Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За температурните датчици и ремонтите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • За температурните датчици и ремонтите

    Карам Киа Спортидж ТД 2000р 1999г. и се питам дали датчика за температурата показва вярно - и в най големите жеги като я притискам температурата не се качва повече от средата - дали това е вярно показание или да добавям нов датчик, вкл. и такъв за маслото. Естествено при това положение въпросът е и къде може да се сложи такъв датчик?
    Следващия въпрос е къде се правят тези автомобили само да не е сервиза на киа, че се държат много надменно там?
    Благодаря
    Последно редактирано от Паджеровод; 15-07-07, 19:50.
    Няма! Свършиха.

  • #2
    До: За температурните датчици и ремонтите

    Ти си според мен типична жертва на градските легенди, една от които е "дизела прегрява лесно" Прегрява само неизправният двигател, независимо дизелов или бензинов. Не се плаши, а ако искаш да си сигурен в термометъра, сложи еднократно един контролен за да го свериш и ако е наред не ти трябва да си усложняваш живота! ИМХО

    Коментар


    • #3
      До: За температурните датчици и ремонтите

      на една Opel Corsa 1.4i бензин 92 год. го прави същия номер
      както и да я караш в какви ли не задръствания повече от полвината на скалата не се качва температурата

      Коментар


      • #4
        До: За температурните датчици и ремонтите

        Вечният проблем на всички дистанционни и електрически измервания. Въпрос на калибровка. Смени коя да е мухлясала клема с нова, и ще почне да показва друго. Толкова повече че на западните коли това даже не е термометър, ами индикатор - менте.

        Коментар


        • #5
          До: За температурните датчици и ремонтите

          ... а на OPEL след 10-тата година всички клеми са мухлясали - горят лампи на поразия, мигачите, авариините, халогените, лампите по таблото, вентилацията, работят когато си поискат. за киа не зная как е ама на GM електриката им е бетер от на FIAT.... имах хюндай акцент - за мен това е корейска тоьота много надежна машина при всякакви условия. имайки пред вид че и киата е нещо подобно би трябвало да не страда от подобни проблеми. японските/корейските автомобили подържат много прецизно температурата на двг-то. загрява до средата след 2-3 минути (имаш парно) и стрелката цепи мрака. а по-луксозни евро-коли ако пътуваш на кратки растояния (5-10 км/10-15 мин.) почти нямаш парно а през лятото стрелката си мърда в целия диапазон от средата до червеното включително, в зависимост от условията и те държи постоянно в напрежение.... в Емирствата където съм бил на всички европейски коли (МБ, БМВ и т.н.) им сменят радиаторите ако са внос втора ръка защото изпушват в жегите. японските нямат такива проблеми.
          "..there is no substitute for cubic inches.."

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X