Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кофти сервиз, колата не е в движение, сега накъде?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Кофти сервиз, колата не е в движение, сега накъде?

    Касетофона може да не е Пайнер ма за другото си прав

    а сега сериозно - ако колата е детевоз и не му се качват едни допълнителни 50 килограма желязо в слайдьри то и тия стьпенки стават.Ела да видиш как ще накарам жена ми или пък седаца да се мятат без стьпенки.

    Иначе и аз съм много за оголването еле ако не се ползва,така само киша събира и го пазиш за няма нищо.Поне не е от тия дето излизат при отваряне на вратата.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #32
      От: Кофти сервиз, колата не е в движение, сега накъде?

      Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
      ... Нищо фатално сякаш, май още не си я прежалил... ама то тва не е баш лека кола колега. Ако се кара често по черно тея прагове ще трябва да ги изправяш бая често или просто да ги фърлиш ...
      Хайде без глупости тук! Трябва ли човек да си е прежалил колата, за да я вкара в сервиз!
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #33
        От: Кофти сервиз, колата не е в движение, сега накъде?

        Не исках да кажа, че трябва да си хвърли праговете, а просто да подчертая, че не е фатално изкривяване, а може и мноого по-лошо... Супер са си и са полезни, що разбирате нещата негативно? Може би не прежалил думата, признавам. Просто, колкото и да трепериш, случват се такива неща. И ако ходиш по гората е възможно да се удрят повече и по-лошо. В сервиза са я оправили и са били коректни, не виждам проблем с казаното от мен, освен как го тълкувате.

        Коментар


        • #34
          От: Кофти сервиз, колата не е в движение, сега накъде?

          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
          Моите апарати си висят,не се сещам да съм ползвал свински опашки примерно,но пък се сещам,че на една кола нямам спирачни маркучи по-стари от 10 години.

          Да видя пред сервиза един 600SEL черен?Да съм сигурен чий е сервиза.
          Имаше няколко коли пред сервиза но не ги загледах. То там са сервиз, гумаджийница и автомивка в отделни сектори на същотото хале.

          А при мене апаратите висят на връзката между маркуча и твърда тръбичка която тръбичка е много тънка и жръзката е с гайка м8. Не изглежда добре.

          Коментар


          • #35
            От: Кофти сервиз, колата не е в движение, сега накъде?

            Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
            Масово ги висват апаратите без да им пука... не е фатално, аз си ги връзвам или подпирам, че да ми е по-спокойно. Не са много смазани, но защо не са си подложили нещо на подемника, където и да съм ходил или имат винт на лапите или имат трупчета наоколо или и двете. Нищо фатално сякаш, май още не си я прежалил... ама то тва не е баш лека кола колега. Ако се кара често по черно тея прагове ще трябва да ги изправяш бая често или просто да ги фърлиш. Я кажи доволен ли си от гумите в снега, че имам същите на Х-а, пък той проспа зимата .
            Ако аз си огъвам праговете по камънаците няма проблем даже ще ми е кеф. Ама да оставя колата за ремонт по окачването и да я взема с тенекиджийска работа и това да се приема за нормално няма начин.

            За гумите мога да кажа вече много работи и ще отворя отделна тема в раздела даже че съм ги тествал при всякакви криви условия вече.

            Накратко - отлична гума за асфалт, дори и при ниски температури дори и мокър асфалт при ниски температури. Държи много. На разгазен сняг/кал губи странична устойчивост веднага. Много неприятно се усеща на завой в който снега се е стопил изключая един участък само, задължително поднасяш на тоя участък На кал при страничен наклон колата се пързаля по наклона и не можеш да я спреш.

            Лятото не съм ги карал още но като гледам колко добре се държат на нски температури лятото трябва да са абсолютни зверове.

            Коментар


            • #36
              От: Кофти сервиз, колата не е в движение, сега накъде?

              Това с връзването на апаратите е несериозно ,та чак смешно. Само човек които не е пипал спирачен маркуч може да направи такава забележка(нищо лично)
              Калин Владов,09РСПБЗН

              Коментар


              • #37
                От: Кофти сервиз, колата не е в движение, сега накъде?

                Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                Това с връзването на апаратите е несериозно ,та чак смешно. Само човек които не е пипал спирачен маркуч може да направи такава забележка(нищо лично)
                Всеки сам си решава кои елементи на автомобила да натоварва над предписаното от производителя. Аз лично съм убеден в две неща - в сервизното ръководство на тойота изрично е забранено да висят апаратите на маркучите и аз самия съм силно против да са в такова положение докато се блъска по колата за да се извадят шарнирите.

                Коментар


                • #38
                  От: Кофти сервиз, колата не е в движение, сега накъде?

                  В сервизното ръководство шарнирите се вадят със скоба...
                  "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Кофти сервиз, колата не е в движение, сега накъде?

                    Когато си закарам колата за ремонт в сервиз, очаквам да я ремонтират според правилните практики, съгласно предписаното от фирмата-производител, а не разни неграмотници да се учат на нея и да ми обясняват, че "и така може"...
                    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                    Коментар


                    • #40
                      От: Кофти сервиз, колата не е в движение, сега накъде?

                      Бе и ти си прав ма колко пъти на какви коли са ми сменяли шарнири без да ползват чук и какъв е бил проблема в комбинираните мммммм 2 милиона километра примерно?

                      А и апаратите са ми е такъв размер пък никакви проблеми да висят.И това съм аз дето не сьм майстор,като майстор като висне 200 броя тая година и го чакай да върже 201 вия.

                      Да хванем и динамометричния ключ и да видим как на всеки болт и всяка гайка ги има параметрите на стягане.А моя ползва само като стяга глава,другото на око и то какво.Мога да му мрьнкам да ползва динамото ма ще ми скъса газягата от цени после,аз кора под моторите нямам,че да е по-лесно и бързо,а какво остава да го рьчкам ключа да ползва.

                      А че от майстор до майстор има разлика си е верно,ако е същия сервиз за който си мисля то човека си е Майстор.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #41
                        От: Кофти сервиз, колата не е в движение, сега накъде?

                        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                        Бе и ти си прав ма колко пъти на какви коли са ми сменяли шарнири без да ползват чук и какъв е бил проблема в комбинираните мммммм 2 милиона километра примерно?
                        Номера за смяна на шарнирите с крик и чук го научих в маалата още преди да тръгна на училище. Е, така ли трябва да я караме цял живот?
                        ...........................................
                        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                        Да хванем и динамометричния ключ и да видим как на всеки болт и всяка гайка ги има параметрите на стягане.А моя ползва само като стяга глава,другото на око и то какво.Мога да му мрьнкам да ползва динамото ма ще ми скъса газягата от цени после,аз кора под моторите нямам,че да е по-лесно и бързо,а какво остава да го рьчкам ключа да ползва.
                        А че от майстор до майстор има разлика си е верно,ако е същия сервиз за който си мисля то човека си е Майстор.
                        Българин - това е диагноза... И на Марс да отиде, ще поквари майсторлъка.
                        ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                        Коментар


                        • #42
                          От: Кофти сервиз, колата не е в движение, сега накъде?

                          Ми ако става и така и проблеми няма какво му е?

                          То нали знаеш,че има 2 налична- един евтин и един скъп,има и един бърз и един бавен.Е бавен и скъп е най-добре ма нещо на мен поне не ми излиза сметката.Той докато си намери скобата и е шибнал 5 чука и шарнира е долу,след 200 000 пак така и като нямам проблеми 15 години на различни коли не го и карам да си търси скобата.

                          А може и със скоба при дилъра,а може и с претенциите и мангизите в джоба,всеки сам си преценява,всичко може.За шарнири на окачване като на Зил скоба да търся няма да стане,ако е на нещо лигаво по става ма на това горе само скобите са му проблема.


                          Мое мнение де,и аз принципно като не знам питам кое как се прави и ЗАЩО,че и колко начина има.После си правя сметката.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #43
                            От: Кофти сервиз, колата не е в движение, сега накъде?

                            Ейййй делнахте ми пиянското постче и туй то Имам го тук в редактора и май, май вярно бях го пресолил. Sorry, мерси за DEL-a и обещавам повече да не пиша, когато не съм си допил
                            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Кофти сервиз, колата не е в движение, сега накъде?

                              Ква скоба бре? 2/3 от шарнирите излизат с "вилица".

                              Отделно дето 2 размера скоби покриват сигурно 80% от всички шарнири въобще, та няма и кво да се търси толкова. Отделно дето скоба + почукване е възможно най-безболезнената комбинация във всяко отношение. За доста операции даже по сервизните ръководства се ползва чук.

                              Една работа или е свършена като хората, или не. И не винаги чука е виновен. Да, на мен са ми избивали болт на единия долен шарнир с чук. Щото очевидно не са знаели как. Скапали болта, после вместо да го сменят сложили същия, и не го затегнали та като карам по павета дрънчи. И това в сервиз на човек дето пишеше някога във форума, дето смятах за приятел.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Кофти сервиз, колата не е в движение, сега накъде?

                                То "вилицата"е хубаво нещо ако сменяш после въпросния шарнир.При избиването се къса маншончето.Скобата също е хубаво нещо ама на запекъл шарнир или се къса скобата или изкривява резбата на шарнира.Сервизните ръководства са за гаранционни автомобили а не за 20++ годишни.
                                ПП. Такива возила се ремонтират на четириколонен подемник без последици за прагове и стъпенки.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X