взимам още 2 и така от 195/80/15 минавам на 205/70/15/(ако е нива,да си прави човек експерименти,ама тука могат да ми излезат солено)... доста падна височината, ама труден размер за намиране се оказаха 80сетките...незнам за късата витара, всъщонст кой е най -добрият размер...!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Разлика в гуми,питане..

                            Карах 3 години гумите си без да ги въртя и видях, че предните са се поизносили та ги сложих по диагонал отзад. Нивата е с непрекъснато включено 4X4 и съм нямал проблеми с раздатката дори когато карам с 2 или 4 синджира... Джип Мерцедес G300 постоянно го караме на лов по тежки терени с два синджира на задните гуми и няма проблеми. Сложи си поизносените гуми отзад и си карай спокойно джипката, а там където имаш проблеми с терена - вериги.
                            Лада Нива 4Х4 1.7 i ГИ; Лада 2107; Лада 2103; Dacia Logan II MCV TCe 0.9l 90 Hp ГИ

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X