Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сервиз с преса и добър комплект дорници

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Сервиз с преса и добър комплект дорници

    Или правиш дорник за капсуловане или след като набиеш карето слагаш отвън шайби с необходимия диаметър и заваряваш четири точки.
    Баланса е задължителен за 150км/ч.

    Коментар


    • #32
      От: Сервиз с преса и добър комплект дорници

      Първоначално публикуван от Макавеев Преглед на мнение
      Аха , а ако ухото на кардана е "прищипано" ,
      Гмц странна технология, кажи каква е машината, търси нещо по размер, или с външна или с вътрешна зегерка. На "куцо" т.е. прототипи сме слагали "преходни" карета едните чашки с диаметър 100, а другите с 95мм (примерно)......
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #33
        От: Сервиз с преса и добър комплект дорници

        Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
        Гмц странна технология,
        ча па странна - вероятно има предвид гейкласа.
        Където гардана го дават неразглобяемо съединение.
        Става да се разкербова и после със шайби и телеподаващото ама трябва да може да се центрова.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #34
          От: Сервиз с преса и добър комплект дорници

          Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
          Гмц странна технология,.
          Не бе дедо, стандартно , масово е .Каретета са 19 или 20 на 50 . Вместо нормална зегерка в канал, над чашката е "прищипано" -завинаги. Бочо ЕлинПелински го е обяснил правилно как требва да се процедира , ама всяко мнение е от полза.Може да намерим съвършенния начин с центроването без баланс.
          Уморените коне не ги убиват , нали ??

          Коментар


          • #35
            От: Сервиз с преса и добър комплект дорници

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            ........
            Първоначално публикуван от Макавеев Преглед на мнение
            ........
            Добре де, за не стандартни кардани пращам хорат в един сервиз за кардни те тук, на "Ломско шосе" (няма да пиша, да не излезе реклама) иначе на кардани ( алуминиеви) на по-нови машини съм виждал надпис " иф дроп, скрап" т.е. "изпусна ли го, фърляй го"....ама в милата ни Бг (маркетингово не ремонтируеми) правим все
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • #36
              От: Сервиз с преса и добър комплект дорници

              При набиване на каре съществува реалната вероятност някоя от иглите в чашките да се обърне . С чука просто усещаш че нещо не е наред а на пресата ще го усетиш като счупиш чашката и новото ти каре е вече за боклука . Това при мен не е болка за умиране щото на нивата каретата са по няма и 10 лева ама повечето джипки са с карета по 50++ лева и там всяка грешка е болезнена .
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • #37
                От: Сервиз с преса и добър комплект дорници

                Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                При набиване на каре съществува реалната вероятност някоя от иглите в чашките да се обърне . ....
                Е аз за това ги мажех с грес де!? А за смяната. Ето примерно как го дават за Мицубиши: http://www.pajeroclub.org/files/manu...-1998/25-1.pdf Тука не ползват точно преса, ама е подобна работата. Аз лично бих ползвал чук де. При всички положения обаче трябва да се бележи кардана (кое къде е било преди разглобяването).
                Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                Коментар


                • #38
                  От: Сервиз с преса и добър комплект дорници

                  Първоначално публикуван от Макавеев Преглед на мнение
                  Аха , а ако ухото на кардана е "прищипано" ,т.е. няма зегерка , тогава как става? ..че ми е наболял един такъв кардан?
                  Аз лесно ще го избия и набия , но как да го фиксирам точно , че при 150 км. да "спи" ?
                  Ако правилно разбирам - вместо външна зегерка има запресована част от леглото на кардана и чашките не могат да излязат ?
                  - номера го правихме на безизвестен кардан от скрапа. Мериш с шублера колко е разстоянието от чашката до ръба на всеки рай. После вадим карето чрез разпробиване на запресованото. Поставяме каре сподходящия размер нагласяме го до измерените стойности до десети и с телоподаващото му правим по една точка.
                  * с малко късмет може да го докараш до почти перфектно. Нашия го водихме на стенд и се оказа че сме го напаснали в нормите

                  Поздрави !

                  Коментар


                  • #39
                    От: Сервиз с преса и добър комплект дорници

                    Предполагам, че аз имам известна вина за възникналата дискусия...
                    @ JJA: Ако твоя случай е подобен на моя, по-интересните проблеми са следните: голяма вероятност отвора, през който излиза капачката да е леко подбит на външния ръб - помагало тип шабър върши чудеса, и заклеясала зегерка, която поради леко гадното си разположение, може да се наложи да се вади с повечко псуване, но в никакъв случай с повече нерви Методично и спокойно, без да се наранява вътрешния ръб.
                    При мен ги имаше и двата проблема, а изобщо повода да пусна първоначалното питане, беше че просто не видях от първия път къде са зегерките ... а, както вече казах, много мразим да чукам на сляпо. Още веднъж - благодрарности за подсказването!

                    П.П. За "капсалованите" кардани - ако няма възможност да се разкапсаловат с подръчни средства, става и при фрезист ... само дето фрезиста трябва да е пич, а не просто някой, който има фреза и знае къде е копчето за пускане. Специално за Г250 - каретата ставаха от някакъв бус, но за повече подробности - към Вальо.
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • #40
                      От: Сервиз с преса и добър комплект дорници

                      Я да задам един тъп въпрос. Щом е запресовано карето, това означава ли, че е предвидено да се сменя целия кардан?
                      Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                      тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                      Коментар


                      • #41
                        От: Сервиз с преса и добър комплект дорници

                        Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
                        Я да задам един тъп въпрос. Щом е запресовано карето, това означава ли, че е предвидено да се сменя целия кардан?
                        На гейката сменя целия
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #42
                          От: Сервиз с преса и добър комплект дорници

                          Е много мъдро ше дойде това!
                          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                          Коментар


                          • #43
                            От: Сервиз с преса и добър комплект дорници

                            Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
                            Е много мъдро ше дойде това!
                            М ако някой ги гресира тия кардани са близо до вечни все пак
                            Иначе се правят де - писано е по-горе как.
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #44
                              От: Сервиз с преса и добър комплект дорници

                              Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
                              Е много мъдро ше дойде това!
                              Мъдро ... що да ти вземат 35 кинта за каре, като могат да искат около хилядарка (не помня точно, ама беше много) за целия кадан... Не е само Гегата, има и на други коли такива "мъдрости"...
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • #45
                                От: Сервиз с преса и добър комплект дорници

                                Що се чудите, в скоро време, за изгорял габарит, ще се сменя колата.
                                Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X