Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Внимавайте с Разградските сегменти!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Внимавайте с Разградските сегменти!

    "14.06.2012 г.
    Уважаеми клиенти,през последните месеци зачестиха случаите на продажба на фалшиви продукти с марката на „Дружба” АД не само в страната, но и в чужбина – Румъния и Египет. Фалшивите продукти – бутални пръстени са със значително по-ниско качество, което не личи на пръв поглед, но което установихме след направените химически и физически анализи. По-ниското качество на материала и изработката водят до бързо износване на самите пръстени, лесно чупене и надиране на повърхността на цилиндъра, които в последствие водят до значително по-високи разходи за ремонт. Внимавайте какво купувате!"

    Това е цитат от сайта на производителя. Аз лично преди 2 години правих ремонт и майстора купи разградски бутала и сегменти. Кутиите и външния вид бяха 1:1, но сегментите се скапаха за 40 000 км. Не знам дали е истина това за ментетата, но просто внимавайте какво купувате и откъде - най-добре лично и директно от производителя, ако сте се спрели точно на българските изделия.
    Александър

  • #2
    От: Внимавайте с Разградските сегменти!

    Аз неслучайно не ги продавам на първа линия.Като чуеш Турското Мале или истински от Разград имай си едно наум.
    Все пак напиши откъде си ги купил.А при тебе май са се скапали от лошото масло и от прегряване.

    Коментар


    • #3
      Тук говорим за факти - самия производител е публикувал това в сайта си, дали за да прикрие понижено качество на продукцията или наистина има ментета - незнам.

      При мен не се знае - нито съм прегрявал така сериозно, нито маслото е било чак толкова скапано, че да умрат така преждевременно. Това обаче не е така важно. Да не говорим, ме маслото го сменят на 5000 км почти през цялото време.
      Александър

      Коментар


      • #4
        От: Внимавайте с Разградските сегменти!

        Ментета има на всичко,затова човек си избира един магазин, един майстор ,един лекар и му се доверява.

        Коментар


        • #5
          От: Внимавайте с Разградските сегменти!

          Колега благодаря за полезната информация.Правих основен ремонт на личната си кола и ползвах български сегменти.За момента след 20 000 километра няма проблем,но ще видим за в бъдеще.Поздрави.

          Коментар


          • #6
            От: Внимавайте с Разградските сегменти!

            Сега попитах - моите сегменти са били закупени от "магазина на Ботевградско щосе" - не знам какъв е този магазин, но за всеки случай трябва да се има едно на ум.
            Александър

            Коментар


            • #7
              От: Внимавайте с Разградските сегменти!

              Истински от Разград. Аз неслучайно ти казах нещо по телефона.Това го работя вече почти 20 години.Навремето бях първия, който наложи производството на завода в София.За съжаление след като РМД то си продаде дяловете новите собственици си промениха си приоритетите ,но всяко зло за добро. Благодарение на техните проблеми с качеството се свързах с тогава с Прима, а вече и с доста други марки и когато давам нещо на хората съм спокоен за качеството. Въпросните "колеги" преди време бяха организирали кампания срещу мене във форума.Това ми донесе доста нови клиенти.

              Коментар


              • #8
                От: Внимавайте с Разградските сегменти!

                Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
                Тук говорим за факти - самия производител е публикувал това в сайта си, дали за да прикрие понижено качество на продукцията или наистина има ментета - незнам.

                При мен не се знае - нито съм прегрявал така сериозно, нито маслото е било чак толкова скапано, че да умрат така преждевременно. Това обаче не е така важно. Да не говорим, ме маслото го сменят на 5000 км почти през цялото време.
                От Жоро съм купувал няколко пъти бутални пръстени "Prima" и никога не е имало и помен от проблем. Някои от тях имат вече доволно дълъг пробег в доволно тежък режим.
                Има обаче и други дребни подробности за успешен ремонт освен пръстените, като правилни бутала, правилен хонинг, правилна сглобка, ГСМ, разработване, начин на експолатация и т.н.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #9
                  От: Внимавайте с Разградските сегменти!

                  Аз съм с разградски вече 60000,никакъв проблем.Купих ги преди време от София...

                  Коментар


                  • #10
                    От: Внимавайте с Разградските сегменти!

                    Ами значи си уцелил партида, произведена преди да развалят качеството. Аз се поинтересувах и майстора ми каза, че ги е купил в комплект с буталата (обща кутия), което изключва да са менте. Факт е, че след 40 000 км пробег е износен първи компресионен сегмент, което говори за не дотам качествен материал, защото както знаем, той е подложен на най-големите натоварвания. Аз лично не бих купил и безопасна игла, произведена в Разград, но всеки си решава сам за себе си. Иначе тези, които карат с такива сегменти и нямат проблеми дълги километри не мисля, че има за какво да се тревожат.
                    Александър

                    Коментар


                    • #11
                      От: Внимавайте с Разградските сегменти!

                      Струва ми се редно колега да обясниш какво сте правили по ДВГ-то защото с износен 1-ви компресионен нещата имат и друга светлина.А ако излязат и разбити гнезда на тези сегменти отиват хептен в гъбите !
                      Далеч съм от мисълта да защитавам която и да било фирма производител!Виждал съм последици от Разградските продукти тъй като многократно съм вграждал такива на таксита (поради по-ниската си стойност).При тях поне е видно продукт от този клас какъв ресурс има а и до какви проблеми води.Буталните им пръстени са с по-висока якост (по-твърди) и след пробег от около 100 000 км износването на цилиндрите е драстично , но никога не съм виждал износване само на 1-ви компресионен при правилно извършен ремон!
                      Без да обяснявам кой е "майстора" ще дам един пример от личната ми практика:
                      Мой приятел ми докара колата си да я прегледам с оплакване , че 30 000 след пълен ремонт почнала да му гори по 1 л. масло на седмица и не теглела като преди.От него знам , че колата е правена от негов близък, който ми е колега но вече не е в БГ и няма как да му помогне.
                      При проверката ми установих значителен спад на компресия заради което отворихме мотора.В него намерих нова бутална група (нормален ремонт)монтирана в блок невиждал шлайф или хонинг.Виждаха се сверични рисове което според мен е намеса върху повърхностите с шкурка за да се премахне ръба от горната част на цилиндъра.
                      Там по същия начин бяха заминали точно компресионните пръстени на буталата , а буталната група беше маркова!
                      П.П
                      Споделям всичко това НЕ за да защитавам продукт а за да напомня да сте бдителни и да си имате едно на ум колеги!!!Винаги може да изкочи зайчето там от където не го очаквате
                      Uaz 469 2.4 D MB
                      KTM 600 ROTAX
                      Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                      Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                      Коментар


                      • #12
                        От: Внимавайте с Разградските сегменти!

                        Служебната ми УАЗка вече е на 200000км. с ризи, бутала и сегменти пройзведени в Разград. Върви отлично и няма проблеми с разхода на масло. Миналата година посъветвах и Жоро Василев да сложи разградски ризи, бутала и сегменти на неговата ГАЗка и досега и той няма проблеми.
                        ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                        Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                        Коментар


                        • #13
                          От: Внимавайте с Разградските сегменти!

                          Една от причините да спра продажбите им е точно този дефект-некачествено изпълнение на най горния пръстен.2002 щяхме да се съдим с тях заради една партида ремонтни комплекти за ПЕРКИНС изнесени за Русия и на 300-500 часа износват първия пръстен.С голямо високомерие отказаха да признаят рекламация и руснаците ми ги платиха чак когато им смених всички сегменти за моя сметка.Дадох им Прима и вече си поръчват само от там.
                          Това интересно ,че е на партиди.
                          Имам ли възможност давам на клиентите си други пръстени.Тези ги оставям когато няма откъде.А Най- интересното е че е пълно с техни ментета.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Внимавайте с Разградските сегменти!

                            Първоначално публикуван от FLY_FREE Преглед на мнение
                            Истински от Разград. Аз неслучайно ти казах нещо по телефона.Това го работя вече почти 20 години.Навремето бях първия, който наложи производството на завода в София.За съжаление след като РМД то си продаде дяловете новите собственици си промениха си приоритетите ,но всяко зло за добро. Благодарение на техните проблеми с качеството се свързах с тогава с Прима, а вече и с доста други марки и когато давам нещо на хората съм спокоен за качеството. Въпросните "колеги" преди време бяха организирали кампания срещу мене във форума.Това ми донесе доста нови клиенти.
                            Ама Жоре, ама това ти ли си бе ?!
                            По Prima-та те познах !
                            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                            Коментар


                            • #15
                              От: Внимавайте с Разградските сегменти!

                              Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
                              Служебната ми УАЗка вече е на 200000км. с ризи, бутала и сегменти пройзведени в Разград. Върви отлично и няма проблеми с разхода на масло. Миналата година посъветвах и Жоро Василев да сложи разградски ризи, бутала и сегменти на неговата ГАЗка и досега и той няма проблеми.
                              При положение, че оригиналните са руски, а на руснаците производствените машини вече са много стари, не се учудвам, че българските са по-добри. Купувал съм руски части за нива изключително трагични. Затова мога да кажа тази моя констатация.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X