Здравеите колеги незнам дали мястото на тази тема е тук но ще ви помоля ако може да поммогнете по следния въпрос.
Имам Форд транзит 2.5 ТДИ с нафтовата помпа ЕЛЕКТРОННА НА ЛУКАС която прокапа когато е студен капе когато загрее спира да капе. Ходех по сервизи по маистори и ми казаха , че най доброто решение е да му се сложи Механична нафтова помпа на БОШ. Ходих и на други места и питах дали ще могат да ми оправят и тази която е фабрична (ЕЛЕКТРОННА НА ЛУКАС) но ми казват много голяма цена 500 лв. Питъх един приятел които е маистор тои ми предложи да сменим всички гумички и оплатнения по помпата и каза , че ще стане. Кои вариянт според вас е наи одачен да сложим МЕХАНИЧНА на БОШ или да сменим всички гумечки и оплатнения на оригиналната ЕЛЕКТРОННА на ЛУКАС. На мен не ми се вижда много разумно от електронна да се сложе механична от чист дизел но пък маисторите казват , че повечето фордове транзит на които са правили помпите всеки е минавал от електронна на механичка. Все пак кажете си мнението и вие.

Имам Форд транзит 2.5 ТДИ с нафтовата помпа ЕЛЕКТРОННА НА ЛУКАС която прокапа когато е студен капе когато загрее спира да капе. Ходех по сервизи по маистори и ми казаха , че най доброто решение е да му се сложи Механична нафтова помпа на БОШ. Ходих и на други места и питах дали ще могат да ми оправят и тази която е фабрична (ЕЛЕКТРОННА НА ЛУКАС) но ми казват много голяма цена 500 лв. Питъх един приятел които е маистор тои ми предложи да сменим всички гумички и оплатнения по помпата и каза , че ще стане. Кои вариянт според вас е наи одачен да сложим МЕХАНИЧНА на БОШ или да сменим всички гумечки и оплатнения на оригиналната ЕЛЕКТРОННА на ЛУКАС. На мен не ми се вижда много разумно от електронна да се сложе механична от чист дизел но пък маисторите казват , че повечето фордове транзит на които са правили помпите всеки е минавал от електронна на механичка. Все пак кажете си мнението и вие.



Коментар