Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Форд транзит 2.5 ТДИ - Проблем с ГНП

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Форд транзит 2.5 ТДИ - Проблем с ГНП

    Здравеите колеги незнам дали мястото на тази тема е тук но ще ви помоля ако може да поммогнете по следния въпрос.

    Имам Форд транзит 2.5 ТДИ с нафтовата помпа ЕЛЕКТРОННА НА ЛУКАС която прокапа когато е студен капе когато загрее спира да капе. Ходех по сервизи по маистори и ми казаха , че най доброто решение е да му се сложи Механична нафтова помпа на БОШ. Ходих и на други места и питах дали ще могат да ми оправят и тази която е фабрична (ЕЛЕКТРОННА НА ЛУКАС) но ми казват много голяма цена 500 лв. Питъх един приятел които е маистор тои ми предложи да сменим всички гумички и оплатнения по помпата и каза , че ще стане. Кои вариянт според вас е наи одачен да сложим МЕХАНИЧНА на БОШ или да сменим всички гумечки и оплатнения на оригиналната ЕЛЕКТРОННА на ЛУКАС. На мен не ми се вижда много разумно от електронна да се сложе механична от чист дизел но пък маисторите казват , че повечето фордове транзит на които са правили помпите всеки е минавал от електронна на механичка. Все пак кажете си мнението и вие.
    Последно редактирано от pavlofff; 17-02-12, 15:50.
    Honda MTX 125 , Suzuki DRZ 400S 2004, Suzuki DRZ 400S 2004

  • #2
    От: Форд транзит 2.5 ТДИ - Проблем с ГНП

    Имам същия бус и преди 5 години имах същия проблем.В сервиз в Пловдив ми смениха електронната помпа с механична.Само че пак ЛУКАС.
    С нея буса едва се набира и зимата при минусови температури трудно пали.Ама това ми го споменаха между другото чак когато платих.
    Къде ги ремонтират електронните помпи за 500лв.Цената не е висока.
    ........................
    Иван Маринов
    CRF 250 X
    Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

    Коментар


    • #3
      От: Форд транзит 2.5 ТДИ - Проблем с ГНП

      Здравейте , нов съм , но бих искал да взема отношение по темата. Цена като гореспоменатат за смяна на уплътнения ми изглежда повече от нереална. Пак у Филибето три пъти надолу цифра на приятел Лукасова помпа . Тука се споменава и думата ремонт , ако е така вече е нещо друго ама и пак е относително .Аз също не те съветвам да махаш електронната макар че са по-претенциозни откъм гориво и други. А откъде ти тече само ако е това не си хвърляй гнп-то , ако е от горните капаци някъде има вариант за крив такъв, случвало се е макар за Бош помпи да говоря. Или калпави уплътнения също се случва . Успех.

      Коментар


      • #4
        От: Форд транзит 2.5 ТДИ - Проблем с ГНП

        Моята ми я направиха в Добрич ,за сега върви и цената беше там някъде.

        Коментар


        • #5
          От: Форд транзит 2.5 ТДИ - Проблем с ГНП

          На скоро на един от фирмените бусове направиха такава смяна. Бусчето си стана буквално спънат кон, едно че не върви като хората ми стана и доста шумен.Нищо общо с машинката от преди.
          не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

          Коментар


          • #6
            От: Форд транзит 2.5 ТДИ - Проблем с ГНП

            Мерси колеги за полезните мнения. Ще видим какво ще я правя но сигорно ще сменя само всички оплътнения.
            Honda MTX 125 , Suzuki DRZ 400S 2004, Suzuki DRZ 400S 2004

            Коментар


            • #7
              От: Форд транзит 2.5 ТДИ - Проблем с ГНП

              Тя ако ставаше само с уплътненията и аз щях да я карам до сега.След определен период ще започне да губи мощност,след това авариен режим и т. н.

              Коментар


              • #8
                От: Форд транзит 2.5 ТДИ - Проблем с ГНП

                Ако смениш Лукасовата с Бош , трябва да смениш и разпръсквачите на дюзите с Такива от Бош.Това е така защото отварят на различно налягане.Същото се случва и ако сложиш Лукас , но механична.За това на колегата по-горе буса не е искал да откъсне....Т.е трябват си и разпръсквачи на дюзите за конкретната помпа.
                Последно редактирано от tiramisu; 18-02-12, 18:00.
                „Дори водата придобива лош вкус, щом се взема по рецепта.“

                Коментар


                • #9
                  От: Форд транзит 2.5 ТДИ - Проблем с ГНП

                  Първоначално публикуван от tiramisu Преглед на мнение
                  Ако смениш Лукасовата с Бош , трябва да смениш и разпръсквачите на дюзите с Такива от Бош.Това е така защото отварят на различно налягане.Същото се случва и ако сложиш Лукас , но механична.За това на колегата по-горе буса не е искал да откъсне....Т.е трябват си и разпръсквачи на дюзите за конкретната помпа.
                  В три сервиза ходих миналата седмица - всички искат да слагат помпа на БОШ .....и никой нищо не каза за разпръсквачи.
                  Благодаря за полезната информация.
                  Последно редактирано от pimax; 18-02-12, 19:12.
                  ........................
                  Иван Маринов
                  CRF 250 X
                  Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Форд транзит 2.5 ТДИ - Проблем с ГНП

                    Проблема с липсата на мощност след тая интервенция е, че масово се слагат помпи от транзит чист дизел, а те нямат турбо-коректор. Постигал съм завиден резултат с помпа с надналягане.
                    Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

                    Коментар


                    • #11
                      От: Форд транзит 2.5 ТДИ - Проблем с ГНП

                      Проблема с тая интервенция е че , Бош-помпата работи заедно с разпръсквачите(отварят) на по-високо налягане , докато Лукас е с по-малко.И ако оставиш лукасовите разпръсквачи , става така , че те отварят (пръскат) по-рано.Просто са стигнали (налягането)баровете за отваряне , докато помпата все още качва лимитирано върхово налягане. Резултата е , че се впръсква доста преди нормалното(предварение) , двигателя е шумен , и мотора е куц.Такъв двигател дори лятото трудно пали , зимата-невъзможно.Отделно дебита е различен.За това и разхода фабрично с различните помпи е различен. В магазина разпръсквачите за различните помпи - са различни ( на тях е щамповано различно налягане при което да отварят).
                      Последно редактирано от tiramisu; 18-02-12, 20:26.
                      „Дори водата придобива лош вкус, щом се взема по рецепта.“

                      Коментар


                      • #12
                        От: Форд транзит 2.5 ТДИ - Проблем с ГНП

                        Колега, сега напиши лукасовите и бошовите дюзи при колко бар-а впръскват и предварението може ли да се мести ...
                        Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

                        Коментар


                        • #13
                          От: Форд транзит 2.5 ТДИ - Проблем с ГНП

                          В момента не искам да пиша по спомен за барове (доста време мина от последната такава интервенция).А предварение може да се мести разбира...или от помпата или от ангренажното колело на вала на клапаните.Но..не е същото , поради ред причини.Друго искаш ли да напиша?
                          Последно редактирано от tiramisu; 18-02-12, 21:20.
                          „Дори водата придобива лош вкус, щом се взема по рецепта.“

                          Коментар


                          • #14
                            От: Форд транзит 2.5 ТДИ - Проблем с ГНП

                            Първоначално публикуван от batsasho1 Преглед на мнение
                            Проблема с липсата на мощност след тая интервенция е, че масово се слагат помпи от транзит чист дизел, а те нямат турбо-коректор. Постигал съм завиден резултат с помпа с надналягане.
                            Точно.При мен турбото сега не работи.
                            ........................
                            Иван Маринов
                            CRF 250 X
                            Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Форд транзит 2.5 ТДИ - Проблем с ГНП

                              Еееее , ако турбото не работи , най вероятно проблема е този посочен от колегата.
                              „Дори водата придобива лош вкус, щом се взема по рецепта.“

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X